Mode & Beauty alle pijlers

De Rituals aventkalender

29-10-2020 22:09 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft hem gehad vorig jaar? Aanrader of.niet? En welke versie had je?
Alle reacties Link kopieren
Wat is een aventkalender?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Pejeka, Google even.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem zelf niet gehad maar ik weet wel dat er op YouTube allerlei advent unboxing video’s zijn (ook van Rituals) waarin ze in één video alle vakjes openen. Misschien dat dat iets voor je is.
jena1981 schreef:
29-10-2020 22:13
Pejeka, Google even.
Avent is een flessen- en kolfapparatenmerk.
Alle reacties Link kopieren
jena1981 schreef:
29-10-2020 22:13
Pejeka, Google even.
Hij/zij bedoelt dat het - in dit geval - Advent is i.p.v. Avent.
Alle reacties Link kopieren
Op de site van Rituals zelf kun je ook zien wat eR in zit.
Ik gebruik een heleboel spullen er niet uit, dus ik ga voor een andere.
Zie voor tips het adventskalendertopic ;)
Alle reacties Link kopieren
Maar een adventskalender heeft toch alleen waarde voor mensen die de betekenis van Advent kennen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
ibbeltje12 schreef:
29-10-2020 22:13
Ik heb hem zelf niet gehad maar ik weet wel dat er op YouTube allerlei advent unboxing video’s zijn (ook van Rituals) waarin ze in één video alle vakjes openen. Misschien dat dat iets voor je is.
Oh super! Dank!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
29-10-2020 22:11
Wat is een aventkalender?
Een kalender met flessen van Avent, waar je baby's melk mee geeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik had vorig jaar de normale kalender gekregen (dus niet het 3d kerstboompje). Zaten wel leuke dingetjes in, maar niks speciaals verder.

Heb voor dit jaar al een andere kalender gekregen die me veeeel interessanter lijkt.. Nog even wachten tot december
pejeka schreef:
29-10-2020 22:23
Maar een adventskalender heeft toch alleen waarde voor mensen die de betekenis van Advent kennen?
Nou, die van Rituals kost anders aardig wat.
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
29-10-2020 22:21
Op de site van Rituals zelf kun je ook zien wat eR in zit.
Ik gebruik een heleboel spullen er niet uit, dus ik ga voor een andere.
Zie voor tips het adventskalendertopic ;)
Ik ga daar even kijken, dank!
Alle reacties Link kopieren
[quote=marilene26 post_id=32093488 time=1604006736 user_id=153966]
Ik ga daar even kijken, dank!
[/overig/adventskalender/list_messages/469637
pejeka schreef:
29-10-2020 22:23
Maar een adventskalender heeft toch alleen waarde voor mensen die de betekenis van Advent kennen?
Nee, zoals kerst wordt gevierd door mensen die geen waarde aan de betekenis daarvan hechten, geldt dat voor adventskalenders net zo. Of daar nu dagelijks een chocolaatje in zit, een geurkaars of bodylotion.
Alle reacties Link kopieren
Intie schreef:
29-10-2020 22:24
Ik had vorig jaar de normale kalender gekregen (dus niet het 3d kerstboompje). Zaten wel leuke dingetjes in, maar niks speciaals verder.

Heb voor dit jaar al een andere kalender gekregen die me veeeel interessanter lijkt.. Nog even wachten tot december
Welke heb je gekregen?
Alle reacties Link kopieren
ER was 2 weken geleden ook een adventskalender topic, wellicht staan daar ook nog reacties in.
pejeka schreef:
29-10-2020 22:23
Maar een adventskalender heeft toch alleen waarde voor mensen die de betekenis van Advent kennen?
Ik heb eigenlijk geen idee wat advent precies is (ja ik zou kunnen googlen maar lui) maar een kalender die aftelt tot kerst en elke dag een cadeautje voor me heeft lijkt mij schitterend, of ik nu weet waar het voor is of niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m nooit gehad maar ik hoop wel elk jaar dat ik hem krijg😬
where ever you go, go with your heart
overig/adventskalender/list_messages/46 ... #p32064679 hier het adventskalender-topic
captain_hindsight schreef:
29-10-2020 22:56
Ik heb eigenlijk geen idee wat advent precies is (ja ik zou kunnen googlen maar lui) maar een kalender die aftelt tot kerst en elke dag een cadeautje voor me heeft lijkt mij schitterend, of ik nu weet waar het voor is of niet.
Laat Advent nou precies dat zijn: het aftellen naar Kerstmis.
CommonSense schreef:
29-10-2020 23:16
Laat Advent nou precies dat zijn: het aftellen naar Kerstmis.
Mwah, wel iets meer dan dat. Weg van bezinning, reflectie etc. De periode dat Jozef en Maria onderweg waren.
pejeka schreef:
29-10-2020 22:23
Maar een adventskalender heeft toch alleen waarde voor mensen die de betekenis van Advent kennen?

Neu. Iedere dag een kadootje. Jeuj!
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de 2D versie gekocht. De 3D versie vond ik te duur voor een stukje karton. Ik heb op YouTube gekeken voor vergelijking en er zit bijna hetzelfde in.

Ik vind de producten echt fantastisch en dat kan ik het hele jaar gebruiken. Ik koop het niet elk jaar omdat ik meestal wel een paar dingen overhoud van vorig jaar. Ik gebruik de producten niet dagelijks omdat ik het meer een verwen moment vind. Dus meestal koop een hun adventskalender om de 2 jaar.

Als je zo’n kalender koopt ben je stukken goedkoper uit en al die producten los kopen. Het is het zeker waard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven