date morgen
zondag 27 mei 2012 om 20:20
Ik heb morgen mijn 1e date met een super leuke jongen die ik laatst met uitgaan heb ontmoet. We gaan gewoon lekker in het gras bij het water picknicken en nu weet ik niet wat ik aan moet!
Ik haat de zomer eigenlijk en ook zomerkleren dus ik heb niet eens een fatsoenlijke korte broek of rok of jurk en de winkel zijn morgen dicht (net pas afgesproken) :(
Overigens heb ik ook maat 38/40 en moet het me dus niet nog dikker maken.
Tips???
Ik haat de zomer eigenlijk en ook zomerkleren dus ik heb niet eens een fatsoenlijke korte broek of rok of jurk en de winkel zijn morgen dicht (net pas afgesproken) :(
Overigens heb ik ook maat 38/40 en moet het me dus niet nog dikker maken.
Tips???
zondag 27 mei 2012 om 20:22
zondag 27 mei 2012 om 20:41
zondag 27 mei 2012 om 20:48
Herkenbaar over dat seizoen en onzekerheid over mijn figuur. Het gekke is dat ik nu (nu ik maar 46//48) heb terugdenk aan toen ik 40/42 had van "sjee, ik was toen eigenlijk helemaal zo vol niet"
Maar zorg in ieder geval dat je prettig in je kleding voelt bij een date, en wellicht dat het comfortable genoeg zit voor een picknick, want dan zit je toch op het gras en niet rechtop op een stoel. Even iets om wel rekening me te houden.
zondag 27 mei 2012 om 20:53
zondag 27 mei 2012 om 21:22
Ik zou zelf een leuk zomerjurkje aandoen met een gekleurd vestje er op. Maar die heb je dus niet. Hm, lichte spijkerbroek, top waar je je fijn in voelt en vrolijke sieraden? Ik zou in ieder geval laagjes aantrekken. Kun je iets uit of aandoen of je eventueel beschermen tegen de zon.
En hee, ik weet dat ik zelf ook voor de kast aan het stressenzou zijn, maar hij komt voor jou en niet voor je kleren. En "You're never fully dressed without a smile".
Veel plezier!
En hee, ik weet dat ik zelf ook voor de kast aan het stressenzou zijn, maar hij komt voor jou en niet voor je kleren. En "You're never fully dressed without a smile".
Veel plezier!
zondag 27 mei 2012 om 22:00
Ik zou het jezelf vooral niet te moeilijk maken. Je date is low profile (wat een origineel idee trouwens!), dus dan zou het eigenlijk ongepast zijn om compleet opgetut aan te komen. Een leuk, fleurig zomerjurkje is genoeg. Komt nog bij dat heel warm is, dus trek niet teveel aan.
Denk er inderdaad wel even aan dat je op een heuvel/in het gras met je benen omhoog zit. Kan ongemakkelijk zijn met een jurkje. Misschien een legging er onder doen?
Denk er inderdaad wel even aan dat je op een heuvel/in het gras met je benen omhoog zit. Kan ongemakkelijk zijn met een jurkje. Misschien een legging er onder doen?
zondag 27 mei 2012 om 23:02