Mode & Beauty alle pijlers

De Rituals aventkalender

29-10-2020 22:09 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft hem gehad vorig jaar? Aanrader of.niet? En welke versie had je?
Alle reacties Link kopieren
Ik had de 3d kerstboom vorig jaar. Vond het grappig hoor maar ook weer niet heel bijzonder voor dat geld. Sowieso vind ik rituals niet heel bijzonder trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Skawa schreef:
29-10-2020 22:57
Ik heb m nooit gehad maar ik hoop wel elk jaar dat ik hem krijg😬
Dan koop je hem toch voor jezelf
Alle reacties Link kopieren
Ik had 'm vorig jaar en vond het toen een beetje raar dat het "grote" 24 december cadeau een (overwegend) mannengeurtje was. Dat er af en toe een mannenproduct tussen zit, ach... genoeg mensen met een relatie die dat aan hun wederhelft kunnen geven. Maar ik had me net op die kalender getrakteerd omdat mijn vriend het uit had gemaakt en toen was dat, zeg maar, contraproductief.
En alhoewel ik hem eigenlijk ook te duur vond voor wat je er voor krijgt (omgerekend €4,50 per product, en veel daarvan zijn mini uitvoeringen) wil ik 'm dit jaar toch wel weer in huis halen. Heb wel van te voren de unboxing video gecheckt wat er in zit. (geen mannengeurtje ;))
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
S7rin schreef:
30-10-2020 10:42
Ik had 'm vorig jaar en vond het toen een beetje raar dat het "grote" 24 december cadeau een (overwegend) mannengeurtje was. Dat er af en toe een mannenproduct tussen zit, ach... genoeg mensen met een relatie die dat aan hun wederhelft kunnen geven. Maar ik had me net op die kalender getrakteerd omdat mijn vriend het uit had gemaakt en toen was dat, zeg maar, contraproductief.
En alhoewel ik hem eigenlijk ook te duur vond voor wat je er voor krijgt (omgerekend €4,50 per product, en veel daarvan zijn mini uitvoeringen) wil ik 'm dit jaar toch wel weer in huis halen. Heb wel van te voren de unboxing video gecheckt wat er in zit. (geen mannengeurtje ;))
Want er horen alleen maar vrouwenproducten in te zitten?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
30-10-2020 19:27
Want er horen alleen maar vrouwenproducten in te zitten?
Nee. Daarom schrijf ik ook létterlijk: " Dat er af en toe een mannenproduct tussen zit, ach... "

Maar een adventskalender wordt meestal door 1 persoon gebruikt. Meestal is die ene persoon óf man, óf vrouw (een enkele genderneutraal daargelaten), En ik durf erom te wedden dat het gros van de Rituals Adventkalenders naar vrouwen gaat.

Ik verwacht ook geen menstruatiecup in het vakje "24 december" van de Gadgets-Adventkalender.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
S7rin schreef:
30-10-2020 21:08
Nee. Daarom schrijf ik ook létterlijk: " Dat er af en toe een mannenproduct tussen zit, ach... "

Maar een adventskalender wordt meestal door 1 persoon gebruikt. Meestal is die ene persoon óf man, óf vrouw (een enkele genderneutraal daargelaten), En ik durf erom te wedden dat het gros van de Rituals Adventkalenders naar vrouwen gaat.

Ik verwacht ook geen menstruatiecup in het vakje "24 december" van de Gadgets-Adventkalender.
Ik verwacht zo'n "cadeau" in geen énkele adventskalender, eerlijk gezegd.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
S7rin schreef:
30-10-2020 10:42
Ik had 'm vorig jaar en vond het toen een beetje raar dat het "grote" 24 december cadeau een (overwegend) mannengeurtje was. Dat er af en toe een mannenproduct tussen zit, ach... genoeg mensen met een relatie die dat aan hun wederhelft kunnen geven. Maar ik had me net op die kalender getrakteerd omdat mijn vriend het uit had gemaakt en toen was dat, zeg maar, contraproductief.
En alhoewel ik hem eigenlijk ook te duur vond voor wat je er voor krijgt (omgerekend €4,50 per product, en veel daarvan zijn mini uitvoeringen) wil ik 'm dit jaar toch wel weer in huis halen. Heb wel van te voren de unboxing video gecheckt wat er in zit. (geen mannengeurtje ;))

Daarom was ik vorig jaar blij dat ik de 2d versie had. Daar zat op de 24ste een handzeep uit de Amsterdam collectie in.
Later nog een unboxing op youtube gekeken van de 3d en gezien dat op de 24ste er dus parfum in zat en om die reden dit jaar weer voor de 2d versie gekozen.

Ik heb niet gekeken wat er dit jaar in zit dus elke dag weer een verrassing. Maar kan zeker aanraden om bv de kalenders van eerdere jaren te bekijken op bv youtube, want ze zijn best prijzig die kalenders
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd in voor gezellige dingen maar ik vind een adventskalender duur en je zit dan met allerlei cadeautjes die je misschien helemaal niet leuk vindt?
Alle reacties Link kopieren
Een adventskalender is van oorsprong ook gewoon een aardigheidje voor de kinderen. Je kon elke dag een vakje openmaken en dan zat er een snoepje in, of een ander klein dingetje (een plastic beestje, ofzo). Een adventskalender is nooit voor volwassenen bedoeld geweest, en ik vind het eigenlijk best bizar dat er blijkbaar adventskalenders bestaan waarin dure parfums of andere cosmetische producten verwerkt zijn.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
31-10-2020 18:46
Een adventskalender is van oorsprong ook gewoon een aardigheidje voor de kinderen. Je kon elke dag een vakje openmaken en dan zat er een snoepje in, of een ander klein dingetje (een plastic beestje, ofzo). Een adventskalender is nooit voor volwassenen bedoeld geweest, en ik vind het eigenlijk best bizar dat er blijkbaar adventskalenders bestaan waarin dure parfums of andere cosmetische producten verwerkt zijn.
Ik snap dan niet zo goed waarom je dat bizar vind. Er is toch gewoon een markt voor. Mensen kopen dat, ze vinden dat leuk, anders wordt het niet gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
31-10-2020 18:46
Een adventskalender is van oorsprong ook gewoon een aardigheidje voor de kinderen. Je kon elke dag een vakje openmaken en dan zat er een snoepje in, of een ander klein dingetje (een plastic beestje, ofzo). Een adventskalender is nooit voor volwassenen bedoeld geweest, en ik vind het eigenlijk best bizar dat er blijkbaar adventskalenders bestaan waarin dure parfums of andere cosmetische producten verwerkt zijn.
Bizar? Al zit er in elk vakje een nieuwe BMW, als mensen hier blij van worden is het toch prima?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven