de ideale tas voor mijn moeder
maandag 21 december 2009 om 21:50
Okey, ik geef het op.
Ik heb hulp nodig. Na vier aan eengesloten dagen met mijn moeder de stad in zijn geweest, on telbare winkels doorstruint te hebben en nog steeds De Tas niet in het bezit (wel twee Foute exemplaren , die weer geruild gaan worden) hier een hulpvraag.
wie weet waar De Tas zich bevind?
Hij is:
niet te groot, en ook niet te klein.
half rond van vorm
zwart
met een rits
korte hengsels voor om onder je arm te dragen, en lange hengels om over je schouder te kunnen dragen
niet vierkant maar een beetje rond van onder.
(mijn moeder roept nu vanaf de bank de bovenstaande teksten.. )
Wie weet het?(en bespaart mij nog een tassen trip?)
Ik heb hulp nodig. Na vier aan eengesloten dagen met mijn moeder de stad in zijn geweest, on telbare winkels doorstruint te hebben en nog steeds De Tas niet in het bezit (wel twee Foute exemplaren , die weer geruild gaan worden) hier een hulpvraag.
wie weet waar De Tas zich bevind?
Hij is:
niet te groot, en ook niet te klein.
half rond van vorm
zwart
met een rits
korte hengsels voor om onder je arm te dragen, en lange hengels om over je schouder te kunnen dragen
niet vierkant maar een beetje rond van onder.
(mijn moeder roept nu vanaf de bank de bovenstaande teksten.. )
Wie weet het?(en bespaart mij nog een tassen trip?)
maandag 21 december 2009 om 22:01
maandag 21 december 2009 om 22:06
@nieuw, de eerste is te rechthoekig aan de onderkant (schijnt ronder te moeten)
de tweede heeft geen zijhengsel..
@hermes; mijn moeder roept dat ze vandaag wel het ideale meisje heeft gezien, met de ideale tas en schoenen, ze wou nog uit de auto springen om te vragen of ze vriendinnen konden worden, maar het meisje was al verder..
de tweede heeft geen zijhengsel..
@hermes; mijn moeder roept dat ze vandaag wel het ideale meisje heeft gezien, met de ideale tas en schoenen, ze wou nog uit de auto springen om te vragen of ze vriendinnen konden worden, maar het meisje was al verder..
maandag 21 december 2009 om 22:08
Inclusief lang hengsel, Invito, ¤ 34.95
'in het echt' ziet deze tas er zwarter uit. Ook inclusief lang hengsel, Invito, ¤ 39.95
Wederom inclusief lang hengsel, Invito, ¤ 34.95
Lang hengsel erbij, Invito, ¤ 34.95
Lang hengsel erbij, Invito, ¤ 34.95
Net als de anderen heeft deze tas een lang hengsel, verkrijgbaar bij Invito en kost ¤ 34.95
In alle tassen zitten binnenvakjes.
maandag 21 december 2009 om 22:09
quote:saded schreef op 21 december 2009 @ 22:08:
commentaar van mijn moeder:
die plaatsje s zijn hem ook niet, hij moet van boven meer naar elkaar toe gaan, zoals een buideltje.
Een best wel prima tas had ik, maar die heeft mijn andere dochter in beslag genomen.Oplossing lijkt me duidelijk: mams moet haar tas terugeisen
commentaar van mijn moeder:
die plaatsje s zijn hem ook niet, hij moet van boven meer naar elkaar toe gaan, zoals een buideltje.
Een best wel prima tas had ik, maar die heeft mijn andere dochter in beslag genomen.Oplossing lijkt me duidelijk: mams moet haar tas terugeisen
maandag 21 december 2009 om 22:14
Invito heeft ook een webshop, www.invito.com, kun je alvast even voorbereidend werk treffen haha