Mode & Beauty alle pijlers

De trends en mode herfst en winter 2017/2018

07-08-2017 09:27 1211 berichten
Dat wat we zomer moeten noemen loopt qua trends en mode alweer op z'n eind en de eerste herfstitems liggen alweer in de winkel.

Dit is een topic voor betaalbare en draagbare mode en ik nodig alle modefreaks uit om veel te posten ter inspiratie en onoverkomelijke kooplust.

Dit zijn de kleuren die ik op heb kunnen diepen voor het komende seizoen:

Afbeelding
Dank je. Ik zal op die merken zoeken.
Michael Kors is anders wel erg leuk om te bekijken, maar inderdaad.
Strakker vind ik meer bij mij passen. De handvaten vind ik snel te opvallend.

EDIT: Na een klein uur boenen is het alsnog gelukt om een verfvlek weg te poetsen.Goede kwaliteit leer. In winkel wisten ze dat te vertellen.
Moet wel behandeld voor bescherming, maar is nog goed van kleur na het boenen. Zielig van het kalf, maar leer is goed gebruikt.
Afbeelding
Afgeprijsd, maar dan vind ik die raffia mooier. Afbeelding Ander kleurtje, platter en andere ophanging (okselzweet of anti-diefstal.) Afbeelding Waarom zo groot? Glad is die zo leuk in klein
Afgeprijsd van 125 voor 62 euro. Dat is kalfsleer met luipaard print.

Afbeelding
Dit lijkt een beetje, maar niet genoeg voor 790 euro. Kwaliteit is wel mooi.
Modellen staan er niet bij. Ik zou koppijn krijgen als ik met zo'n dure en vooral herkenbare dure tas over straat zou moeten. Maar zag wel een ander merk die zwaar was afgeprijsd, maar in besmettelijke kleur. Wordt in de kleinere steden weinig van verkocht, omdat ze het daar minder breed en zichtbaar willen kunnen gebruiken. :) Vaker in het nieuw willen ze wel.
Een plaatje vergeten. Het is bijna voor niks. :-D
Dit is dus afgeprijsd voor 62 euro. Afbeelding
Ik heb zomaar spontaan zin in handtassen. Gelukkig heb ik nog een paar ongebruikte aan een haakje hangen.

Maar via via kom ik op o.a. Omoda en Zalando uit en de hier genoemde merken staan daar. Ze lijken op een paar van wat ik liet zien.
Ook een plaatje van een prachtig model. Maar weet nog niet precies hoe die te inspecteren op virus. Dus niet aangeklikt.
Afbeelding
Maar één plaatje van een tas in diezelfde prijsklasse bij Zalando en ze kijkt erbij alsof ze haar laatste oortje heeft versnoept. (* Is een munt die ooit in gebruik was. *)
Zalando wil weten wat ik aanklik. Ik zie passend bij feest wel twee leuke jurken die ik niet had verwacht. Gewoon voor de leuke feestdagen.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 31-12-2017 13:43
Reden: Ja, er staat erg veel op voor iedereen wat.
10.22% gewijzigd
Afbeelding
Dit is een schoen die iets smaller dan standaard. Er is nog maat 43. De hak is 4 cm (plassen water) en de veters en rits zijn echt. Kleur is echt grijs. Het merk heeft een prima kwaliteit nubik leer. Ik ken ze wel, maar heb andere.
https://www.scapino.nl/hush-puppies-ler ... 8472174430
De veters kunnen dus ook vervangen worden door een minder opvallende en volgens bijzonder motief naar voorbeeld van Ulace die deze webshop ook verkoopt.

EDIT: Goed voor deze winkel. Dank zij het koude weer is veel uitverkocht. Ik mazzel met één paar, maar en andere kleur lukte niet meer. Is onvindbaar. Ik heb er ook zooltjes besteld om ruime schoenen een beetje passender te maken. Ik heb ze nog niet.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 19-03-2018 17:03
21.45% gewijzigd
Niet volgens het andere topic trend en vanwege de sneeuw. Miss E. tam en zoet is er nog. Met katten en bloemen. Ik zie geen lente schokkende kleding, maar ze hebben bepaalde items gehad. Geen idee over het nu. Ervaring is dat het Pasen alles nieuw wordt.
AfbeeldingAfbeelding]AfbeeldingAfbeelding
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 17-03-2018 16:40
Reden: Volgens mijn ouwe yas is duidelijk e taal belangrijk. Taal is gebrekkig, want ik moet eieren halen. Kijk maar. Ik had veel BASIC en dat beviel ooit.
0.00% gewijzigd
Met katten Afbeelding
Ik zag net dat pro miss nog steeds een webshop heeft. V&D had die een tijd en ook Mart Visser. Die zit nu daar. Ik ga niets plakken. Maar is wel een tip voor wie het niet wist. Het laatste jaar heb ik weinig gekeken. Ander plaatje van Le Ball on, want door die keten heb ik het merk Bandolera leren kennen. Daar had ik een leuk setje van hangen in de kast zonder op dat te weten.
Bandolera deed het nu niet.

Afbeelding VILA

Cadeautje: https://www.leballon.nl/trends/flower-power-45.html en https://www.leballon.nl/sets/
:heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven