Mode & Beauty alle pijlers

Clinique producten

21-04-2011 11:25 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij wat meer informatie geven over het volgende product van Clinique:

Pore Minimizer T-Zone Shine Control

en

Pore Minimizer Instant Perfector Gezichtslotion

Is de eerste nou gewoon een dagcreme?

En is de tweede een vervanging van foundation?

Ik ga voor het eerst namelijk dat 3-stappen plan proberen en daarbij zoek ik nog een goede dagcreme.

Alvast bedankt!
Hoi hoi!

De instant prefector is een primer, die gaat onder je foundation.

Wat hij doet is dat ie je porien a.h.w. opvult waardoor ze minder zichtbaar zouden moeten worden. Of dat bij jou werkt hangt af van je persoonlijke huidtype, bij mij was het alleen maar erg duidelijk DAT er iets opgesmeerd was waardoor ik mijn porien juist meer op vond vallen. Hij mengt ook niet goed met de meeste foundations (behalve dan weer die dure van Clinique zelf) waardoor die vaak een beetje bladderig worden.

Met die andere heb ik geen ervaring maar dat lijkt me een product speciaal voor je T-zone en geen volledige dagcreme.

Als je last hebt van grove porien/onzuiverheden en een vette huid (waar je dus deze producten voor gebruikt) dan zou je een dagcreme moeten pakken die voor dat huidtype geschikt is. Welke voor jou het fijnst is hangt af van je voorkeur/budget.
Hai,

Dank je wel voor de reactie!

Dan moet ik voor de instant perfector maar een proefmonstertje aanvragen als ik het zo lees :p

Ik heb inderdaad een vettige huid, met name neus en voorhoofd.

Kan iemand mij dan een goede dagcreme en/of nachtcreme aanraden?

Thanks!
hoi,

ik heb jaren lang produkten als Dior Lauder Clinique gebruikt (werkte in een parfumzaak hihihi dus kreeg veel gratis)

maar eigenlijk zweer ik bij ALLE produkten van de HEMA jaja ik weet het is mss stom maar echt waar super produkten ook de make up enz enz

Succes
quote:Daan39 schreef op 21 april 2011 @ 11:53:

hoi,

ik heb jaren lang produkten als Dior Lauder Clinique gebruikt (werkte in een parfumzaak hihihi dus kreeg veel gratis)

maar eigenlijk zweer ik bij ALLE produkten van de HEMA jaja ik weet het is mss stom maar echt waar super produkten ook de make up enz enz

SuccesHeeft HEMA ook pore minimizer dan?
Daar was die Afrikaanse zeep toch zo goed voor om je porien te doen laten slinken en een perzikhuidje te krijgen?

Ik meen dat ik hierover een topic weleens heb gezien met laaiend enthousiaste dames.
Afrikaanse zeep die je poriën verkleint en een perzikhuidje maakt? Vertel vertel!!
black african soap zoovie, je moet zelf even je zoekopdracht ingeven hier rechts, dan komen er vanzelf diverse topics naar boven.
Hoi

ik heb de pore minimizer... fijn dat je geen lijntjes/porieen meer ziet in je make-up..

het is absoluut geen dagcreme!

maar het maakt mijn huid zo droog als wat...
Er bestaat geen Pore Minimizer...
quote:Daan39 schreef op 21 april 2011 @ 11:53:

hoi,

Succes

Maar zijn de Hema produkten ook te doen voor een overgevoelige huid? Ik krijg heel snel allergische reacties en aan de hand daarvan ben ik Clinique gaan gebruiken. Ik ben begonnen met de mascara en die werkt heel goed, nooit geen last meer van m'n ogen. Dus nu ook over op de andere producten. Hoop dat ze werken.

Ik heb nu producten van de apotheek, geen allergische reactie, maar nog wel vette en glimmende huid. En dat wordt alleen maar erger in de zomer...
Ben nu net begonnen met de produkten van Paulas choise.

Heb ook een vette huid en snel veel meeetertjes op mn neus.

Ik gebruik de beta hydroxy acid gel voor mn vette gedeeltes.

En de dagcreme voor de vette huid.

Ook gebruik in van de bodyshop de blackheads serie voor het reinigen en maskers etc.

Heb eigenlijk alles geprobeerd van Clinique tot estee lauder maar nu is mn huid het mooist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven