Mode & Beauty alle pijlers

Converse All Stars

13-06-2013 19:31 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar leuke All Stars, tegen een goede prijs. Zijn die dingen eigenlijk weleens in de aanbieding, of blijft de prijs ongeveer gelijk? Tips waar ik ze het beste kan kopen? En welke kleur (ik: v 40+)
Tijdelijke modellen met prints zijn wel eens afgeprijsd aan het eind van het seizoen, maar doorgaans hebben de basic kleuren altijd ongeveer dezelfde prijs.

Op Marktplaats worden wel veel All Stars aangeboden tegen aantrekkelijke prijzen, maar dat moet je net zelf willen natuurlijk.

Ik heb zelf een paar olijfgroene die eigenlijk op zijn en een paar ecru met gekleurde borduursels (was toen tijdelijk te koop). Ik droom nog wel eens over mooie donkerblauwe, maar bedenk steeds dat ik die 70 euro ook aan andere leuke dingen kan uitgeven
Ik heb anderhalve week geleden een aanbieding gekregen van Veronica magazine. Heb toen meteen 2 paar besteld , ze kostten maar ¤49.95. De aanbieding is nu afgelopen, dus daar heb je nu niets meer aan, maar er zijn dus wel aanbiedingen voor de basickleuren.
Ik heb vorige week twee paar met 45% korting gekocht. hoge effen blauwe voor mezelf en lage blauw-witte voor manlief. Omgeving Den Haag.
Ze zijn vaak online wel ergens in de aanbieding, Google converse all stars aanbieding en dan kom je vanzelf wel op een site waar ze in de aanbieding zijn.
Ik heb ze weleens in de sportzaak met flinke korting gekocht. Bij ons om de hoek zit ook een outlet trouwens en die man wist me te vertellen dat alle seizoensgebonden kleuren voor de helft of minder hun kant op kwamen. Alleen dan is er vaak niet meer de juiste maat..
27 mensen vinden dit leuk.
In New York kun je ze goedkoop krijgen.
De men @ work heeft soms een kortingsactie op de gehele collectie, moet je even lid worden van de nieuwsbrief.

Ik weet niet waar je vandaan komt? Maar hier in Groningen zit een sneakerswinkel (waar ze oa all stars verkopen) en daar is nu 1e paar 30% korting en 2e paar schoenen gratis geloof ik.
quote:forumbazin schreef op 13 juni 2013 @ 21:26:

De men @ work heeft soms een kortingsactie op de gehele collectie, moet je even lid worden van de nieuwsbrief.

Ik weet niet waar je vandaan komt? Maar hier in Groningen zit een sneakerswinkel (waar ze oa all stars verkopen) en daar is nu 1e paar 30% korting en 2e paar schoenen gratis geloof ik.Dat is wel een hele goede aanbieding
Laatst had Men At Work 30% korting op alles, en House of Shoes had ook zo'n soort aanbieding. Ogen open houden dus.
Ik heb ze verleden jaar in Batavia Stad gekocht maar dan moet je het wel net treffen met je maat en wat ze hebben staan.

Gek genoeg lijken ze dit jaar opeens een maat te groot? *voeten krimpen toch niet spontaan?*
quote:waarbij schreef op 13 juni 2013 @ 21:29:

[...]

Dat is wel een hele goede aanbieding

Heb het even opgezocht de winkel heet sneakers (zit misschien in meer steden??).

Op internet staat: "De Sale bij Sneakers is begonnen, 2e paar GRATIS op speciaal door ons geselecteerde modellen! De coolste sneakers nu dus voor FREE!"

Als ze door hun zijn geselecteerd zullen het wel de lelkkurts die niet verkocht worden zijn
Bij V
quote:littlemissvixen schreef op donderdag 13 juni 2013 21:44 Bij V

Bij V en D zijn ze ook elk jaar een keer in de aanbieding, voor 39 euro geloof ik?

En wit staat iedereen!
In Londen (Camden High Street) koop ik ieder een paar in een andere kleur. Heb paarse, rode, grijze en groene. Ze kosten daar rond de 25 pond. Zelfs omgerekend goedkoper dan hier.

Maar aan die tip heb je niks als je niet van plan bent om naar Londen te gaan. Maar kom je er binnenkort, sla dan toe. Ook de Dr, Martens collectie is er veel goedkoper.
Je kunt hier Converse schoenen vinden..

Nu zijn de misschien nog niet heel goedkoop, maar de uitverkoop begint deze week!
Ik heb speciaal dit topic opgezocht, omdat ik deze advertentie tegenkwam.
@Lotte35 dat vind ik lief van je.

Ik ben zelf ook groot fan.

Je kunt mij uittekenen in de lage witte.
Bij van Dalen is er nu 20% korting op de hele collectie en daar hebben ze ook All Stars :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven