De jurk van Yolanthe
maandag 8 februari 2010 om 20:53
Yolanthe Cabou van Kasbergen mocht het songfestival presenteren.
Na een hoop gedoe in RTL Boulevard over het liedje, nu een opmerking van Albert Verlinden over de jurk van Yolanthe.
Hij vond het "teveel jurk". Ik vond de jurk prachtig, maar misschien wel wat overdreven voor de gelegenheid.
Wat vinden jullie.....
Na een hoop gedoe in RTL Boulevard over het liedje, nu een opmerking van Albert Verlinden over de jurk van Yolanthe.
Hij vond het "teveel jurk". Ik vond de jurk prachtig, maar misschien wel wat overdreven voor de gelegenheid.
Wat vinden jullie.....
maandag 8 februari 2010 om 21:08
maandag 8 februari 2010 om 21:13
maandag 8 februari 2010 om 21:18
Ik heb een klein stukje gezien van een interview bij Shownieuws of Boulevard met Yolanthe in de jurk na het songfestival en ik vond die jurk helemaal NIETS voor haar doen. Weet iemand van welke ontwerper de jurk is? Wie zou dat voor haar uitgekozen hebben? Een styliste, personal shopper, haar moeder of Yolanthe zelf?quote:janneke44 schreef op 08 februari 2010 @ 20:53:
Wat vinden jullie.....Ik vond het niet overdreven. Had ze het dan moeten doen in een spijkerbroek en een een t-shirt? *Ik overdrijf hier trouwens een beetje.*
Laten we het er op houden dat het niet de juiste jurk voor haar was.
Wat vinden jullie.....Ik vond het niet overdreven. Had ze het dan moeten doen in een spijkerbroek en een een t-shirt? *Ik overdrijf hier trouwens een beetje.*
Laten we het er op houden dat het niet de juiste jurk voor haar was.
maandag 8 februari 2010 om 21:18
Ik vind haar het soort vrouw dat een Komo huisvuilzak aan kan doen met een kekke riem er om en dat ze er dan nog beeldschoon uitziet.
De jurk van gisteren was een soort Komo huisvuilzak, qua materiaal en kleur zo te zien, versierd met bloemsels.
Het stond haar prachtig, al vond ik het een monster van een ding en ik vind dat ze een ontzettend mooi figuur heeft. Net een Sophia Loren, Gina Lolobrigida of Raquel Welch. Heel vrouwelijk.
De jurk van gisteren was een soort Komo huisvuilzak, qua materiaal en kleur zo te zien, versierd met bloemsels.
Het stond haar prachtig, al vond ik het een monster van een ding en ik vind dat ze een ontzettend mooi figuur heeft. Net een Sophia Loren, Gina Lolobrigida of Raquel Welch. Heel vrouwelijk.
maandag 8 februari 2010 om 21:21
maandag 8 februari 2010 om 21:29
quote:arrasje schreef op 08 februari 2010 @ 21:21:
[...]
Schoften bij een paard zijn de heupen, en die waren in die jurk prominent aanwezig.
Uhm, bij mijn weten heeft een paard 1 schoft, bovenop zijn rug, vlak achter de manen. Is dat echt zo, van die heupen?
Vind 'm niet echt bijzonder, die jurk. Maarja, Albert Verlinde zal het wel weten, die weet volgens mij wel wat overdreven inhoudt.
[...]
Schoften bij een paard zijn de heupen, en die waren in die jurk prominent aanwezig.
Uhm, bij mijn weten heeft een paard 1 schoft, bovenop zijn rug, vlak achter de manen. Is dat echt zo, van die heupen?
Vind 'm niet echt bijzonder, die jurk. Maarja, Albert Verlinde zal het wel weten, die weet volgens mij wel wat overdreven inhoudt.