Mode & Beauty alle pijlers

De jurk van Yolanthe

08-02-2010 20:53 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yolanthe Cabou van Kasbergen mocht het songfestival presenteren.

Na een hoop gedoe in RTL Boulevard over het liedje, nu een opmerking van Albert Verlinden over de jurk van Yolanthe.

Hij vond het "teveel jurk". Ik vond de jurk prachtig, maar misschien wel wat overdreven voor de gelegenheid.

Wat vinden jullie.....
Uitslag Songfestival Youtube
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Dik????

Beetje overdreven!
Zo lelijk is het toch niet? Ik heb net dat filmpje op Youtube gekeken en ik zie gewoon een leuke vrouw met een jurk. Tenminste geen gratenpakhuis, dat is al een heel groot pluspunt.

Overigens ben ik meer verbaasd over het liedje, dit gaat ons dus vertegenwoordigen? Ik vond de dame niet supermooi zingen, en het liedje ook niet supergoed. Maar misschien kwam het door de spanning van de finale dat ze niet zuiver zong.
Dik? Dikke heupen? Schoften?

Ik vind dat ze een prachtig figuur heeft (ik houd niet van dat graatmagere).

Maar de jurk vond ik niet mooi. Zo flets, dat grijs en ik houd niet van ruche-achtige frutsels. Yolanthe vind ik sowieso niet bijzonder leuk, maar haar figuur ben ik jaloers op hoor.
Dik? Prachtige armen, platte buik, vrouwelijke heupen. Wat nou dik.

Prachtig figuur!
Dik? Zo'n aangeklede kapstok is zeker mooi. De jurk paste bij de gelegenheid een andere kleur was waarschijnlijk iets mooier geweest.
Ik vond dat ze er ontzettend dozerig uitzag. Niks niet overdreven, maar precies passend bij het liedje.

Ik vind haar een mooi figuur hebben hoor Iemand anders zei trouwens dat ze er zwanger uitziet, en nou ben ik toch nieuwsgierig hahah!
Ik had het idee dat al het geld van de styling in de jurk voor Yo was gaan zitten. Voor de optredende artiesten konden ze alleen nog naar M&S mode.
Grief is just love with nowhere to go
Vond haar altijd überslank lijken (die keren dat ik een foto van haar gezien heb, das niet heel veel trouwens), maar op dat youtube filmje gingen haar rondingen een beetje richting mijn rondingen: geweldig!
Ik vond het best nog wel meevallen hoor.
Ik vond die jurk op zích wel leuk, maar ik vond de kleur heel doods en de stof weinig levend (heel dof).

Mijn God, heb ik nu echt een mening gegeven op de modepijler?
Peas on earth!
Ach, je kunt nou toch gewoon alles op tijdelijk ontoerekeningsvatbaar wegens hormonen gooien Erwt

Gaat alles trouwens goed met Doppertje?

Ik vind haar er juist mooi uitzien deze avond (heb niet gekeken maar wat ik nu terugzie op tv)

Weer eens wat anders dan wat we gewend zijn van haar!
Ik vind die jurk afschuwelijk, de stof ziet er zwaar en frommelig uit
Viva naar de knoppen.
Ja oke, maar der haar zit wel mooier dan normaal! Normaal altijd maar losss
ik vond de kleur wel saai, grijs flateert bijna niemand, maar ik vind het juist mooi dat het haar heupen en kont accentueert ; )
Vond haar haar fantastisch! De jurk vond ik ook niet zo flatteus, vooral rond de heupen. Rond de heupen was het ontzettend massief, werd niets 'opgebroken' ofzo.....Ze heeft een prachtig figuur maar de jurk deed weinig voor haar.
quote:_Soleil_ schreef op 08 februari 2010 @ 22:17:

Ach, je kunt nou toch gewoon alles op tijdelijk ontoerekeningsvatbaar wegens hormonen gooien Erwt

Gaat alles trouwens goed met Doppertje?

Dát zal het zijn... horrrrrmonen! Een andere reden kan ik niet verzinnen

Alles goed met Doppertje

We zouden het trouwens veel beter kunnen hebben over de kleding van dat groepje zangeressen van Frans B. Díe hadden pas vreselijke kleren aan
Peas on earth!
Mooie jurk juist, en stond haar goed. Ze heeft een supervrouwlijk figuur. Dik? dat dus echt niet.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 februari 2010 @ 08:08:

[...]

We zouden het trouwens veel beter kunnen hebben over de kleding van dat groepje zangeressen van Frans B. Díe hadden pas vreselijke kleren aan Zijn daar foto's of beelden daarvan?
Nou, ik wou dat ik zo'n figuur had als Yolanthe.

Jurk vond ik afschuwelijk. Die kleur! Bah. Net zo goor als dit venster waarin ik nu aan het typen ben.

Haar vond ik ook niet mooi zitten. Ik zie liever die grote krullenbos.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik vodn het een prachtige jurk. Ze zag er top uit.
Ik vond de jurk ook niets

ze is veels te breed vanaf haar middel

en dan staat zoiets niet naar mijn smaak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven