De beste panty
donderdag 15 maart 2012 om 18:39
donderdag 15 maart 2012 om 20:49
quote:fozziebear schreef op 15 maart 2012 @ 19:51:
Jaaa, die van Francisca zijn fijn, maar dat is wel een legging.
Maar omdat ik alles wel stuk krijg doe ik het met huidkleurige lage denier altijd gewoon met die van de Zeeman en voor de wat dikkere heb ik meestal Hema.
Ze hebben dat type (All Colours 50 den) ook in pantyvorm. Een van mijn favorieten, in de winter draag ik veel simpele jurkjes met deze panty in alle kleuren er onder. Ik heb er die twee of 3 jaar oud zijn en regelmatig gedragen zijn, maar toch mooi blijven. Het fijne van dikke panties is dat ze nauwelijks ladderen wanneer er ergens een klein gaatje ontstaan, dus al heb je na een jaar een gaatje in de teen dan kun je hem toch nog een tijdje blijven dragen. Ik ben ook fan van Falke.
Hoewel de prijs vaak weinig zegt over de kwaliteit van het materiaal (panties van Hema hebben vaak ook stevig materiaal) is er wel een heel groot verschil qua pasvorm. Af en toe probeer ik het wel weer eens, een panty van de Zeeman, Ter Stal of de Hema, maar ze knellen de hele dag, je moet de hele tijd hijsen... als je een 50 of 100 den van Falke of Oroblu aanhebt, voelt dat bijna als een gymbroek.
Jaaa, die van Francisca zijn fijn, maar dat is wel een legging.
Maar omdat ik alles wel stuk krijg doe ik het met huidkleurige lage denier altijd gewoon met die van de Zeeman en voor de wat dikkere heb ik meestal Hema.
Ze hebben dat type (All Colours 50 den) ook in pantyvorm. Een van mijn favorieten, in de winter draag ik veel simpele jurkjes met deze panty in alle kleuren er onder. Ik heb er die twee of 3 jaar oud zijn en regelmatig gedragen zijn, maar toch mooi blijven. Het fijne van dikke panties is dat ze nauwelijks ladderen wanneer er ergens een klein gaatje ontstaan, dus al heb je na een jaar een gaatje in de teen dan kun je hem toch nog een tijdje blijven dragen. Ik ben ook fan van Falke.
Hoewel de prijs vaak weinig zegt over de kwaliteit van het materiaal (panties van Hema hebben vaak ook stevig materiaal) is er wel een heel groot verschil qua pasvorm. Af en toe probeer ik het wel weer eens, een panty van de Zeeman, Ter Stal of de Hema, maar ze knellen de hele dag, je moet de hele tijd hijsen... als je een 50 of 100 den van Falke of Oroblu aanhebt, voelt dat bijna als een gymbroek.
donderdag 15 maart 2012 om 21:07
donderdag 15 maart 2012 om 22:09
Dat van die pasvorm heb ik ook, die van de Hema of VenD zitten van geen meter, hoe groot of klein ik ze ook koop. Daar zit echt heel veel verschil in vind ik. Oroblu is wel duur maar ik struin meestal aanbiedingen af. En iedere keer een panty die gewoon waardeloos zit kost ook veel geld...(behalve dan voor mijn dochter, die is meestal zeer tevreden .....) De dikke leggings van de Hema (die van 4 euro) vind ik juist wel weer erg fijn.
Zo blijft het toch weer voor iedereen uitproberen denk ik.
Zo blijft het toch weer voor iedereen uitproberen denk ik.
vrijdag 16 maart 2012 om 00:45
vrijdag 16 maart 2012 om 00:46
quote:Ikbenelfje schreef op 15 maart 2012 @ 21:07:
Zijn er ook tips voor panties die echt (en dan bedoel ik ook echt) lang genoeg zijn? Ben bijna 1.85 en vrijwel alle panties zijn te kort. Zwangerschapspanties zijn natuurlijk al helemaal onmogelijk, maar ik wil volgend najaar wel weer een leuke panties aan die ik niet steeds hoef te hijsen...Daarom heb ik dus die leggings...
Zijn er ook tips voor panties die echt (en dan bedoel ik ook echt) lang genoeg zijn? Ben bijna 1.85 en vrijwel alle panties zijn te kort. Zwangerschapspanties zijn natuurlijk al helemaal onmogelijk, maar ik wil volgend najaar wel weer een leuke panties aan die ik niet steeds hoef te hijsen...Daarom heb ik dus die leggings...
vrijdag 16 maart 2012 om 10:27
vrijdag 16 maart 2012 om 11:08
Ik koop ook bijna alleen maar leggings vanwege lange benen (1,86 m die alleen in mijn benen zit) Ik laat me altijd adviseren in een goede pantywinkel als ik perse een panty wil en dan mag je ze vaak ook passen om te kijken of je niet moet hijsen. Dan moet ik ook vaak een maat groter kopen, maar blijkbaar is mijn kont groot genoeg om hem dan omhoog te houden.
Hoewel ik uit pure nood ook wel eens een boxer over mijn panty draag om hem omhoog te houden.
Hoewel ik uit pure nood ook wel eens een boxer over mijn panty draag om hem omhoog te houden.
vrijdag 16 maart 2012 om 11:13
Tips: Action, V&D, Hema, Oroblu, Bijenkorf eigen merk, Falke, Bonnie Doon (ik hou van opvallende exemplaren, dus als je op zoek bent naar dunne huidskleurige moet je niet naar me luisteren ). Verder:
- Koop dure merken in de uitverkoop (vooral als je van bijzondere exemplaren houdt, die blijven meestal liggen)
- Dikke exemplaren geven veel steun en kleden af
- Als je panty's nooit lekker zitten, koop ze dan eens twee of drie maten groter dan je kledingmaat
- Koop dure merken in de uitverkoop (vooral als je van bijzondere exemplaren houdt, die blijven meestal liggen)
- Dikke exemplaren geven veel steun en kleden af
- Als je panty's nooit lekker zitten, koop ze dan eens twee of drie maten groter dan je kledingmaat