Mode & Beauty alle pijlers

de ideale tas voor mijn moeder

21-12-2009 21:50 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Okey, ik geef het op.

Ik heb hulp nodig. Na vier aan eengesloten dagen met mijn moeder de stad in zijn geweest, on telbare winkels doorstruint te hebben en nog steeds De Tas niet in het bezit (wel twee Foute exemplaren , die weer geruild gaan worden) hier een hulpvraag.

wie weet waar De Tas zich bevind?

Hij is:

niet te groot, en ook niet te klein.

half rond van vorm

zwart

met een rits

korte hengsels voor om onder je arm te dragen, en lange hengels om over je schouder te kunnen dragen

niet vierkant maar een beetje rond van onder.

(mijn moeder roept nu vanaf de bank de bovenstaande teksten.. )

Wie weet het?(en bespaart mij nog een tassen trip?)
Kleur? Stof? Prijs?
Sorry, dat was ik dus. Cole riep nog: Schat ik sta ingelogd maar met mijn weke hersenen was ik dat vijf seconde later al weer vergeten.
maak er zelf een
kleur is dus zwart, stof het liefst geen leer of suede, neg mag wel. stof an sich ook goed.

prijs, tja denk liever niet boven de 30, maar als hij super super mooi is, en "hij moet dan wel veel vakjes hebben van binnen" dan 50 ofzo
quote:wolletje schreef op 21 december 2009 @ 21:58:

maak er zelf een

Is lastig qua goede materiaal, van het spul kan je niet krijgen

(is wat mijn moeder nu riep, ik heb daar verder geen verstand van, ik probeer alleen meer tassenwinkels te vermijden..)
Dit klinkt als bijna onmogelijk.

Heeft je moeder zoiets ergens gezien?
Ik heb van het weekend een superrrrrrmooie leren tas gekocht op internet. Kan niet wachten tot hij afgeleverd wordt, kreeg vandaag en mail dat hij verzonden is.

Tip; op internet kijken. Alles is te koop op internet.
De ideale tas bestaat niet. Dus geef het op en koop een tas die 'best wel prima' is.
Ik denk dat je mams een haast onmogelijke tas voor ogen heeft.....
Zelf maken of laten maken door iemand. Maar wie?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
@nieuw, de eerste is te rechthoekig aan de onderkant (schijnt ronder te moeten)

de tweede heeft geen zijhengsel..

@hermes; mijn moeder roept dat ze vandaag wel het ideale meisje heeft gezien, met de ideale tas en schoenen, ze wou nog uit de auto springen om te vragen of ze vriendinnen konden worden, maar het meisje was al verder..

Inclusief lang hengsel, Invito, ¤ 34.95

'in het echt' ziet deze tas er zwarter uit. Ook inclusief lang hengsel, Invito, ¤ 39.95

Wederom inclusief lang hengsel, Invito, ¤ 34.95

Lang hengsel erbij, Invito, ¤ 34.95

Lang hengsel erbij, Invito, ¤ 34.95

Net als de anderen heeft deze tas een lang hengsel, verkrijgbaar bij Invito en kost ¤ 34.95

In alle tassen zitten binnenvakjes.
Maar de tas staat op een ondergrond, dan lijkt het al snel plat i.p.v. rond.

Misschien op wehkamp.nl?
commentaar van mijn moeder:

die plaatsje s zijn hem ook niet, hij moet van boven meer naar elkaar toe gaan, zoals een buideltje.

Een best wel prima tas had ik, maar die heeft mijn andere dochter in beslag genomen.
quote:wolletje schreef op 21 december 2009 @ 22:02:

Ik denk dat je mams een haast onmogelijke tas voor ogen heeft.....Absoluut en met zoeen klein budget kun je zeker niet teveel eisen stellen,
quote:saded schreef op 21 december 2009 @ 22:08:

commentaar van mijn moeder:

die plaatsje s zijn hem ook niet, hij moet van boven meer naar elkaar toe gaan, zoals een buideltje.

Een best wel prima tas had ik, maar die heeft mijn andere dochter in beslag genomen.Oplossing lijkt me duidelijk: mams moet haar tas terugeisen
oh, moeder word enthousiast...en gaat geloof ik nu naar invito
Bij Invito hebben ze ontzettend mooie tassen en ik vind ze van goede kwaliteit, bij mij gaan ze heel lang mee terwijl ze heel wat te lijden hebben (voor school sjouw ik het één en ander mee..)
@ dyaa, heel erg bedankt voor de tip, ga morgen maar eens kijken dara, hier moet haast wel wat tussen zitten. (en zo niet dan toch...)

@ nieuw, ik snap wat je bedoelt, maar het is toch niet rond genoeg voor mijn moeder...
Invito heeft ook een webshop, www.invito.com, kun je alvast even voorbereidend werk treffen haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven