Mode & Beauty alle pijlers

Daar gaan we dan????

03-12-2016 14:37 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik nu minder make-up en ik denk dat binnenkort stop met viva ben gewoon te druk

http://imgur.com/wt3ArET
Je hebt je wenkbrauwen op de correcte plaats zitten. #blijmetkleinedingen
http://imgur.com/VXD4ShB

Ik wel
Gebruik je je oude naam niet meer barb?
Neee hihi
Erna zou u uw naam noet afschermen?
Nou, behalve dat klontje onder je rechteroog zie je er prima uit hoor.
Je wordt er niet bepaald beter op
quote:Rozelover schreef op 03 december 2016 @ 23:00:

http://imgur.com/VXD4ShB

Ik wel Heee die foto is oud
willen jullie meer of minder make up?
Er is niks gebeurd aleen dat ik naast dat ik druk ben gewoon soms viva vergeet Haha , er zitten hier super vrouwen die nooit geoordeeld hebben vind ik erg lief en dat weten jullie , er zijn ook vrouwen die zeggen dat ik niet beter op word niks ergs maar laten we wel eerlijk en realistisch blijven want ik weet wel zeker dat vrouwen die hier zitten en commentaar hebben alles behalve uitzien als Veronica thorsell achter hun pc of mobiel, dat zijn doodnormale vrouwen met kort of lang haar wat je dagelijks buiten tegenkomt , maar bedoel dat niet gemeen hoor aleen ben eerlijk sorryxD , ieder zijn smaak dat wel maar ik zeg nu wel wat ik denk en vat het please niet verkeerd maar het is zo ,

Verder wil ik kwijt wie weet blijf ik nog wel op viva maar heb het zo druk Haha zit meer op Facebook en instagram , ik zorg naast mijn zoontje ook voor mijn 2 broertjes van 10 en 7 omdat hun vader zelfmoord heeft gepleegd dus ik doe mijn mogelijke best voor ze ,
Ik hoop dat ik de vrouwen die mij altijd commentaar gaven , jullie geen pijn heb gedaan? :kisskiss:Haha sorry Nu moest keer bij mij uit

Voor de vrouwen die altijd love voor mij toonde jullie zijn super en dat weten jullie

Kus van mij en me broertje

http://imgur.com/qhcSNU9
quote:S-Meds schreef op 03 december 2016 @ 23:18:

willen jullie meer of minder make up?Hee je hebt kleding aan
Geen opvallende lippenstift meer gebruiken. Is echt zonde. Minder lagen mascara, die lippen niet meer tuiten en dan nog eens een foto. Ik ben benieuwd
quote:Rozelover schreef op 03 december 2016 @ 23:26:

Er is niks gebeurd aleen dat ik naast dat ik druk ben gewoon soms viva vergeet Haha , er zitten hier super vrouwen die nooit geoordeeld hebben vind ik erg lief en dat weten jullie waar ik over heb , er zijn ook vrouwen die zeggen dat ik niet beter op word niks ergs maar ik weet wel zeker dat vrouwen die hier zitten en commentaar hebben alles behalve uitzien als Veronica thorsell achter hun pc of mobiel, maar bedoel dat niet gemeen hoor aleen ben eerlijk sorryxD , ieder zijn smaak dat wel maar ik zeg nu wel wat ik denk en vat het please niet verkeerd maar het is zo ,

Verder wil ik kwijt wie weet blijf ik nog wel op viva maar heb het zo druk Haha zit meer op Facebook en instagram , ik zorg naast mijn zoontje ook voor mijn 2 broertjes van 10 en 7 omdat hun vader zelfmoord heeft gepleegd dus ik doe mijn mogelijke best voor ze ,Je bent een supervrouw
quote:-KING- schreef op 03 december 2016 @ 22:44:

jij bent uniek.

Net als iedereen

Ik vind TO wel een beetje lijken op Donatalla Versace.

Er is niks gebeurd aleen dat ik naast dat ik druk ben gewoon soms viva vergeet Haha , er zitten hier super vrouwen die nooit geoordeeld hebben vind ik erg lief en dat weten jullie waar ik over heb , er zijn ook vrouwen die zeggen dat ik niet beter op word niks ergs maar laten we wel eerlijk en realistisch blijven want ik weet wel zeker dat vrouwen die hier zitten en commentaar hebben alles behalve uitzien als Veronica thorsell achter hun pc of mobiel, dat zijn doodnormale vrouwen met kort of lang haar wat je dagelijks buiten tegenkomt , maar bedoel dat niet gemeen hoor aleen ben eerlijk sorryxD , ieder zijn smaak dat wel maar ik zeg nu wel wat ik denk en vat het please niet verkeerd maar het is zo ,

Verder wil ik kwijt wie weet blijf ik nog wel op viva maar heb het zo druk Haha zit meer op Facebook en instagram , ik zorg naast mijn zoontje ook voor mijn 2 broertjes van 10 en 7 omdat hun vader zelfmoord heeft gepleegd dus ik doe mijn mogelijke best voor ze ,Ik waardeer je eerlijkheid.

Er is niks gebeurd aleen dat ik naast dat ik druk ben gewoon soms viva vergeet Haha , er zitten hier super vrouwen die nooit geoordeeld hebben vind ik erg lief en dat weten jullie waar ik over heb , er zijn ook vrouwen die zeggen dat ik niet beter op word niks ergs maar laten we wel eerlijk en realistisch blijven want ik weet wel zeker dat vrouwen die hier zitten en commentaar hebben alles behalve uitzien als Veronica thorsell achter hun pc of mobiel, dat zijn doodnormale vrouwen met kort of lang haar wat je dagelijks buiten tegenkomt , maar bedoel dat niet gemeen hoor aleen ben eerlijk sorryxD , ieder zijn smaak dat wel maar ik zeg nu wel wat ik denk en vat het please niet verkeerd maar het is zo ,

Verder wil ik kwijt wie weet blijf ik nog wel op viva maar heb het zo druk Haha zit meer op Facebook en instagram , ik zorg naast mijn zoontje ook voor mijn 2 broertjes van 10 en 7 omdat hun vader zelfmoord heeft gepleegd dus ik doe mijn mogelijke best voor ze ,Wat goed van jou! Respect.
Dankje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven