Mode & Beauty alle pijlers

de harembroek en andere lelijke modedingen.

04-06-2010 21:37 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind em verschrikkelijk lelijk tenminste. Zoiets kun je volgens mij alleen dragen als je 16 bent, en nog rondhupst in maatje 36. Zag laatst een stevige vrouw van een jaar of 40 in zo'n ding lopen. Ik vraag me dan altijd af wat ze 's ochtends gedacht heeft toen ze voor de kast stond. "Goh, wat zal ik vandaag eens aan doen. Weet je wat, ik trek die leuke harembroek met dat shirtje aan. Lekker modieus".



Goed, ieder z'n ding natuurlijk. En misschien beledig ik nu wel allemaal stevige vrouwen van begin 40 op het vivaforum die zelf zo'n broek geweldig vinden. Hahaha.



Net als skinny jeans. Zoiets staat fantastisch als je, wederom, maatje 36 hebt. Bij alles boven die maat vind ik het al niet mooi meer. Zit me trouwens ineens te realiseren dat de skinny jeans zo 2009 is, of kan het dit jaar ook nog?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de



harembroek

skinnyjeans

jumpsuit

enkellaarsjes

leggings



allemaal LEUK. En dan maakt het niet uit of je dik of dun bent.

Het is een keer wat anders dan de spijkerbroek.

Mensen die aantrekken waar ze zich goed in voelen vind ik leuk.

De stijl van Dyanne Beekman vind ik heel leuk, heb zelf een grote maat en heb een paar dingen van haar in de kast hangen. Basic, je kunt het met alles combineren en zit perfect.



Dat je niet kan zien of Dyanne een man of vrouw is vind ik belachelijk. Ik vind haar juist heel vrouwelijk, ook al heeft ze dan kort haar.
Alle reacties Link kopieren
Dyanne zelf is niet mijn ding, maar ik heb een paar broeken (pantalons en spijkerbroeken) van haar grote maten collectie in de kast hangen en die zijn qua pasvorm voor mij (mt 48 met zandloper) ideaal. Mooie basics idd.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Alle reacties Link kopieren
Het probleem is denk ik eerder dat iemands stijl nou eenmaal niet te kopieren is. Een skinny jeans kan mooi staan, maar alleen bij bepaalde types en kledingmaten. Zelfde geldt voor de harembroek. De stijl van Dyanne past heel goed bij haar, maar iemand anders wordt een grijze muis (letterlijk). En dat is het probleem: mensen kopieren maar zonder te kijken naar wat hun nou eigenlijk staat. Daarom loopt iedereen op straat er ook hetzelfde bij en zie je bijna nooit iemand lopen die echt heeft nagedacht over een eigen stijl. In Amsterdam gebeurt dat wat vaker, maar in mijn eigen stad zie ik bijna nooit iemand die "anders" durft te zijn. En daar bedoel ik niet mee dat iemand er meteen als een modekoningin uit hoeft te zien, maar meer dat is nagedacht over sterke en zwakke punten, kleuren die bij je huidstint passen of juist niet, schoeisel, etc..

Jammer vind ik dat, vooral omdat ik daardoor op straat nauwelijks inspiratie op kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Maar als mensen dan hun eigen stijl ontwikkelen wordt er gezegd dat je er te oud/dik voor bent. Dat bepaalde combinaties niet kunnen enz. Het is nooit goed
Alle reacties Link kopieren
Over bergschoenen: ik ken vrouwen (dansers) die vanwege brede voeten eigenlijk geen andere schoenen goed passen omdat die allemaal te smal zijn. Ik wil zelf best pumps aan maar na 2 stappen lig ik al op de grond met een verzwikte enkel.

Ik denk dat een deel van de mensen die je over straat ziet lopen ook gewoon minder keus hebben qua kleding. Dus niet alleen dingen aandoen omdat ze het leuk vinden maar ook omdat het wel past en werkt.
Alle reacties Link kopieren
Alsof alleen pumps hakken hebben. Er zijn toch ook genoeg mooie schoenen met hakken voor bredere voeten?
Alle reacties Link kopieren
Ik loop liever een middagje met zere voeten op schoenen die me zeer doen dan op bergschoenen. Wie mooi wil zijn...... en dat is zeker waar. Iedereen vindt bergschoenen, een joggingbroek en een wijd shirt toch lekkerder zitten dan een jurkje of skinny jeans met pumps?



Thuis zou ik dan wel weer die bergschoenen aandoen.
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden,



Persoonlijk krijg ik de bibbers van harembroeken. Ik vind ze erg lelijk.



Ze doen me altijd denken aan dit





en aan dit







vreselijk, hoe 'modern' ze het er ook uit proberen te laten zien

Alle reacties Link kopieren
[quote]Waldorf114 schreef op 06 juni 2010 @ 22:30:

Ik vind spijkerrokken tot op de knie (of langer) zo lelijk. Het maakt niet uit: dik, dun, oud, jong, het maakt ik vind het altijd suf, ouwelijk en vormloos maken. quote]

Hier moest ik hard om lachen! In ons stadje zie je redelijk veel vrouwen in zakjurken lopen. Dat doen nette vrouwen van het ware geloof namelijk. Sommige wildere vrouwen van het ware geloof dragen spijkerroken tot op hun enkels. Maar alleen als dat mag van hun man want dat is toch wel erg werelds eh?
Alle reacties Link kopieren
ik heb altijd veel sjans in mijn skinny (maat 30) dus mannen vinden dat het wel kan ook als je 40 bent.
Alle reacties Link kopieren
Harembroeken zijn lelijk, evenals leggings.

spijkerrokje met legging is ook vreselijk..

Broeken met die drollenvanger erin is walgelijk..bah..



De gemiddelde nederlander kleed zich slecht..

Veel zwart, grijs en grauw..brrr..

Hoewel zwart en grijs en bruin wel mooi kan zijn, maar niet bij de gemiddelde nederlander, die weten niet hoe ze dat op een leuke manier te combineren..



Dyanne Beekman heeft ook geen smaak..



En idd..op gala weten ze zich ook niet aan te passen en is de spijkerbroek "veilig"..



Skinny kan best mooi zijn met maat 40/42. Dat is maar net hoe je het "aankleed".



Zo..even mijn hart kunnen luchten..
Alle reacties Link kopieren
quote:Ddi schreef op 06 juni 2010 @ 21:03:



[...]





Arthemis, voel je je echt aangesproken of maak je een grapje (ik twijfel ). In dat 1e geval: het is niet lullig bedoelt...



Het is me gelukt om je te laten twijfelen, ik maakte een grapje!

Ik begrijp namelijk helemaal wat je bedoelt met bergschoenen als gemaksschoeisel.

Er moeten alleen nog een afritsbroek en een bodywarmer of windjack bij om het af te maken.
Viva naar de knoppen.
quote:Waldorf114 schreef op 06 juni 2010 @ 22:30:

Ik vind spijkerrokken tot op de knie (of langer) zo lelijk. Het maakt niet uit: dik, dun, oud, jong, het maakt ik vind het altijd suf, ouwelijk en vormloos maken.



En de tuinbroek.



Haha Ik heb enorm veel spijkerrokken net onder of boven de knie... Ik moet me van de baas degelijk kleden. en eigenlijk vind hij een spijkerrok of -broek niet kunnen, dus laat staan dat ik in een mini spijkerrok kom opdagen. spagetti bandjes of mouwloos is ook niet toegestaan bij mij in het bedrijf.



Maar mijn spijkerrokken zijn zeker niet vormloos.
Alle reacties Link kopieren
quote:Arthemis schreef op 07 juni 2010 @ 10:20:

[...]





Het is me gelukt om je te laten twijfelen, ik maakte een grapje!

Ik begrijp namelijk helemaal wat je bedoelt met bergschoenen als gemaksschoeisel.

Er moeten alleen nog een afritsbroek en een bodywarmer of windjack bij om het af te maken.





Gelukkig!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pfffffffffff....



Jajaaaaha, die bodywarmer en afritsbroek mogen niet ontbreken!!!!! ... en hoog opgetrokken sokken erbij natuurlijk, liefst blauw met van die leuke lichtblauwe streepjes...
quote:cinneluv schreef op 07 juni 2010 @ 00:01:

Ha meiden,



Persoonlijk krijg ik de bibbers van harembroeken. Ik vind ze erg lelijk.



Ze doen me altijd denken aan dit

[afbeelding]



en aan dit



[afbeelding]



vreselijk, hoe 'modern' ze het er ook uit proberen te laten zien

Dat is traditionel kleding, maar ik ben het helemaal mee eens! als ik Harembroeken zie dan denk ik altijd, dat er een koe gemolken moet worden of dat het deeg aan het rijzen is en men zich klaar aan het maken is om 'yufka' (turkse platte brood) te rollen
Alle reacties Link kopieren
Sommige harembroeken bij sommige mensen kunnen best mooi zijn.....maar idd vrij weinig staat het echt..die spijkerstof dingen zijn idd vreselijk en verder heb ik een hekel aan Ballon rokjes...daar heb je echt een dikke kont in!!! Ik ben dus niet 1 van de slankste en moet niet in de buurt komen van zo'n ding!!
Alle reacties Link kopieren
quote:yagmur schreef op 07 juni 2010 @ 11:17:

[...]





Haha Ik heb enorm veel spijkerrokken net onder of boven de knie... Ik moet me van de baas degelijk kleden. en eigenlijk vind hij een spijkerrok of -broek niet kunnen, dus laat staan dat ik in een mini spijkerrok kom opdagen. spagetti bandjes of mouwloos is ook niet toegestaan bij mij in het bedrijf.



Maar mijn spijkerrokken zijn zeker niet vormloos. Als je wordt geacht je degelijk te kleden is een spijkerrok toch niet de enige optie?
quote:Merelin schreef op 06 juni 2010 @ 23:51:

Ik loop liever een middagje met zere voeten op schoenen die me zeer doen dan op bergschoenen. Wie mooi wil zijn...... en dat is zeker waar. Iedereen vindt bergschoenen, een joggingbroek en een wijd shirt toch lekkerder zitten dan een jurkje of skinny jeans met pumps?



Thuis zou ik dan wel weer die bergschoenen aandoen.Meen je dat? Geloof me, ik ben namelijk helemaal niet mooi met een van pijn vertrokken gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 31 weekjes zwanger en lig ivm gebroken vliezen in het ziekenhuis en heb mijn vriend even op pad gestuurd voor een paar leuke harembroeken want bedrust en heel de dag in je nachtgoed lopen mmm nee liever niet en een spijkerbroek zit nu niet lekker heb 6 hele leuke exemplaren van hem gekregen, heb ondanks mijn buikje nog steeds 36 onder en wel 38 boven ivm boobies hihihi



zit echt heerlijk hier! mooi....met leuke top gaat het best hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 07 juni 2010 @ 13:22:

[...]





Meen je dat? Geloof me, ik ben namelijk helemaal niet mooi met een van pijn vertrokken gezicht.Ja dat meen ik echt. Ik voel me veel mooier als ik mooie kleren aan heb dan wanneer ik lelijke kleding draag. Dan maar een beetje pijn.
Ik heb écht, maar dan ook écht nooit iemand in een spijkerbroek op een galafeest gezien...... en ik kom er vaak!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog maar twee keer iemand in een drollenvanger gezien. 1x in een buitenlandse miljoenenstad en 1x op schiphol. Blijkbaar loopt het toch niet zo storm op die broeken (of kom ik te weinig in de randstad ).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lekker een harembroek, puh.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lekker óók een harembroek (2 zelfs. en een jumpsuit die van onder een harembroek is) en ik durf met mijn hand op mijn hart te beweren dat het me hartstikke leuk staat. Verder draag ik ook leggings-als-broeken, dus ik ben helemaal adept van de lelijke modedingen, haha.

Ik kan echt niet omgaan met van die spijker-op-spijkercombinaties, ik weet dat het dit jaar op de catwalk helemaal the bomb was maar ik krijg er toch teveel country and western associaties bij. Laatst zag ik iemand met een spijkergiletje op een spijkerrokje met witte legging en witte lak-birkenstocks eronder. brrrrr.
Poeh, ik heb twee paar crocs en zeven paar uggs. Denk dat ik ook maar een ban aan ga vragen :P ik heb ook nog eens maat 40/42 en draag in de zomer rokjes. Niet te kort overigens, tot op de knie. Eventueel met legging als het wat kouder is. Maar volgens mij heb ik wel een aantal dingen die hier langs komen. Maar ik kan me er niet druk om maken. Ik draag wat ik lekker vind zitten en wat ik leuk vind en of iemand het nou vind staan of niet...jammer vooor die persoon. Je moet je maar ergens druk over maken he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven