Mode & Beauty alle pijlers

Chanel lipgloss

14-11-2011 22:20 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal,

Ik ben op zoek naar een mooie lipgloss. Ik ben blond, heb een lichte huidskleur en blauwe ogen (de ene dag meer groenig, de andere dag echt blauw). Nu had ik zelf het idee dat een koraalkleurige lipgloss wel mooi bij mij zou staan maar hou niet van die plakkerige lippen. Is Chanel een goed merk qua lipgloss of weet iemand een merk wat qua kleur goed blijft zitten zonder het gevoel van "plaklippen"? Ik heb al veel geprobeerd maar heb nog niks gevonden wat echt prettig was om te dragen.
Ik hoor goede dingen over de mac lipglass en dazzleglass. Al weet ik niet hoe plakkerig die zijn.
Lipgloss is toch over het algemeen plakkerig??

Ik heb lippenstift van Chanel en die blijft goed zitten, zonder plakkerige lippen. En je ruikt ook niet zo'n eigenaardige lippenstift geur..
Ik zeg Mac,maar ik ken die van Chanel niet wel van Clinique die vond ik wel plakken Dior heeft ook fijne lipglos
Ah 2-0 voor Mac Lipgloss plakt idd altijd een beetje maar ik heb ooit een hele fijne gehad (het merk weet ik natuurlijk niet meer) en die plakte echt een stuk minder. Ik vind t altijd vies als je haar helemaal aan je lippen blijft plakken. Helemaal bij een hele dure lipgloss dan verwacht ik dat gewoon niet (al kan ik misschien ook wel verkeerde verwachtingen hebben hoor).
Puppa. Ik zweer erbij.
Chanel heeft fijn lipglosjes van de Coco Rouge Shine lijn, die zijn top, blijven lang zitten en plakken niet.

Ik heb er ook 1 van MAC, blijft lang zitten, maar plakt ontzettend.

Die lijn heet: lipglass
Die vcan Rituals plakken ook niet en kosten ongeveer 13/14 euro.
Als er iets plakt dan is het wel de gloss van rituals!
Mac! Ik heb zowel chanel als Mac en die laatste zijn veel fijner!
Ik vind die van Chanel altijd wel heel mooi qua kleuren maar ze zijn zo snel op, vooral omdat ze ook nogal prijzig zijn. Ze plakken overigens niet.

Ik vind Mac beter. Ik heb altijd de pink lemonade is een mooie roze/oranjeachtige kleur en blijft redelijk lang zitten en plakt niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven