Mode & Beauty alle pijlers

De jurk van Yolanthe

08-02-2010 20:53 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yolanthe Cabou van Kasbergen mocht het songfestival presenteren.

Na een hoop gedoe in RTL Boulevard over het liedje, nu een opmerking van Albert Verlinden over de jurk van Yolanthe.

Hij vond het "teveel jurk". Ik vond de jurk prachtig, maar misschien wel wat overdreven voor de gelegenheid.

Wat vinden jullie.....
Foto!
Ik vond alles behalve de jurk nogal karig voor de gelegenheid...
Ik vond hem ook echt super.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Plak even een plaatje dan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vond de jurk haar absoluut niet flateren. Kleur en model heel fout. Mooie vrouw met dito figuur wat in deze jurk absoluut niet uit kwam.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2010 @ 20:55:

Plak even een plaatje dan.Kan ik niet vinden B. Niet bij "Yo drama", noch bij "Yo afgang", noch bij "Yo psychiatische kliniek", echt helemaal niks.
Op de foto's te zien lijkt de jurk me niet veel bijzonders en de kleur lijkt me ook wat flets, zelfs voor Yolanthe die volgens mij een hoop kan hebben qua kleuren.
Ik vond haar in die jurk enorme "schoften" hebben. Dat zeg je van een paard maar ze zijn ook enorm................sorry.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Soort nachtjapon.
Altijd al gehoopt dat mijn smaak afwijkt van die van het Viva Forum
quote:arrasje schreef op 08 februari 2010 @ 21:09:

Ik vond haar in die jurk enorme "schoften" hebben. Dat zeg je van een paard maar ze zijn ook enorm................sorry.Noem jij dat schoften? Volgens mij was dat gewoon haar kont, of bedoel jij wat anders?
Ik heb er niet eens op gelet, is dat vreemd?
Ik heb een klein stukje gezien van een interview bij Shownieuws of Boulevard met Yolanthe in de jurk na het songfestival en ik vond die jurk helemaal NIETS voor haar doen. Weet iemand van welke ontwerper de jurk is? Wie zou dat voor haar uitgekozen hebben? Een styliste, personal shopper, haar moeder of Yolanthe zelf?quote:janneke44 schreef op 08 februari 2010 @ 20:53:

Yolanthe Cabou van Kasbergen mocht het songfestival presenteren.

Na een hoop gedoe in RTL Boulevard over het liedje, nu een opmerking van Albert Verlinden over de jurk van Yolanthe.

Hij vond het "teveel jurk". Ik vond de jurk prachtig, maar misschien wel wat overdreven voor de gelegenheid.

Wat vinden jullie.....Ik vond het niet overdreven. Had ze het dan moeten doen in een spijkerbroek en een een t-shirt? *Ik overdrijf hier trouwens een beetje.*

Laten we het er op houden dat het niet de juiste jurk voor haar was.
Ik vind haar het soort vrouw dat een Komo huisvuilzak aan kan doen met een kekke riem er om en dat ze er dan nog beeldschoon uitziet.

De jurk van gisteren was een soort Komo huisvuilzak, qua materiaal en kleur zo te zien, versierd met bloemsels.

Het stond haar prachtig, al vond ik het een monster van een ding en ik vind dat ze een ontzettend mooi figuur heeft. Net een Sophia Loren, Gina Lolobrigida of Raquel Welch. Heel vrouwelijk.
quote:Zamirah schreef op 08 februari 2010 @ 21:10:

Soort nachtjapon.Die indruk had ik ook!
quote:Gravinnetje schreef op 08 februari 2010 @ 21:13:

[...]

Noem jij dat schoften? Volgens mij was dat gewoon haar kont, of bedoel jij wat anders?Schoften bij een paard zijn de heupen, en die waren in die jurk prominent aanwezig.
quote:arrasje schreef op 08 februari 2010 @ 21:21:

[...]

Schoften bij een paard zijn de heupen, en die waren in die jurk prominent aanwezig.

Nahja, schoften, heupen, kont, 1 pot nat..........
Een beetje het idee van een Belgische knol.............
Ik vind de bovenkant op zich nog wel aardig met die bloemen, maar bij de anderkant zijn haar heupen door deze pasvorm inderdaad nogal zichtbaar. Niet het meest flatteuse kledingstuk allertijden dus.
quote:arrasje schreef op 08 februari 2010 @ 21:21:

[...]

Schoften bij een paard zijn de heupen, en die waren in die jurk prominent aanwezig.

Uhm, bij mijn weten heeft een paard 1 schoft, bovenop zijn rug, vlak achter de manen. Is dat echt zo, van die heupen?

Vind 'm niet echt bijzonder, die jurk. Maarja, Albert Verlinde zal het wel weten, die weet volgens mij wel wat overdreven inhoudt.
Mooie jurk. Niet geschikt voor Yolanthe.

Ik vind haar figuur momenteel niet zo mooi, die jurk accentueert haar minpunten. Haar te stevige ,korte benen zijn zelfs bij deze jurk zichtbaar.

Ze had beter een dikkere stof kunnen aandoen.
Ik vond de jurk haar totaal niet flatteren. Ze leek er heel dik in! Nu is ze ook niet graatmager, maar dit was wel heel erg. Ook veel te lang. Er zat niks sexy aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven