Mode & Beauty alle pijlers

champagne kleurig jasje combineren met??

30-09-2011 16:12 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb in November een bruiloft en heb vorige week een champagne kleurig jasje gekocht en kan gewoon niets vinden wat er mooi onder past.

Heb nu gevraagd of mijn moeder een jurk wil maken maar vroeg me af welke kleur er mooi bij past?

Alvast bedankt voor de tips!

Groetjes
Donkerblauw! Liefst een beetje satijn!
Internagelaktisch
Word dat niet Too much want was er vergeten bij te zetten dat er op het jasje ook heel lichtjes een glans ligt.
Bruin is mooi denk ik. Haalt de warme goudkleur van de champagne naar voren.
dubbel
Ik denk dat een zwart jurkje er mooi bij is van een matte stof. Ik zou niet voor katoen gaan, maar meer voor een feestelijkere stof, iets crepe achtigs. Misschien wat wijduitlopend, maar wel strak om de taille voor een mooi wespenfiguurtje
Antraciet?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
welke kleur bruin ,heel donker of wat lichter?

Antraciet vind ik over het algemeen wel een mooie kleur maar voor een bruiloft wilde ik iets totaal anders ( is namelijk een kleur die ik samen met zwart al veel draag.)

Maar bedankt voor de tip .
Beetje contrast mag wel denk ik en donkerder bruin is ook chiquer. ik zou dan van die dikkere stof met een matte glans nemen. Taftzijde? Geen glanssatijn in ieder geval. Dan kan het een beetje ordinair worden.
Of een kanten stof voor het jurkje kan ook wel mooi zijn denk ik met zo´n glanzend jasje.
hartstikke bedankt voor de tips dan ga ik dinsdag kijken voor of een kanten stof of taftzijde in de kleur donkerbruin .
Graag gedaan, zou best een foto willen zien van het resultaat, ben benieuwd!
Donkerblauw is mooi bij een champagne kleurig jasje.
Champagne is ook mooi bij oudroze, maar dat moet je maar net staan.

Verder vind ik wit mooi bij champagne, goudbruin, donkerblauw, mosterdgeel, en smaragdgroen. Dat groen moet je dan wel doorvoeren in de schoenen of sieraden voor het evenwicht
Ik heb ook zo'n jasje en had er een jurk van soort taftzijde (dus mat) in het rood onder. Niet knalrood, meer richting koraalrood. Stond heel mooi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven