Mode & Beauty alle pijlers

Date outfits

04-09-2014 09:55 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dilemma op een date: vrouwelijk maar toch effortlessly casual

Post hier foto's van leuke date outfits
effortlessly casual

Was da?
Wat is dat??

Ik draag gewoon waar ik op dat moment zin in heb. Bestaat er zoiets als een dresscode op een date?
dat is heul nonchalant een zijkant van je blouse niet in je broek, de andere heul nonchalant wel
Dat ziet eruit alsof je er geen moeite voor hebt gedaan en zomaar iets uit de kast hebt getrokken maar in werkelijkheid 6 uur voor de spiegel hebt gestaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat Nouschi zegt. Jezelf in de maling nemen dus.

Trek een fijnzittende spijkerbroek aan en gooi er een leuke shirt overheen. Wat make-up, leuke sieraden en klaar is Kees.
Een spijkerbroek is zo typisch Nederlands. Als het maar lekker zit.
quote:Gisselle schreef op 04 september 2014 @ 10:43:

Een spijkerbroek is zo typisch Nederlands. Als het maar lekker zit.Ja en? We wonen ook in Nederland toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind het persoonlijk wel leuk om er iets specialer uit te zien. Echter, belangrijker is als het je maar mooi staat en je je er lekker in voelt.

Niets irritanter dan:

- een roterende rok

- opkruipend ondergoed

- te strakke broek

- afzakkende broek + bouwvakkersdecollete

- gapend gat in de rug bij zitten

- pijnlijke schoenen

- muffintops

- marilyn monroe jurk/rok (en dan ineens windkracht 12)

- alles wat kriebelt of schuurt

- of een te kort truitje

Funest voor je zelfverzekerdheid op dat moment ;). Het is wel leuk als men de contouren van je figuur door je kleding heen kan zien en je geen uggs hebt aangetrokken.

Je kunt je wel helemaal anders gaan kleden, maar je kledingstijl is ook onderdeel van hoe jij bent of in elk geval je normaliter aan de wereld laat zien.
quote:Gisselle schreef op 04 september 2014 @ 10:43:

Een spijkerbroek is zo typisch Nederlands. Als het maar lekker zit.

Inderdaad als het maar lekker zit.

Beetje lullig niet als je rokje omhoog kruipt , je pantalon om je benen spant what ever .

Dus ja de beste tip als het maar lekker zit en jij je er comfortabel in voelt .

Ik draag wat ik normaal ook aan heb.

Jeans shirt/top colbertje pumps of enkellaarsjes ,simpel maar daar voel ik me het prettigst in.
quote:Nouschi schreef op 04 september 2014 @ 10:48:

[...]

Ja en? We wonen ook in Nederland toch.Ja we wonen ook in Nederland, en Nederlanders staan er ook niet om bekend dat ze zich zo goed kleden. Ik vind dat je voor een speciale gelegenheid best wat moeite aan je uiterlijk mag besteden, als je een date hebt, naar een bruiloft of uitvaart gaat.
Juist, en dan wordt die date je vaste vriend, mag je dan wel weer in je spijkerbroek?
quote:Gisselle schreef op 04 september 2014 @ 10:58:

[...]

Ja we wonen ook in Nederland, en Nederlanders staan er ook niet om bekend dat ze zich zo goed kleden. Ik vind dat je voor een speciale gelegenheid best wat moeite aan je uiterlijk mag besteden, als je een date hebt, naar een bruiloft of uitvaart gaat.Een bruiloft en uitvaart vind ik toch heel wat anders dan een date. Soïso, waar ga je heen op date? Bij een strandwandeling heb je toch wat anders aan dan bij een duur etentje.
quote:fairy1 schreef op 04 september 2014 @ 11:01:

Juist, en dan wordt die date je vaste vriend, mag je dan wel weer in je spijkerbroek?

Meid ga lekker in je spijkerbroek! naar je date, je sollicitatiegesprek, de bruiloftsreceptie, trek lekker die fijnzittende spijkerbroek aan, als het maar comfortabel is.

Als mijn date een vaste vriend wordt, zit ik lekker in iets gemakkelijks op de bank, heeft ook met mijn gezondheid te maken, want ik ga overdag ook vaak even slapen. Maar als ik naar buiten ga, als ik een afspraak heb, dan besteed ik aandacht aan mijn uiterlijk, dat vind ik zelf heel prettig, en krijg daar van anderen veel complimenten over, dat geeft mij een fijn gevoel.
quote:fairy1 schreef op 04 september 2014 @ 11:01:

Juist, en dan wordt die date je vaste vriend, mag je dan wel weer in je spijkerbroek?En na 2 jaar in je onesie
Wat is er nou weer mis met een spijkerbroek?

quote:Gisselle schreef op 04 september 2014 @ 11:08:

[...]

Meid ga lekker in je spijkerbroek! naar je date, je sollicitatiegesprek, de bruiloftsreceptie, trek lekker die fijnzittende spijkerbroek aan, als het maar comfortabel is.

Als mijn date een vaste vriend wordt, zit ik lekker in iets gemakkelijks op de bank, heeft ook met mijn gezondheid te maken, want ik ga overdag ook vaak even slapen. Maar als ik naar buiten ga, als ik een afspraak heb, dan besteed ik aandacht aan mijn uiterlijk, dat vind ik zelf heel prettig, en krijg daar van anderen veel complimenten over, dat geeft mij een fijn gevoel.Als je een spijkerbroek aantrekt besteed je geen aandacht aan je uiterlijk?
quote:Als mijn date een vaste vriend wordt, zit ik lekker in iets gemakkelijks op de bank, heeft ook met mijn gezondheid te maken, want ik ga overdag ook vaak even slapen. Maar als ik naar buiten ga, als ik een afspraak heb, dan besteed ik aandacht aan mijn uiterlijk, dat vind ik zelf heel prettig, en krijg daar van anderen veel complimenten over, dat geeft mij een fijn gevoel.Ik hoef geen rokje aan om me prettig te voelen of complimentjes te krijgen. En een jeans aantrekken staat niet gelijk aan geen aandacht aan je uiterlijk besteden.
quote:Nouschi schreef op 04 september 2014 @ 11:07:

[...]

Een bruiloft en uitvaart vind ik toch heel wat anders dan een date. Soïso, waar ga je heen op date? Bij een strandwandeling heb je toch wat anders aan dan bij een duur etentje.

Ok nou dan zijn we het niet helemaal oneens met elkaar. Vind alleen dat je soms wel wat extra aandacht aan je uiterlijk mag besteden, op een date wil je je toch van je beste kant laten zien. Vorig jaar ben ik ook in een spijkerbroek naar een date gegaan (was voor mij de eerste keer, maar ik wist dat het leuk stond). En rr zijn echt mensen die in spijkerbroek naar een uitvaart of bruiloft gaan.

Ik deed vroeger een toeristische opleiding, en als wij dan op excursie gingen, dan moesten we een donkerblauwe rok en witte blouse aan, en er waren dan toch altijd dames, die in spijkerbroek kwamen want dat zat zo lekker en die.. vervolgens naar huis werden gestuurd.
quote:Nouschi schreef op 04 september 2014 @ 11:09:

[...]

En na 2 jaar in je onesie

Hoho, de Onesie is over hoor, je mot nu in de twosie

http://www.dailymail.co.u ... E-naff-novelty-knits.html
quote:Nouschi schreef op 04 september 2014 @ 11:13:

[afbeelding]Dit vind ik dus wel heel erg leuk! Mooie schoenen, mooie sieraden, leuk jasje, past allemaal goed bij elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven