Mode & Beauty alle pijlers

Clinique for a brighter smile

22-09-2010 13:57 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is een lipstick op de markt van clinique welke je tanden witter laat lijken. Wie heeft hem al? En in welke kleur?
Rookaanslag geel!Ik moet zeggen, mijn tanden lijken veel witter nu mijn lippen geel zijn
Wat een onzin! Alle lipsticks met paarstinten laten de tanden witter lijken.
Als er een 'koele kleur' (iets paars, iets blauw) in de lipstick zit, lijken je tanden witter. Daar hoef je geen speciale Clinique-lippenstift voor te kopen.
Er zijn verschillende roodtinten en ook nude kleuren. Lijkt mij niet dat daar ook blauw in wordt verwerkt of wel?
Wel. Ook dan gebruiken ze dergelijke kleurstoffen, al is het maar 'een snufje' kleurpoeder of pasta.
Een paarse lipstick heeft niet mijn voorkleur. Daarom ben ik nieuwsgierig of dit iets is wat helpt. Het zijn mooie kleuren.
quote:4Hellokitty schreef op 22 september 2010 @ 14:19:

Een paarse lipstick heeft niet mijn voorkleur. Daarom ben ik nieuwsgierig of dit iets is wat helpt. Het zijn mooie kleuren.Er moet een paarse of blauwe tint in zitten. Het gaat er niet om, dat hij zuiver paars of blauw moet zijn.
Ik geloof echt niet dat het ook maar iemand iets zal opvallen als je dat gebruikt.

Als je echt per se wittere tanden wilt, kun je ze misschien beter witten?
Het gaat er meer om dat ik er zelf wat aan heb als ik in de spiegel kijk natuurlijk. Bleken vind ik geen optie.

Melpome, hoe kun je dan zien of er een blauw/paarse tint zit in een rode lipstick?
Als je tanden witter lijken... Grapje.

Het zijn allemaal wat koelere kleuren, dus geen bruin-, brons- of goudtinten bijvoorbeeld, die zijn 'warm'. Veel oranjetinten zijn zo, terwijl veel (hard)roze en rode tinten koeler zijn.

Je ziet ze hier (je kunt er ook een filmpje zien):

http://www.clinique.com/t ... iter_teeth_instantly.tmpl
Het filmpje had ik gezien inderdaad. Die roze lijken mij wel mooi. Nu heb ik al een lipstick in een van die kleuren, die de dame draagt(van een ander merk). Daarbij lijken tanden juist geler bij, vind ik. Ik ga het gewoon eens proberen, maar dan in een koelere tint want je zegt Melpomene.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven