Mode & Beauty alle pijlers

combi jas en tas

30-08-2010 15:37 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi

ik heb een vraagje, ik ben al even op zoek naar mij "perfecte" tas zoals de meest vrouwen denk ik.

maar nu vraag ik me af welke kleur het beste is voor mij,

(wil graag een tas die langere mee kan)

ik draag meestal een zwarte (wollen/casmere) jas of een grijze wollen jas.

welke kleur tas vinden jullie daar het beste bij passen?

wou eerst een zwarte tas kopen maar dan wordt het misschien zo donker denk ik ......

kuss
Ik vind dat de kleur van de tas ook bij de kleur laarzen/schoenen moet passen.
blauw is het nieuwe zwart
Koop meerdere tassen.
Dat probeer ik tenminste wel altijd te combineren..
ja, maar tas en schoenen in dezelfde kleur matchen is echt niet meer van deze tijd.
Of het nu wel of niet van deze tijd is, ik vind het altijd wel mooi.
t moet wel matchen, maar zelfde kleur hoeft tegenwoordig niet meer.

In de stad kun je nu heel veel tassen kopen in de kleuren petrol, lever, kaki etc. Deze tassen kunnen bij vrijwel alle kleuren (niet een te drukke tas nemen), dan ben je wel van dat eeuwige zwart af.
rood
https://www.zester.nl/mim ... FFFF1A7D500110A5E5E3C.jpg

deze is mooi en makkelijk (ik word wel hebberig van handtassen)
Ik zou een leuk kleurtje nemen wat goed past bij de meeste van je jassen/laarzen/broeken/rokken.

Ikzelf heb bijv. een paarse en dat staat heel fleurig bij een jas in een basic kleur.

Overigens is het bijna onvermijdelijk om meerdere tassen te hebben wil je altijd goed matchen. Ik heb ook nog zwart, camel en bruin. En wil graag nog een groene
hoi hoi

ja ik heb vooral zwarte schoenen of allstras met een kleurtje

(ben een echte zwart liefhebber)

ja wil ook wel meerder tassen maar ik wou van leren tassen (hmm echt leer en das best duur om er dan meerderen te hebben)

dus wil alvast eentje kopen en dan uitbreiden maar heb ook geen zin om steeds alles spullen uit me tas in een andere tas te doen (sjouw altijd erg veel me :P) o ja en heb ook een kindje dus daarmee heb ik dan ook nog extra spullen van bij.

kus
Nou als je dan in elk geval maar zorgt dat je tas matcht met je kindje!
Een goede leren tas is een investering! Kost uiteindelijk niet eens meer dan neppe tassen omdat ze tien keer zo lang meegaan.

Ik zou beginnen met een tas met kleur, bij zwart/grijs past alles eigenlijk.

Ik heb zelf een tas van sticks and stones, die hebben mooi leer, mooie kleuren en goede kwaliteit voor de prijs:

Voorbeeld van leuk kleurtje:
Gewoon verschillende tassen kopen. Allicht een paar die matchen. Grijs en cognac vind ik mooi staan met zwart, als je op chic gaat vind ik zwart met zwart mooi.
Wow heleen1234 wat een mooie tas! Waar kan ik hem vinden op de site van zester?
Ik heb de neverfull van louis vuitton. Dit is echt mijn ideale tas en kan qua kleur overal bij eigenlijk. Hij is bruin met cognac-kleurige hengsels en accenten. Door middel van de veters aan de zijkant kan je hem verkleinen en dat vind ik voor bv. Een avondje theater wat netter staan. Ook bij feestjes doe ik dat vaak. Als ik hem mee de stad in neem heb ik hem gewoon op de normale manier. Er past echt ontzettend veel in, zoals de naam al aangeeft. Hij is echt nooit vol :D heb er vaak in de zomer nog mijn jasje in als het wat warmer wordt. Ik heb het middelste model. De grootste vond ik weer net iets te. Het kost wat, maar het is voor mij echt een super aankoop geweest en ik heb er geen moment spijt vwn gekregen!

Ik vind de tassen van Fred de la bretoniere ook erg mooi. Heel tijdloos en passen vaak ook overal bij. Maar ook redelijk aan de prijs dus ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven