De jurk van Yolanthe
maandag 8 februari 2010 om 20:53
Yolanthe Cabou van Kasbergen mocht het songfestival presenteren.
Na een hoop gedoe in RTL Boulevard over het liedje, nu een opmerking van Albert Verlinden over de jurk van Yolanthe.
Hij vond het "teveel jurk". Ik vond de jurk prachtig, maar misschien wel wat overdreven voor de gelegenheid.
Wat vinden jullie.....
Na een hoop gedoe in RTL Boulevard over het liedje, nu een opmerking van Albert Verlinden over de jurk van Yolanthe.
Hij vond het "teveel jurk". Ik vond de jurk prachtig, maar misschien wel wat overdreven voor de gelegenheid.
Wat vinden jullie.....
maandag 8 februari 2010 om 21:40
Zo lelijk is het toch niet? Ik heb net dat filmpje op Youtube gekeken en ik zie gewoon een leuke vrouw met een jurk. Tenminste geen gratenpakhuis, dat is al een heel groot pluspunt.
Overigens ben ik meer verbaasd over het liedje, dit gaat ons dus vertegenwoordigen? Ik vond de dame niet supermooi zingen, en het liedje ook niet supergoed. Maar misschien kwam het door de spanning van de finale dat ze niet zuiver zong.
Overigens ben ik meer verbaasd over het liedje, dit gaat ons dus vertegenwoordigen? Ik vond de dame niet supermooi zingen, en het liedje ook niet supergoed. Maar misschien kwam het door de spanning van de finale dat ze niet zuiver zong.
maandag 8 februari 2010 om 21:42
dinsdag 9 februari 2010 om 08:08
quote:_Soleil_ schreef op 08 februari 2010 @ 22:17:
Ach, je kunt nou toch gewoon alles op tijdelijk ontoerekeningsvatbaar wegens hormonen gooien Erwt
Gaat alles trouwens goed met Doppertje?
Dát zal het zijn... horrrrrmonen! Een andere reden kan ik niet verzinnen
Alles goed met Doppertje
We zouden het trouwens veel beter kunnen hebben over de kleding van dat groepje zangeressen van Frans B. Díe hadden pas vreselijke kleren aan
Ach, je kunt nou toch gewoon alles op tijdelijk ontoerekeningsvatbaar wegens hormonen gooien Erwt
Gaat alles trouwens goed met Doppertje?
Dát zal het zijn... horrrrrmonen! Een andere reden kan ik niet verzinnen
Alles goed met Doppertje
We zouden het trouwens veel beter kunnen hebben over de kleding van dat groepje zangeressen van Frans B. Díe hadden pas vreselijke kleren aan
Peas on earth!
dinsdag 9 februari 2010 om 10:43
dinsdag 9 februari 2010 om 10:46