Mode & Beauty alle pijlers

combineren doc martens

07-08-2012 11:14 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hoi,

Altijd al gehad willen hebben en nu heb ik ze: Doc Martens, laag model, paars. Maarrrrrr....hoe ga ik ze combineren?

Spijkerbroek er iets in vind ik wel leuk, maar verder? Wie heeft ideeën?

Thanks...
Met de prullenbak :D
Internagelaktisch
met een zwarte panty onder een jurkje of rok, ik vind dat toch mooi en het zit iig heerlijk als je veel gaat lopen, daarom draag ik ze heel vaak, daarnaast zijn ze mijn sneeuwschoenen.

@ maaique: ieder het zijne
Jeans of een stoer rokje met ondoorzichtige panty, zwart of gekleurd.
Deze:

Jeans en een leuk paars vestje met een wit shirtje eronder!
ik had het over het halfhoge model maar goed, de tips blijven hetzelfde, ik vind ze juist leuk onder iets vrouwelijks, ik draag de mijne ook bij een lange wijde bloemenrok.
quote:Maaique schreef op 07 augustus 2012 @ 11:18:

Met de prullenbak :D Lijkt me de enige oplossing... Valt voor mij in de categorie Birkenstocks en Crocs... gruwel!
Wat is je stijl een beetje? Wat draag je graag?

Als je een beetje van de punklook houd, kun je combineren met een skinny en een stoer shirtje of een leuk overhemd.

Als je een iets klassiekere look hebt, kan je het met een chino en een mooi jasje.

Ook leuk met een legging en een langer overhemdjurkje.

Het zijn best lompe schoenen, dus ik zou het wel combineren met een wat vrouwelijker kledingstuk(strakkere broek, mooi gesneden bloesje, soepele stofjes etc).
Ik heb zo'n paar liggen in het zwart, maat 35. Al ehhhhh, even rekenen, 23 jaar. Splinternieuw, kwam echt niet vooruit op die dingen, zwaar!!!!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
oh nee, ik bedoel de halfhoge idd. Tja crocs en birckenstocks vidn ik ook niks, maar dit dus wel. Met jurkje lijkt me ook leuk in de winter idd. Bedankt alvast.
Ik vind de hogere Docs nog steeds leuk. Ik draag ze alleen bijna niet meer (alleen nog op festivals of als ik ver moet lopen oid). Je kan er een skinny in doen of ze onder een rokje of jurkje dragen. Wijd uitlopende spijkerbroek eroverheen kan ook, maar dan zou ik er wel een strak shirtje of iets ander vrouwelijks op dragen.

Maar sorry, ik zou niet weten hoe je deze lage nog enigszins leuk kan combineren, ik vind ze vreselijk. Misschien kun je er een clownspak bij aantrekken?
Oh, gelukkig zijn het toch de halfhoge
quote:ilovemyshoes schreef op 07 augustus 2012 @ 11:32:

Wat is je stijl een beetje? Wat draag je graag?

Als je een beetje van de punklook houd, kun je combineren met een skinny en een stoer shirtje of een leuk overhemd.

Als je een iets klassiekere look hebt, kan je het met een chino en een mooi jasje.

Ook leuk met een legging en een langer overhemdjurkje.

Het zijn best lompe schoenen, dus ik zou het wel combineren met een wat vrouwelijker kledingstuk(strakkere broek, mooi gesneden bloesje, soepele stofjes etc).Dat wisselt heel erg. ik hou wel van stoer, maar net wat jezegt: graag wel een beetje vrouwelijk. Skinny heb ik idd al wel aangehad, overhemd heb ik nog niet aan gedacht. Chino heb ik niet, is denk ik ook niks voor mij.
@Fame, das ook zonde..

Ik loop er sinds mijn schooltijd op, afgewisseld met hele mooie high heels, maar ze lopen zoooo lekker!

On topic,

ik zou ze idd ook combineren met wat vrouwelijker kleding...
http://www.fashionscene.n ... tens_komt_met_kledinglijn

http://www.chictopia.com/photo/show/325 ... ress-shirt

http://wegoodlooking.com/tag/doc-martens/

Bij deze nog wat ideetjes!
quote:mevrouwr schreef op 07 augustus 2012 @ 11:38:

@Fame, das ook zonde..

Ik loop er sinds mijn schooltijd op, afgewisseld met hele mooie high heels, maar ze lopen zoooo lekker!

On topic,

ik zou ze idd ook combineren met wat vrouwelijker kleding...gewoon inlopen, de mijne zaten eerst ook als kartonnen dozen.
Ik heb de mijne verkocht, kreeg ze maar niet ingelopen en had dus steeds ontvelde, bloedende hielen.

Ik droeg ze onder een (kort) rokje, met dikke maillots.
Hier staan een paar leuke combinaties: http://coolspotters.com/c ... deos/167582#medium-167582
hele lage docs zijn lelijk, deze half hoge blijven geniaal! ik heb ze jaren gehad! onder een rokje met een gek shirtje of onder een jeans kan allemaal
En doooooor!
Inlopen kan lang duren, het is hard leer.

Maar als ze eenmaal goed zitten, doe je er jaren mee en zitten ze als pantoffels.
Inderdaad met een rokje of skinny. Eigenlijk kan heel veel, maar ik zou geen broek over je docs dragen en ook geen chino. Dat vind ik echt geen combi.

Meer: http://lookbook.nu/looks?q=doc+martens# ... nder/girls
Ik heb ook al jaren docs, draag ze nu alleen nog maar op festivals. Wel een tip om ze in te lopen, je sok nat maken en dan met je natte sokken in je docs, zijn ze binnen no time ingelopen. Deze tip kreeg ik laatst toen ik dacht weer eens een miskoop te hebben gedaan met knellende schoenen.
Hier staan ook leuke ideeën tussen: http://cecily-gwendolen.b ... 2010/10/90s-comeback.html
Hey diezelfde paarse heb ik ook gehad...jaaaaaaaaaaren terug! Ik droeg ze vooral onder een zwart jurkje met zwarte panty destijds en een wijd bandshirt erover. Niet echt een look voor nu

Ik weet nog wel dat ik mijn zwarte paar net kocht voor we een week naar londen gingen met school, en dit het enige paar was wat ik mee had. De bovenkant schuurde enorm in mijn kuiten, en het was natuurlijk een en al wandelen wat je op zo'n middelbare schooltrip doet. Ik heb op mijn ene been nog steeds littekens daarvan.

Echt een nuttige bijdrage is het niet aan je topic, maar die schoenen brengen zoveel herinneringen met zich mee :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven