Mode & Beauty alle pijlers

Collageentabletten voor de huid?

02-02-2010 20:42 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met collageen tabletten voor de huid? (voor stevigere huid)

Ben benieuwd!
Collageen werkt alleen als je het direct in de huid (ehh eigenlijk eronder) spuit op de plekken waar je iets wil opvullen.

Als je collageen tabletten slikt, dan komt het gewoon in je maag en niet in de huid.
You mean http://www.imedeen.nl/default.aspx ?

Ik heb dat weleens gebruikt lange tijd geleden toen ik dacht dat ik begin van een rimpeltje zag. Hoewel het leek te helpen (de huid verzamelt meer vocht) moest ik stoppen omdat ook seborroisch eczeem plotseling zijn kans schoon zag. Die is ook gek op vocht.
je kunt net zo goed extra vit C slikken, die zorgt ervoor dat je collageen productie in vorm blijft.

dan doet je lichaam het zelf.

allemaal geldklopperij die dure pillen,
Hm, okee.

Ik zag in een reclameblaadje coll.tabletten vandaar, toen nog op Internet gezocht, er is ook collageenpoeder van Pure Women. Tja als het zou werken, zou natuurlijk geweldig zijn.
LavieSage schijnt een goede 'schoonheids'supplement te zijn.

Geen ervaring mee.
Laviesage zal dan een mooie vitamine mix zijn die goed is voor het welzijn van je huid.
quote:sanora schreef op 03 februari 2010 @ 09:32:

Hm, okee.

Ik zag in een reclameblaadje coll.tabletten vandaar, toen nog op Internet gezocht, er is ook collageenpoeder van Pure Women. Tja als het zou werken, zou natuurlijk geweldig zijn.Inderdaad als het zou werken. Want hoe weet het collageenpoeder dat het naar het gezicht moet en niet naar de buik om eens wat te noemen.
Hoe weet vit C dat het naar het gezicht moet, hoe weet vit B dat het naar de haren moet. Dat gaat door de bloedbaan. Maargoed ik snap wat je bedoelt, je bedoelt hoe het opgenomen wordt, misschien gaat het wel rechtstreeks de plee in.

Ik ga inderdaad mijn geld daar niet aan besteden, laat maar. Volgens fabrikanten werkt alles goed. Veel is flauwekul. Heb me even laten verleiden.

Beter om gezond te eten, veel fruit en groenten.
.
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 03-09-2010 00:16
Reden: spam
% gewijzigd
Rosalis, ik ben nieuwsgierig geworden

via Google lees ik dat je een pil drie uur na je laatste avondmaal moet nemen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven