Clarins 2
dinsdag 29 juli 2008 om 13:00
tijdje terug was er een hele grote Clarins topic, maar die word niet meer gebruikt dus ik wil graag een nieuwe opstarten
Ik ben sinds kort fan van Clarins en was begonnen met de Desalterante riche, ben de 25 net gepasseerd, en merkte dat die creme niet meer genoeg was dus ben sinds kort aan de Multi jour huppeldep (weet niet pcies de naam) begonnen.
maak eerst mn ouwe reiniging op, en wil daarna toch echt naar een reiniger van Clarins, en wil graag weten welke lekker is. (heb droog/gevoelig huidje , een rampenplan...)
oww trouwens, voor de winter zijn die olietjes volgens mij ook wel lekker of nie??
graag tips van andere Clarins-Fans
gr phoebe
Ik ben sinds kort fan van Clarins en was begonnen met de Desalterante riche, ben de 25 net gepasseerd, en merkte dat die creme niet meer genoeg was dus ben sinds kort aan de Multi jour huppeldep (weet niet pcies de naam) begonnen.
maak eerst mn ouwe reiniging op, en wil daarna toch echt naar een reiniger van Clarins, en wil graag weten welke lekker is. (heb droog/gevoelig huidje , een rampenplan...)
oww trouwens, voor de winter zijn die olietjes volgens mij ook wel lekker of nie??
graag tips van andere Clarins-Fans
gr phoebe
dinsdag 17 november 2009 om 10:01
Moonlight, heb je weleens een huidanalyse laten doen bij een goede salon? Het is echt belangrijk te weten welk huidtype je hebt voor je producten aanschaft. Of je grove poriën hebt of niet kun je duidelijk zien, als je echt gaatjes ziet zijn ze grof en anders zie je eigenlijk niks of hele mini puntjes. Het kan flink verschillen op verschillende gedeeltes van je gezicht.
Je onzuivere huid kan dus ontstaan dus verschillende dingen, teveel talg (vette huid) of juist vochtarm en niet vet of beide...tja het is even uitzoeken en goed je huid bekijken. Een vochtarme huid geeft een craquelé achtig effect (fijne lijntjes) als je hem opduwt met je vingers. Ook is de huidspanning dan wat lager.
Sowieso is een goede reiniging bij een onzuivere huid erg belangrijk, je gebruikt al de Pure Melt Cleansing Gel toch?
's Ochtends en 's avonds? Dat is wel belangrijk.
Hoe oud ben je? Als je rond de 30 bent kun je goed de Multi-Active lijn gaan gebruiken i.c.m. met nog iets afhankelijk van je huidtype.
Je onzuivere huid kan dus ontstaan dus verschillende dingen, teveel talg (vette huid) of juist vochtarm en niet vet of beide...tja het is even uitzoeken en goed je huid bekijken. Een vochtarme huid geeft een craquelé achtig effect (fijne lijntjes) als je hem opduwt met je vingers. Ook is de huidspanning dan wat lager.
Sowieso is een goede reiniging bij een onzuivere huid erg belangrijk, je gebruikt al de Pure Melt Cleansing Gel toch?
's Ochtends en 's avonds? Dat is wel belangrijk.
Hoe oud ben je? Als je rond de 30 bent kun je goed de Multi-Active lijn gaan gebruiken i.c.m. met nog iets afhankelijk van je huidtype.
dinsdag 17 november 2009 om 10:04
Ik ben ook nog steeds tevreden! Merk ook wel dat mijn huid mooier wordt nu ik ook 's morgens reinig met de Pure Melt Cleansing Gel. Mijn orchidee olie is al voor de helft op, misschien dat ik hierna de olie voor de droge huid ga gebruiken.
Macy, wat goed dat je huid nu verbeterd is! Zo zie je maar dat een goede huiddiagnose erg belangrijk is, bij verkeerde producten kan je huid zelfs verslechteren.
Macy, wat goed dat je huid nu verbeterd is! Zo zie je maar dat een goede huiddiagnose erg belangrijk is, bij verkeerde producten kan je huid zelfs verslechteren.
dinsdag 17 november 2009 om 10:30
dinsdag 17 november 2009 om 21:51
Nope ik niet Macy. Wel de normale maar die heb ik nu maar 1x gebruikt. Wat vinden anderen van de normale Beauty Flash Balm, merk je echt verschil? Ik niet maar misschien de volgende keer wel..
Het was de Santal olie die ik bedoelde, heeft iemand daar ervaring mee?? Ruikt hij net zo lekker als de orchidee olie?
Het was de Santal olie die ik bedoelde, heeft iemand daar ervaring mee?? Ruikt hij net zo lekker als de orchidee olie?
woensdag 18 november 2009 om 09:06
quote:curlygurly schreef op 17 november 2009 @ 21:51:
Nope ik niet Macy. Wel de normale maar die heb ik nu maar 1x gebruikt. Wat vinden anderen van de normale Beauty Flash Balm, merk je echt verschil? Ik niet maar misschien de volgende keer wel..
Ik heb de beauty flash balm een paar keer gebruikt, vooral als ik 's nachts weinig slaap heb gehad. En volgens mij werkt het wel.
Ik heb een proefje van de santal olie en ik vind hem de minste van de 3.
Hoe is trouwens de lichaamsolie?
Ik heb de beauty flash balm een paar keer gebruikt, vooral als ik 's nachts weinig slaap heb gehad. En volgens mij werkt het wel.
Ik heb een proefje van de santal olie en ik vind hem de minste van de 3.
Hoe is trouwens de lichaamsolie?
woensdag 18 november 2009 om 19:46
vrijdag 20 november 2009 om 13:26
Ow okey, nou ik ben nu wel benieuwd naar de Santal olie! Vooral ook naar de geur trouwens. Fijn dat de body lift lotion werkt voor jou Judith! Hoe vaak gebruik je hem? Waar gebruik je hem, alleen op je bovenbenen/ billen?
Ik was gister bij de parfumerie om de Multi-Active te ruilen, dit mocht maar de extra rich was niet meer op voorraad..heb nu een tegoedbon en ga volgende week terug. Ze verwachtte hem dan wel.
Ik was gister bij de parfumerie om de Multi-Active te ruilen, dit mocht maar de extra rich was niet meer op voorraad..heb nu een tegoedbon en ga volgende week terug. Ze verwachtte hem dan wel.
vrijdag 20 november 2009 om 18:11
Ik met mijn vrij droge huid ben er nog niet helemaal over uit met die olie,ik vind de orchidee olie heerlijk ook qua geur,maar de santal bevalt mij ook erg goed. Als het goed is is er vandaag een pakje voor mij van Belissima naar mijn huis onderweg,hopelijk krijg ik het morgen,het zijn van die kerstpakketjes,ben erg benieuwd. Curlygurly,die extra rich zal je vast heel goed bevallen denk ik zo,is erg fijn hoor! Ik heb van beide proefjes,ze zijn allebei erg fijn maar de rijkere versie heeft toch mijn voorkeur. Judith11,de bodylift gebruik ik nu ook,zat in het tasje van ici paris,ik gebruik het ook alleen naar het douchen en ik vind het wel fijn,maar de huidolie is ook erg lekker hoor.
zaterdag 21 november 2009 om 21:27
Even een vraagje tussendoor. Iemand raadde me een doosje van Kruidvat aan, met make-up in groentint, geeltint en rozetint om vlekjes mee weg te werken, voordat je je gewone make-up aanbrengt.
Ik heb het nu. Hoe moet je het gebruiken? Heb het met een kwastje geprobeerd, met wat water. Daarna met mijn vinger het een beetje 'in geklopt'.
Het lijkt alsof je er niet veel van ziet (ook geen effect dus).
Ik heb het nu. Hoe moet je het gebruiken? Heb het met een kwastje geprobeerd, met wat water. Daarna met mijn vinger het een beetje 'in geklopt'.
Het lijkt alsof je er niet veel van ziet (ook geen effect dus).
zondag 22 november 2009 om 13:56
Bibi, ik ben benieuwd, denk zomaar ook wel dat de extra rich me beter bevalt. Tis misschien wel vet maar volgens horen zeggen trekt het snel in, hoop maar niet dat ik er mega van ga glimmen. Maar moet ook zeggen nu ik een paar dagen wat vettere spullen gebruik waar ik als ik het net heb opgebracht ik wel even glim maar ik vind mijn huid er nu wel beter uitzien. Misschien toeval maar ik lijk ook wel minder pukkeltjes te hebben. Hoop dat dit zo doorgaat haha!
Als ik deze week weer langs de parfumerie ga zal ik even een proefje vragen van de Santal olie en het Double Serum. Of anders kijk ik even op Marktplaats.
Bibi, welk kerstpakketje had je besteld? Je had het misschien al wel gezegd hoor..
Als ik deze week weer langs de parfumerie ga zal ik even een proefje vragen van de Santal olie en het Double Serum. Of anders kijk ik even op Marktplaats.
Bibi, welk kerstpakketje had je besteld? Je had het misschien al wel gezegd hoor..
zondag 22 november 2009 om 14:06
@ML, je kunt het met een kwastje doen of met je middelvinger. Een beetje op je vinger en dan met kloppende bewegingen op de juiste plek aanbrengen. Dus niet verdunnen met water (of een nat kwastje/natte vinger). En niet te zuinig zijn je klopt het overtollige vanzelf weg. Oja, en je gebruikt het na je dagverzorging en eventuele foundation, en voor de poeder.
@CG, ik heb inmiddels in de UK kerstpakketjes besteld. Dat grote pakket van GBP40 en een oogpakketje (mascara, oogmake-up-reiniger in het mini en de beauty flash balm voor de ogen)
@CG, ik heb inmiddels in de UK kerstpakketjes besteld. Dat grote pakket van GBP40 en een oogpakketje (mascara, oogmake-up-reiniger in het mini en de beauty flash balm voor de ogen)
zondag 22 november 2009 om 17:57
Curlygurly, de pakketjes die ik besteld heb zijn de Hydration,de Multi Active en die met het double serum waar je de dag en nachtcreme en de halscreme bij krijgt voor de 40 lijn. Nu kan ik het serum gelijk proberen. Ik persoonlijk heb geen last van glim met de rijkste MA variant,bij mij trekt het supersnel in,wel handig in de ochtend als je zo vroeg weg moet als ik en snel nog een beetje wilt opmaken. Ik heb het kerstpakket nog niet ontvangen,als het goed is is het vrijdag op depost gegaan. Op marktplaats kun je best wel goede dingen scoren moet ik zeggen,ik heb er al vaak lekkere huidverzorging vandaan gehaald. Op CD WOW kun je ook veel crempjes bestellen,ik heb nog niet zo naar de prijzen gekeken maar wel naar die van La Mer en dat scheelt echt wel veel met Nederland.
zondag 22 november 2009 om 20:33
Ow lekker hoor. Fijn dat de creme bij jou snel intrekt. Ik hoop dat ik hem deze week kan scoren bij de parfumerie.
Wat een rare naam van een website CD WOW, maar ik heb er nog nooit van gehoord. Clarins kun je daar ook bestellen? Is het goedkoper dan in de UK?
Zijn je proefjes van andere cremes al op en ben je nu helemaal Clarins gebruikster?
Wat een rare naam van een website CD WOW, maar ik heb er nog nooit van gehoord. Clarins kun je daar ook bestellen? Is het goedkoper dan in de UK?
Zijn je proefjes van andere cremes al op en ben je nu helemaal Clarins gebruikster?
zondag 22 november 2009 om 20:53
Ja het is inderdaad een rare naam,de site stond deze week in de Veronicagids,verkoopt ook cd"s en games enzo vandaar de naam waarschijnlijk.Clarins kun je daar ook bestellen scheelt best wel flink hoor.Ze hebben echt heel erg veel van Clarins,je bestelt het gewoon in euros maar volgens mij komen de produkten uit Engeland,je kan ook gewoon via Ideal betalen,dus best handig. Ik ben nog geen volledige Clarins gebruikster want ik heb echt ontelbaar veel proefjes,ik weet niet of ik ze allemaal op ga smeren,misschien op mijn lichaam i.p.v mijn gezicht anders ben ik nog jaren bezig vrees ik haha. Verder heb ik nog La Prairie en Estee Lauder staan en wat restanten van Chanel en La Mer,kun je nagaan ik ben net Douglas zelf hier thuis zoveel heb ik. Maar ik wil binnen een paar maanden toch graag aan 1 merk zitten dus misschien ga ik iets royaler smeren om het allemaal op te krijgen. Luxe probleem dus!
maandag 23 november 2009 om 07:28
Ik geloof dat de prijzen voor Clarins bij CD Wow niet schelen met de prijzen van belissima of de ici paris en daar krijg je nog extra proefjes. De reinigingsmousse en de lotion schelen niets (omdat je bij ici paris en belissima nog 10% korting krijgt). Al was de lotus olie bij cd wow wel wel voor 30 euro geprijsd. Dus ik denk dat je even moet kijken wat je nodig hebt en de prijs vergelijken met de andere sites. Denk dat de site in Engeland nog steeds goedkoper is.
Ik moet voor mijn werk nu ook vaker vroeg mijn bed uit en ben aan het denken om toch een fles one step cleanser aan te schaffen om 's ochtend toch snel je gezicht te kunnen reinigen.
Er zijn er 2 die ik op het oog op :water purify one step cleanser of de one step facial cleanser
Iemand ervaring?
Ik moet voor mijn werk nu ook vaker vroeg mijn bed uit en ben aan het denken om toch een fles one step cleanser aan te schaffen om 's ochtend toch snel je gezicht te kunnen reinigen.
Er zijn er 2 die ik op het oog op :water purify one step cleanser of de one step facial cleanser
Iemand ervaring?
maandag 23 november 2009 om 09:25
Ow okey.
Haha zeker een luxeprobleem Bibi!
Ik zou inderdaad de proefjes gebruiken voor je lichaam en anders gewoon wat bewaren voor vakantie ofzo. Anders gebruik je ook alles door elkaar (lange tijd) en dat lijkt me ook niet zo goed.
Maar ik zal eens kijken op de site van CDWow.
Judith, ik heb geen ervaring met beide cleansers waartussen je twijfelt. Is de Pure Melt Cleansing Gel niet ook een optie? Die is ook heel snel hoor!
Haha zeker een luxeprobleem Bibi!
Ik zou inderdaad de proefjes gebruiken voor je lichaam en anders gewoon wat bewaren voor vakantie ofzo. Anders gebruik je ook alles door elkaar (lange tijd) en dat lijkt me ook niet zo goed.
Maar ik zal eens kijken op de site van CDWow.
Judith, ik heb geen ervaring met beide cleansers waartussen je twijfelt. Is de Pure Melt Cleansing Gel niet ook een optie? Die is ook heel snel hoor!
maandag 23 november 2009 om 10:03
quote:curlygurly schreef op 23 november 2009 @ 09:25:
Ow okey.
Judith, ik heb geen ervaring met beide cleansers waartussen je twijfelt. Is de Pure Melt Cleansing Gel niet ook een optie? Die is ook heel snel hoor!CG, ik heb de pure melt cleansing gebruikt toen ik net Clarins ing gebruiken, maar vind de olie op mijn gezicht toch niet zo fijn (ben wellicht een van de weinige). Wellicht een mailtje sturen naar belissima. Ik wil de one step cleansers ook zeker niet voor dagelijks gebruik hebben, maar voor af en toe erbij als ik weinig tijd heb.
Ow okey.
Judith, ik heb geen ervaring met beide cleansers waartussen je twijfelt. Is de Pure Melt Cleansing Gel niet ook een optie? Die is ook heel snel hoor!CG, ik heb de pure melt cleansing gebruikt toen ik net Clarins ing gebruiken, maar vind de olie op mijn gezicht toch niet zo fijn (ben wellicht een van de weinige). Wellicht een mailtje sturen naar belissima. Ik wil de one step cleansers ook zeker niet voor dagelijks gebruik hebben, maar voor af en toe erbij als ik weinig tijd heb.
maandag 23 november 2009 om 18:07
Bij Ici paris heb ik laatst de one step cleanser als proefje gekregen,alleen heb ik die nog niet uitgeprobeerd dus ik kan nog niet zeggen of het wat is.
Curlygurly,vandaag is TNT aan de deur geweest,maar ik was helaas werken dus morgen naar het postkantoor om mijn pakje op te halen,ik heb er erg veel zin in,ik hoop dat er ook nog wat mooie proefjes bij zitten zodat ik van alles kan uitproberen. Ja,ik denk dat ik de meeste proefjes maar als bodycreme ga gebruiken maar natuurlijk niet de meest luxe,want om La Prairie of La Mer als bodycreme te bombarderen gaat me toch echt te ver en ik heb ook nog veel zakjes van Bergman liggen en die wil ik echt op mijn gezicht proberen en Clarins ga ik heerlijk allemaal uitproberen,ben wel erg benieuwd naar het anti soif serum en masker. Verder blijf ik mijn Clarinsspullen gewoon bij Belissima bestellen bevalt goed en goede service en ik hou natuurlijk de site in de gaten voor als er leuke akties zijn,vaak zijn er mooie akties in januari als iedereen die dure maand heeft gehad,ben benieuwd of het volgend jaar ook zo is.Klinkt ver weg zeg.
Curlygurly,vandaag is TNT aan de deur geweest,maar ik was helaas werken dus morgen naar het postkantoor om mijn pakje op te halen,ik heb er erg veel zin in,ik hoop dat er ook nog wat mooie proefjes bij zitten zodat ik van alles kan uitproberen. Ja,ik denk dat ik de meeste proefjes maar als bodycreme ga gebruiken maar natuurlijk niet de meest luxe,want om La Prairie of La Mer als bodycreme te bombarderen gaat me toch echt te ver en ik heb ook nog veel zakjes van Bergman liggen en die wil ik echt op mijn gezicht proberen en Clarins ga ik heerlijk allemaal uitproberen,ben wel erg benieuwd naar het anti soif serum en masker. Verder blijf ik mijn Clarinsspullen gewoon bij Belissima bestellen bevalt goed en goede service en ik hou natuurlijk de site in de gaten voor als er leuke akties zijn,vaak zijn er mooie akties in januari als iedereen die dure maand heeft gehad,ben benieuwd of het volgend jaar ook zo is.Klinkt ver weg zeg.
maandag 23 november 2009 om 18:18
Vind de servicde bij belissima ook erg goed. Heb vandaag nog een mail gestuurd en kreeg ook vrij direct antwoord. De vele proefjes bij een bestelling vind ik ook prettig. Als is die engelse site ook eentje om in de gaten te houden als er acties zijn.
Kreeg vandaag de nieuwsbrief van ici paris en er zijn nu family&friends dagen en daar krijg je 25% korting op het hele assortiment (je moet dan wel de bon uitprinten). Heb alleen nu even niets nodig. Wacht denk ik tot januari voor een nieuwe gezichtsmousse en waarschijnlijk een one step cleanser
Kreeg vandaag de nieuwsbrief van ici paris en er zijn nu family&friends dagen en daar krijg je 25% korting op het hele assortiment (je moet dan wel de bon uitprinten). Heb alleen nu even niets nodig. Wacht denk ik tot januari voor een nieuwe gezichtsmousse en waarschijnlijk een one step cleanser
maandag 23 november 2009 om 19:22
Ik kreeg de nieuwsbrief ook van Ici Paris,maar ik ga ook niks kopen sowieso vind ik Ici niet veel aan ben meer iemand voor de Douglas,daar kom ik wel graag,ik zou ook wel wat make up willen uitproberen van Clarins en dat bij Belissima willen kopen maar dan moet ik toch wel eerst bij Douglas kijken voor de kleuren want dat vind ik wel moeilijk om zo via een webshop te kopen,vooral de juiste kleur foundation vinden valt niet mee,ik koop het dan graag via Belissima inderdaad vanwege de leuke proefjes die je erbij krijgt.Ik zou ook nog steeds wel de Younger Longer Balm willen uitproberen,lijkt me best wel fijn voor de afwisseling.
maandag 23 november 2009 om 19:30
@Bibi4: Ik kan je nu alvast vertellen dat het anti-soif serum en masker heerlijk zijn! Het masker gebruik ik sinds een paar weken en het serum heb ik afgelopen zaterdag gekocht. Vooral het serum voelt heerlijk aan!
Ik gebruik verder de multi-jour-active en ook dat vind ik een heerlijke creme! Ik heb in het verleden Clinique gebruikt en was daar erg ontevreden over. Veel te vette cremes (ja ik had de goede), veel teveel stappen en om nog maar niet te spreken over de onrust in mijn huid. Dan kunnen ze zeggen dat je huid zo onrustig wordt door de actieve stoffen en dat je huid moet 'wennen', maar waarom heb ik dit dan niet met Clarins? Als een huid zo sterk reageert op een product, is in mijn ogen het product gewoon te heftig en onnatuurlijk..
Ik blijf dus voorlopig lekker Clarins gebruiken!
Ik gebruik verder de multi-jour-active en ook dat vind ik een heerlijke creme! Ik heb in het verleden Clinique gebruikt en was daar erg ontevreden over. Veel te vette cremes (ja ik had de goede), veel teveel stappen en om nog maar niet te spreken over de onrust in mijn huid. Dan kunnen ze zeggen dat je huid zo onrustig wordt door de actieve stoffen en dat je huid moet 'wennen', maar waarom heb ik dit dan niet met Clarins? Als een huid zo sterk reageert op een product, is in mijn ogen het product gewoon te heftig en onnatuurlijk..
Ik blijf dus voorlopig lekker Clarins gebruiken!
maandag 23 november 2009 om 20:00
Wiebenik81,dat had ik dus precies hetzelfde met Clinique,ik werd niet goed van die tig stappen die ik moest gebruiken en mijn huid werd ook vreselijk onrustig en dat heb ik nog nooit met een andere creme gehad,ook niet met de stappen van Kanebo waar je er soms veel van hebt,maar Clinique was het ook niet voor mij,ik kreeg er zelfs onderhuidse bultjes van en zoals ik al schreef kan ik bijna alles zonder problemen gebruiken. Clarins was ik eerst niet zo weg van maar ik dacht ik probeer weer eens wat proefjes en dan voor een wat langere tijd om te zien wat het dan doet en dat pakte zeer goed uit en bevalt heel goed en fijn is dat je alles kunt combineren ze hebben echt veel en dat is erg fijn van Clarins vind ik. Dat masker en serum klinken veelbelovend dus,merk je echt verschil met je huid als je dat masker en serum gebruikt hebt?
maandag 23 november 2009 om 20:21
@Bibi4: Ik had precies hetzelfde als jij. Ook onderhuidse bulten, echt van die pijnlijke! Kan toch niet goed zijn?
Bij Clarins vind ik het ook heel fijn dat je alles kunt combineren. En ik moet zeggen, tot nu toe voelt alles goed!
Na het masker merk ik dat mijn huid een oppeppertje heeft gehad. Het trekt bij mij ook erg goed in, waardoor ik na 10 minuten nauwelijks nog iets weg hoef te halen. Het serum maakt mijn huid heel zacht en het straalt er echt door. Haalt de kleur in mijn huid naar boven en je krijgt er een gezonde glans van, geen vette glans. Ze zeggen trouwens dat je drie pompjes per keer van het serum moet gebruiken, maar ik red het makkelijk met 2 pompjes!
Bij Clarins vind ik het ook heel fijn dat je alles kunt combineren. En ik moet zeggen, tot nu toe voelt alles goed!
Na het masker merk ik dat mijn huid een oppeppertje heeft gehad. Het trekt bij mij ook erg goed in, waardoor ik na 10 minuten nauwelijks nog iets weg hoef te halen. Het serum maakt mijn huid heel zacht en het straalt er echt door. Haalt de kleur in mijn huid naar boven en je krijgt er een gezonde glans van, geen vette glans. Ze zeggen trouwens dat je drie pompjes per keer van het serum moet gebruiken, maar ik red het makkelijk met 2 pompjes!