Mode & Beauty alle pijlers

Cocktailjurk

02-12-2014 13:44 55 berichten
Alle reacties Link kopieren

Korte vraag; ik ben in het geheel niet thuis in feestjes met dresscode, kan deze jurk als cocktailjurk in deze tijd van het jaar? Het gaat om een feestje van mans werk, vrij formeel...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Cum non tum age
Deze zijn allemaal van de site van Zalando (behalve de eerste 3). Ik heb het een beetje neutraal gehouden, maar toch niet saai en ik heb ook op de prijs gelet.
Cum non tum age
Top Noa, hartstikke bedankt!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Al iets gevonden VickyP?

Jouw jurkje was erg leuk maar idd iets zomers. De modellen die Noa hier zette vind ik leuk! *niet goed voor mijn creditcard.* :p
Carpe Diem!
Ben nog aan het zoeken.. Ik denk dat ik zo even in de stad ga kijken voor ik oudste zoon van school haal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven