Crème voor ogen
vrijdag 16 september 2016 om 10:18
vrijdag 16 september 2016 om 10:19
vrijdag 16 september 2016 om 10:44
vrijdag 16 september 2016 om 10:47
quote:zara88 schreef op 16 september 2016 @ 10:13:
Ik gebruik eigenlijk altijd gezichtsreinigingsdoekjes. Er zit 0% alcohol in maar er staat niet op dat het niet bij je ogen gebruikt mag worden. Voor droge en gevoelige huid
Ken ik wel, ik vind ze verschrikkelijk (maar heb ook hele gevoelige huid).
Ik vind ze veel te ruw, zeker voor ogen. De huid daar is heel teer.
Ik zou echt speciale oogmake up reiniging gebruiken daar, zeker niet die doekjes.
(Haha mosterd zie ik)
Bij de Hema en etos heb je speciale wattenschijfjes daarvoor.
Verder kun je een speciale oogcreme gebruiken, zeker zonder parfum. (Bijv, van Zarqa)
Het was je vraag niet maar ik zou als ik jou was voor mn gezicht over gaan naar de milk en lotion. (Liefst zonder parfum)
Die doekjes zijn makkelijk maar het reinigt niet goed en nogmaals ik vind ze te ruw.
Ik gebruik eigenlijk altijd gezichtsreinigingsdoekjes. Er zit 0% alcohol in maar er staat niet op dat het niet bij je ogen gebruikt mag worden. Voor droge en gevoelige huid
Ken ik wel, ik vind ze verschrikkelijk (maar heb ook hele gevoelige huid).
Ik vind ze veel te ruw, zeker voor ogen. De huid daar is heel teer.
Ik zou echt speciale oogmake up reiniging gebruiken daar, zeker niet die doekjes.
(Haha mosterd zie ik)
Bij de Hema en etos heb je speciale wattenschijfjes daarvoor.
Verder kun je een speciale oogcreme gebruiken, zeker zonder parfum. (Bijv, van Zarqa)
Het was je vraag niet maar ik zou als ik jou was voor mn gezicht over gaan naar de milk en lotion. (Liefst zonder parfum)
Die doekjes zijn makkelijk maar het reinigt niet goed en nogmaals ik vind ze te ruw.
vrijdag 16 september 2016 om 12:07
Ik gebruik micellair water op een watje, druk dat zachtjes tegen mijn ogen en veeg zo de make up eraf. Daarna met nieuw watje de rest van mijn gezicht. (en vervolgens nog reiniger en toner).Ik zou niet zo snel met olie aan de gang gaan, mijn ogen kunnen daar in ieder geval niet tegen niet goed tegen.
zaterdag 17 september 2016 om 22:37
Als ik die doekjes gebruik, gaat de huid rond mijn ogen ook vreselijk branden. Zoals anderen al schreven: je kunt beter een speciale oog make up remover of olie gebruiken om je oog make up eraf te halen.
Als de huid rondom mijn ogen schraal is, smeer ik die voor het slapen gaan in met creme bioforce van Dr. Vogel of met amandelolie.
Voor overdag gebruik ik altijd oogcreme van Clinique.
Als de huid rondom mijn ogen schraal is, smeer ik die voor het slapen gaan in met creme bioforce van Dr. Vogel of met amandelolie.
Voor overdag gebruik ik altijd oogcreme van Clinique.