De bijenkorf
donderdag 1 oktober 2020 om 06:32
Ik vind de bijenkorf altijd een prachtige winkel. Kan er qua make-up en kleding vaak wel slagen. Maar ik vind het personeel altijd zo onvriendelijk en onbehulpzaam. Het is al enkele keren voorgevallen dat ik graag iets wil kopen, bijv iets van skincare of een tas en het personeel ziet me wel, maar negeert me volkomen. Ik snap dat niet, ik vind het ook een vervelend gevoel, het komt zo neerbuigend over. Terwijl ik echt gewoon even wat wil kopen. Zowel in Rotterdam als Den Haag heb ik dit meegemaakt.
Herkennen jullie dit? Of word je daar pas geholpen als je met twee louis vuitton tassen onder je arm staat en high end designerkleding aan?
Sorry voor dit zeiktopic maar ik ben gewoon echt benieuwd.
Herkennen jullie dit? Of word je daar pas geholpen als je met twee louis vuitton tassen onder je arm staat en high end designerkleding aan?
Sorry voor dit zeiktopic maar ik ben gewoon echt benieuwd.
maandag 5 oktober 2020 om 18:55
Douglas heeft zulk slecht en onvriendelijk personeel. Ik ga alleen nog naar ICI Paris, daar weten ze wel wat klantvriendelijkheid en behulpzaamheid is.lotconje schreef: ↑05-10-2020 15:27Ik vind het verschrikkelijk, ik ben visagist en geef dus vaak grof geld uit in de Bijenkorf voor mijn werk. Maar omdat ik zelf geen make-up draag en erg basic ben wordt ik nooit serieus genomen. Het is volgens mij wel een ding wat sowieso erg speelt in de cosmetica branche, want bij een Douglas wordt ik bijv. ook nog wel eens compleet genegeerd.
Ik ben laatst bij de Bijenkorf echt goed geholpen, maar niet in A’dam, misschien scheelt dat?
maandag 5 oktober 2020 om 19:00
Minto schreef: ↑05-10-2020 18:52Komt ook in het buitenland voor, arrogantie of willekeur van verkopers.
Louis Vuton-winkel in Rome:
https://www.youtube.com/watch?v=IGbfJv1ia7c