Mode & Beauty alle pijlers

De beste Carmen krulset?

17-05-2012 06:45 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Een tijdje terug heb ik van lang haar een boblijn laten knippen, en het bevalt nog altijd prima, lekker vlot en makkelijk. Nouja makkelijk, voordat het model er lekker in zit, ben je nog wel even bezig, met dat eigenwijze haar van mij met slag! Nu heb ik dus ontdekt dat krul geweldig leuk staat, en ik krijg echt een super effect met van die warmwaterrollers! Het is nog best veel gedoe om telkens een pannetje water te koken en de krullers 10 min te koken etc. Dus ik dacht.. een Carmenset, dat is vast de oplossing. Nu wil ik er een kopen, misschien via marktplaats om uit te proberen, maar waar moet ik op letten? Bij de blokker hebben ze nu ook een set in de aanbieding, is dat wat? Ervaringen? Welke set is de beste?? Welk merk etc? Alvast bedankt!!
hi

hier een krul set fan. Ik vind het ideaal. Helaas heb ik nu te kort haar, maar ik wil hem echt niet weg doen.
Kan je niet echt helpen maar heb zelf de allereerste Carmen krulset die op de markt kwam. (van mijn tante gekregen) Echt jaren 60 retro. Hij doet het tot de dag van vandaag nog prima en ik gebruik hem een paar keer per week.

Dus misschien zegt dat wel iets over de kwaliteit van deze apparaten in het algemeen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik heb al vijftien jaar een basisset (ooit bij de kijkshop gekocht) en die doet het nog prima!
Oke.. en dan heb je ook weer de "echte" Carmensets en de namaak ofzo? Welke is dan echt? Die van de blokker is goed? Of moet je dan echt naar een kapperswinkel? Dit is de link naar de krulset die ik op het oog heb.

http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=962530

(o shit, de aanbieding is verlopen!!!!)

En deze carmenset ziet er ook goed uit, maarja dat zegt niets over het resultaat natuurlijk.. zou dit wat zijn?

http://www.blokker.nl/web ... egoryId=&productId=122002

En wat houden al die nummer in C4020 of C5020.. betekend dat ook dat de C5020 heter word dan de C4020?
quote:klavertjevier321 schreef op 17 mei 2012 @ 08:21:

En wat houden al die nummer in C4020 of C5020.. betekend dat ook dat de C5020 heter word dan de C4020?

Nee, dat betekent dat dus niet.

Gewoon morgen naar d eeerste de beste kringloopwinkel gaan en daar zo'n retro Carmensset kopen voor een habbekrats. Die dingen zijn onverwoestbaar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven