Mode & Beauty alle pijlers

Converse All Stars

01-04-2014 20:23 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hooi allemaal,

Ik heb een vraagje...

Ik wil graag lage all stars gaan kopen voor sneakers in de zomer... Maar ik weet niet welke kleur k zal nemen...

Welke kleur hebben jullie? Of welke kleur vind je mooi??

Alvast bedankt!

Liefs
http://www.onlineschoenen ... dro-jongensschoenen-1.jpg

Maar dan van leer.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik heb lage zwarte. Al 4 jaar en ik draag ze zeker 3 keer per week en nu zijn ze pas op een niveau dat ik denk "nah, misschien moet ik vervanging zoeken.." Ze zijn nog prima te dragen, maar hebben geen eeuwig leven natuurlijk.

Ik heb ook nog hoge, zwart met witte. Op de schoen staat steeds "Chuck Taylor" geschreven in het wit en het logo aan de binnenkant is ook geschreven/getekend zeg maar. Kan ze nergens vinden online, ze zijn wel heel erg leuk. Gekocht in Frankrijk 4 jaar terug.

Ik heb ook nog roze, uit 2007. De gaten zitten erin, mijn beste vriendinnetje van toen heeft zich er op uitgeleefd met zwarte, dikke stift en er staat wel 10x "love you" op. Ook al kan ik ze niet meer aantrekken met goed fatsoen, soms, heel soms, kan ik het echt niet laten..

Als mijn zwarte lage ooit écht kapot zijn, koop ik die sowieso nog een keer. Wat een leuke, fijne schoenen zeg.

Ik wil nog nieuwe, maar ik twijfel al weeeeeken tussen lage witte, hoge witte of lage bordeaux rode. Wat zouden jullie kiezen?

(Ik vind ze trouwens wel érg duur geworden; 70 euro zijn ze tegenwoordig. Mijn zwarte kocht ik 4 jaar terug voor 50..)
Ik heb vier paar. Twee paar lage en twee paar hoge. Ik wil eigenlijk nog witte lage
quote:cookie93 schreef op 01 april 2014 @ 23:55:

Ik wil nog nieuwe, maar ik twijfel al weeeeeken tussen lage witte, hoge witte of lage bordeaux rode. Wat zouden jullie kiezen? quote:Lotte35 schreef op 01 april 2014 @ 21:45:

Mijn voeten zijn vergroeid met deze:

[afbeelding]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven