Mode & Beauty alle pijlers

Clip in pony

08-11-2013 21:23 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al tijden op zoek naar een clip in pony. Durf geen pony te laten knippen (ben een schijterd ) en wil denk ik ook niet altijd een pony hebben. Inmiddels bij verschillende black hair salons geweest maar helaas nog geen pony rijker. Online zijn ze wel te krijgen maar vind dit nu echt een product om niet online te kopen ivm kleur. Kan iemand mij aan adresje helpen in midden Nederland of Brabant waar ik de kleuren eerst in het echt kan zien? Alvast bedankt!
Al gedacht aan een lange lok laten knippen? Kun je variëren :-)
quote:PlofKipje84 schreef op 08 november 2013 @ 21:30:

Al gedacht aan een lange lok laten knippen? Kun je variëren :-)Heb ik gehad maar was het niet. Toch een heel ander effect als een echte pony en daarnaast irriteerde mij die pluk vaak zo dat ik 'm bij mijn staart deed
Bij ons op de markt staat een kraam met alle mogelijke haarstijlen die je je kan bedenken.

Ook van die clip in's met lange lokken. Koop je die, en knip je zelf kort?

En als je je eigen haar een pony laat knippen....... Het groeit vanzelf weer aan
quote:nursejacky schreef op 08 november 2013 @ 21:36:

Bij ons op de markt staat een kraam met alle mogelijke haarstijlen die je je kan bedenken.

Ook van die clip in's met lange lokken. Koop je die, en knip je zelf kort?

En als je je eigen haar een pony laat knippen....... Het groeit vanzelf weer aanWaar staat die markt?
Hier op de markt ook een kraam met haarartikelen. Daar hebben ze ook pony's op diadeem. Die kan je zo op je hoofd schuiven.
quote:streepjescode schreef op 08 november 2013 @ 21:52:

Hier op de markt ook een kraam met haarartikelen. Daar hebben ze ook pony's op diadeem. Die kan je zo op je hoofd schuiven.Helaas in mijn stad niet zo'n kraam. Mag ik dus ook jou vragen waar die markt staat?
Staat een pony wel bij harde krullen?
Wat is dat nu weer? een clip voor een pony?
[/b] winkelfanaat schreef op 08 november 2013 @ 22:38:[/b]

Staat een pony wel bij harde krullen?[/quote]

Ja joh, combineert leuk door met een kek huispak.
quote:_isis_ schreef op vrijdag 08 november 2013 22:39 Wat is dat nu weer? een clip voor een pony?Nee, een 'clip-in pony'.
Balmain heeft zo'n cip-in pony. Google maar. Op marktplaats staan ze ook.

Ooit gehad, maar snel terug gestuurd....
TO, is het nog gelukt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven