Mode & Beauty alle pijlers

Date outfits

04-09-2014 09:55 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dilemma op een date: vrouwelijk maar toch effortlessly casual

Post hier foto's van leuke date outfits
Je hebt super sexy spijkerbroeken, maar hey....TO wilde effortlesly casual en spijkerbroek met sexy pumps, leuk shirtje, topje, jasje whatever met een lading aan leuke sieraden kan erg mooi zijn. Comfortabel hoeft niet gelijk te staan aan een outfit a la Ma Flodder. Persoonlijk ben ik afgestapt van het opgedofte waarbij ik me totaal niet op m'n gemak voel; ik zag er fantastisch uit maar voelde me net een ingesnoerde worst.

Leuke foto's Nemesis, zoiets had ik ook in gedachten.
quote:Gisselle schreef op 04 september 2014 @ 11:08:

[...]

Meid ga lekker in je spijkerbroek! naar je date, je sollicitatiegesprek, de bruiloftsreceptie, trek lekker die fijnzittende spijkerbroek aan, als het maar comfortabel is.

Als mijn date een vaste vriend wordt, zit ik lekker in iets gemakkelijks op de bank, heeft ook met mijn gezondheid te maken, want ik ga overdag ook vaak even slapen. Maar als ik naar buiten ga, als ik een afspraak heb, dan besteed ik aandacht aan mijn uiterlijk, dat vind ik zelf heel prettig, en krijg daar van anderen veel complimenten over, dat geeft mij een fijn gevoel.

Het lijkt me heel vermoeiend om me anders voor te doen dan ik ben en het lijkt me voor zo'n date ook teleurstellend dat ik ineens in m'n onesie op de bank zit ipv in mijn perfecte jurkje met hakjes.

Maar ik zie er dan ook fantastisch uit in een spijkerbroek
quote:Gisselle schreef op 04 september 2014 @ 11:14:

[...]

Ok nou dan zijn we het niet helemaal oneens met elkaar. Vind alleen dat je soms wel wat extra aandacht aan je uiterlijk mag besteden, op een date wil je je toch van je beste kant laten zien. Vorig jaar ben ik ook in een spijkerbroek naar een date gegaan (was voor mij de eerste keer, maar ik wist dat het leuk stond). En rr zijn echt mensen die in spijkerbroek naar een uitvaart of bruiloft gaan.

Ik deed vroeger een toeristische opleiding, en als wij dan op excursie gingen, dan moesten we een donkerblauwe rok en witte blouse aan, en er waren dan toch altijd dames, die in spijkerbroek kwamen want dat zat zo lekker en die.. vervolgens naar huis werden gestuurd.Mooi voor de dag komen en je lekker in je outfit voelen kan tegelijk, dat wilde ik er mee zeggen
quote:lilalinda schreef op 04 september 2014 @ 11:14:

[...]

Hoho, de Onesie is over hoor, je mot nu in de twosie

http://www.dailymail.co.u ... E-naff-novelty-knits.htmlO ja zo'n foute kersttrui, héérlijk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Popje, kom je ook nog reageren in je eigen topic of ben casually not interested in what we post?
Ik voel me dus wel op mijn gemak als ik "opgedoft" ben, vind het ook niet vermoeiend, ik ben dan ook Italiaanse, maar goed ieder zijn ding.. En Sensy, een outfit "a la ma Flodder" is wel mijn eerste associatie, als ik hoor…een spijkerbroek of bijv. sneakers, die zitten zo lekker.
quote:Gisselle schreef op 04 september 2014 @ 11:21:

Ik voel me dus wel op mijn gemak als ik "opgedoft" ben, vind het ook niet vermoeiend, ik ben dan ook Italiaanse, maar goed ieder zijn ding.. .

Ik ook hoor, maar als ik na een dag werken thuis kom, schop ik mijn hoge-hakken wel uit. Gaan wel weer aan, ook in het weekend. Ik heb geen 'gemakkelijke schoenen', nou ja om te sporten.

In het weekend dus wel jeans (geen joggingbroeken, jazzpants oid), maar dan met een goed zittend vestje, geen geslobber. Maar ik vind dat ook gewoon niet lekker zitten, dat gefladder om me heen.

Ik voel me dus wel op mijn gemak als ik "opgedoft" ben, vind het ook niet vermoeiend, ik ben dan ook Italiaanse, maar goed ieder zijn ding.. En Sensy, een outfit "a la ma Flodder" is wel mijn eerste associatie, als ik hoor…een spijkerbroek of bijv. sneakers, die zitten zo lekker.Maar dat kan ik me voorstellen dat je dat als eerste denkt. Italiaanse...dan snap ik helemaal jouw reacties Ik keek mijn ogen uit in bepaalde gebieden in Italië, hoe fantastisch mooi en vrouwelijk de dames er bij liepen, óók in spijkerbroek

Ik voel me dus wel op mijn gemak als ik "opgedoft" ben, vind het ook niet vermoeiend, ik ben dan ook Italiaanse, maar goed ieder zijn ding.. En Sensy, een outfit "a la ma Flodder" is wel mijn eerste associatie, als ik hoor…een spijkerbroek of bijv. sneakers, die zitten zo lekker.Ik vind het soms ook leuk om me op te doffen hoor, maar dat is voor mij geen dagelijks ritueel. Ik vind het dan weer leuk om af en toe flashy voor de dag te komen, dat mensen twee keer kijken en dan denken huh, is dat Fairy?
quote:Nouschi schreef op 04 september 2014 @ 11:14:

[img]http://www.jeansbox.nl/wp-content/uploa ... _thumb.jpg[/img]je andere voorbeelden zijn echt leuk maar deze ........ wat vind ik dit een lelijke combinatie zeg ..... ik blijf er maar naar kijken omdat ik het niet helemaal snap ha ha ...
quote:clairepascalle schreef op 04 september 2014 @ 11:41:

[...]

je andere voorbeelden zijn echt leuk maar deze ........ wat vind ik dit een lelijke combinatie zeg ..... ik blijf er maar naar kijken omdat ik het niet helemaal snap ha ha ...Deze vind juist heel leuk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat doe je uit de hoogte Gisselle. Vrouwelijk zijn en je zo voelen zit hem niet in sneakers en jeans, maar in je verzorging en uitstraling.

Ik voel me dus wel op mijn gemak als ik "opgedoft" ben, vind het ook niet vermoeiend, ik ben dan ook Italiaanse, maar goed ieder zijn ding.. En Sensy, een outfit "a la ma Flodder" is wel mijn eerste associatie, als ik hoor…een spijkerbroek of bijv. sneakers, die zitten zo lekker.

Joh, ik begrijp je boodschap. Maar ik vind dat je een nogal neerbuigende toon aanslaat tegen vrouwen die niet als femme fatale de deur uit gaan. Italiaans of niet.

Hoe dan ook, ik vind het leuk om me op te doffen, maar als ik naar mn werk ga en ik moet fietsen door de regen, rennen naar de trein, vier trappen op en het waait, dan kan ik me opdoffen tot ik een ons weeg.. uiteindelijk zie ik er toch niet uit.

Maar...dit ging toch over date outfits en niet dagelijkse outfits?
Komt TO nog terug?
Hee meiden! Leuke outfit foto's!

Ja ik zat inderdaad ook aan een spijkerbroek te denken, maar het geheel een beetje op te fleuren en vrouwelijk te maken. Ben alleen echt een sucker for comfort.. Het moet wel echt lekker zitten. Ideeën?
misschien een coated jeans? zit ook lekker en ziet er toch stoer/vrouwelijk uit..
[img]http://www.apartekleding.nl/uploads/1/2 ... 6_orig.png[/img]

Bron: [URL="www.apartekleding.nl/dames-outfits"]
quote:Nouschi schreef op 04 september 2014 @ 11:13:

[afbeelding]Mooi!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
[img]http://www.sizzlingviews.com/wp-content ... Upton7.jpg[/img]

Controleer De Kate Upton mooie en sexy kostuum
quote:poppy19 schreef op 07 september 2014 @ 21:41:

[img][/img]

Controleer De Kate Upton mooie en sexy kostuum

Makkelijk en comfortabel?
Het jurkje lijkt op een speedo zwempak van vroeger.
Ik ben een Nederlandse en vind van mezelf dat ik me goed kleed. Dat krijg ik overigens ook altijd te horen. Dus dat heeft niets te maken met Italiaanse zijn of Nederlandse.

Naar een date moet je aantrekken waar jij je lekker in voelt. Ik ben het type dat eerder een zwarte pantalon aantrekt dat een jeans. Simpelweg omdat ik mezelf niet zo super met een jeans vind staan (klein en flinke heupen).
Carpe Diem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven