Mode & Beauty alle pijlers

De fashionista's zijn mutsen #44

30-12-2010 17:25 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren




De fashionista's hebben hun pumps en frivole jurkjes voorlopig aan de besneeuwde wilgen gehangen. Op zevenmijlslaarzen en met warme muts op leuteren ze hier verder over alles wat er (in meer of mindere mate) toe doet.



Link naar het vorige topic: #43
Alle reacties Link kopieren
quote:Rozigst schreef op 14 januari 2011 @ 16:34:

Maar Elynn, anders kun je zelf ook wel even zo'n asbak brouwen voor Sops?

Moet je het wel in een doosje doen want anders moet je er met je handen aanzitten



Dat moet toch sowieso? Of denk je dat het mogelijk is om zo'n asbak zo te draaien denk je?



Ik vraag me opeens af of Wedden dat?! nog bestaat
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Is er geen poepforum waar je zoiets kunt vragen, Sops?



Trouwens: ik heb vreselijk zin in lente. Ik wil dat het warm is en dat de vogels fluiten. En ik wil een jurkje aan met blote benen.
Alle reacties Link kopieren
Nee Elynn, ik wil alleen van jou
Alle reacties Link kopieren
Door, je kan toch het doosje ronddraaien?



Echt, dit is te ranzig

Moeten jullie nagaan wat voor gesprekken Sops en ik op msn hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zin in de lente. Roz en ik zijn al bezig met lente-zomer kleding en we willen shorts aan!!



Heb trouwens mijn H&M pakketje binnen, zitten ook allemaal leuke lente dingen bij, shirtjes, die leuk staan op een short!
Alle reacties Link kopieren
Wou je meedoen aan Wedden dat?! Door? Een shitasbak maken?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit even wat foto's te kijken. Zie ik ineens dat vriend een foto heeft gemaakt terwijl ik met mijn dikke buik hysterisch zit te knutselen (geen asbak overigens ) Wat dacht ik in hemelsnaam toen ik tussen de kraaltjes en lapjes vilt zat???
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
In Duitsland bestaat Wetten dass nog, Door. Daar is onlangs nog iemand levenslang verlamd geraakt doordat hij met springveren aan over een rijdende auto probeerde te springen. Jammer van dat ongeluk, wel een ontzettende Wedden-dat-actie, dat met die rijdende auto en springveren.



En nu vraag ik me plotseling af hoe het met Ted de Braak gaat.



Alle reacties Link kopieren
Oh!! Ik weet een leuke voor mezelf, als ik meedoe met Wedden Dat?!



Wedden dat: Ik Sops in haar broek kan laten schijten als ze bij mij in de auto zit?



Alle reacties Link kopieren
O, Ted is dood, lees ik net.



Alle reacties Link kopieren
HAHAHA Roz, ja maar dat wordt dan geen shitasbak maar gewoon een klodder angstdiarree
Alle reacties Link kopieren
quote:Sopsie schreef op 14 januari 2011 @ 16:38:

Nee Elynn, ik wil alleen van jou Ik voel me vereerd, maar laat het toch maar aan me voorbij gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sopsie schreef op 14 januari 2011 @ 16:42:

HAHAHA Roz, ja maar dat wordt dan geen shitasbak maar gewoon een klodder angstdiarree

Tranen met tuiten



Dan doe je maar een luier om hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Elynn schreef op 14 januari 2011 @ 16:43:

[...]





Ik voel me vereerd, maar laat het toch maar aan me voorbij gaan.



He wat jammer



Alle reacties Link kopieren
Ga je nou ook nog in je broek piesen?
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 14 januari 2011 @ 16:40:

Wat dacht ik in hemelsnaam toen ik tussen de kraaltjes en lapjes vilt zat???





Je dacht helemaal niks op dat moment, gok ik. Je zwangerschapshormomen dwongen je tot het creëren van een VT-wonen-en-Ouders-van-nu-achtige setting voor Spruitje.



Het is in dit soort gênante, hekele kwesties belangrijk om de schuld niet op je te nemen en de verantwoordelijkheid buiten jezelf te zoeken.

Alle reacties Link kopieren
Is Ted de Braak dood?
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Ik tune even uit, want dochter gaat op mijn laptop een PP-presentatie maken voor haar boekbespreking. Op de andere zit alleen Open Office en daarbij werkt PP, geloof ik, niet zo goed.



Tot later. Hoop dat ik die poep van mijn netvlies en uit mijn hoofd krijg.
Alle reacties Link kopieren
Sorry Elynn
Alle reacties Link kopieren
Nog even: Roz, ik krijg nu pas jouw mail binnen (13:48 verzonden). Probleem kan ook aan mijn kant hebben gezeten, want ontvang nu in één keer de hele mik van de hele dag.



Ben nu echt weg. Doe-hoeg.
Alle reacties Link kopieren
Elynn, ik krijg net allemaal mails binnen van mensen waarop ik gereageerd heb, dus kan ook aan mij liggen. Zal wel goed zijn

Het is nu weer goed in ieder geval.

Misschien lag het ook wel aan Gmail bij iedereen?
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik heb me de hele dag geestelijk kunnen voorbereiden, dus ik ga nu maar even tanken en sigaretten halen
Alle reacties Link kopieren
*Neemt een flinke hijs.. Lekker, zo'n normale sigaret!



Het regent hier vrij hard
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen de laatste pagina gelezen en iets zegt me dat teruglezen niet verstandig is



Hi meisjes!



Ik heb net een mega bestelling van de Wehkamp gehad, maar hou maar twee jurkjes uit de uitverkoop en dat vond ik een goede aanleiding mezelf hier weer eens te laten zien... ik verwaarloos jullie... . nou ja, het hele forum, het ligt niet aan jullie! En ik heb zin in volgende week, dan heb ik de tijd om met jullie bij te kletsen



En nu belangrijke zaken . Deze heb ik gekocht:









Het wit van deze jurk is niet wit, maar grijs gemeleerd in het echt trouwens.



Nu wil ik nog een paar grijze stoere halfhoge laarzen die ook onder een jurk kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Renske!



Alles goed daar met Kweetwel en Kaktus? Hoe gaat het met het vinden van werk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven