Mode & Beauty alle pijlers

De trends en mode herfst en winter 2017/2018

07-08-2017 09:27 1211 berichten
Dat wat we zomer moeten noemen loopt qua trends en mode alweer op z'n eind en de eerste herfstitems liggen alweer in de winkel.

Dit is een topic voor betaalbare en draagbare mode en ik nodig alle modefreaks uit om veel te posten ter inspiratie en onoverkomelijke kooplust.

Dit zijn de kleuren die ik op heb kunnen diepen voor het komende seizoen:

Afbeelding
Laura Vita kende ik helemaal niet. Vind de open schoentjes niet zo leuk maar de laarsjes wel. Deze zijn ook leuk:

Afbeelding
Een boezem vol frutsels. Ziet er gezellig uit.

Afbeelding
Scotch&Soda, nu voor een mooie prijs.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Trijntje84 schreef:
11-08-2017 16:50
Laura Vita kende ik helemaal niet. Vind de open schoentjes niet zo leuk maar de laarsjes wel. Deze zijn ook leuk:

Afbeelding
Zag ze al vaker in Duitsland .gisteren waren we in de Bilt zag ik ze in Nederland .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Guess.

Afbeelding
Cateau, gevonden!



Die trui met ruches op borst en mouw op pagina 2.........dát is dus de mode die ik in het andere topic benoem als mode waarmee ik er zou uitzien als paasei met grote rode strik. Verschrikkelijk!
Zie dergelijks overal hangen, laat het ook steevast hangen!
Cateautje schreef:
11-08-2017 17:08
Een boezem vol frutsels. Ziet er gezellig uit.

Afbeelding
Deze vind ik cute. Voor nu, niet voor winter.
Troeteltje schreef:
11-08-2017 18:11
Cateau, gevonden!



Die trui met ruches op borst en mouw op pagina 2.........dát is dus de mode die ik in het andere topic benoem als mode waarmee ik er zou uitzien als paasei met grote rode strik. Verschrikkelijk!
Zie dergelijks overal hangen, laat het ook steevast hangen!
Het is wel leuk als je uitgepakt wil worden, al vraag ik me af of dat met die trui wel zo aantrekkelijk is. :proud:
Zag deze bij Promiss op paspop, trok mijn aandacht.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ruches hou ik absoluut niet van. Zo veel gefriemel wat er onnodig aanzit..maakt ook onnodig dik.
maar dat is puur mijn eupigen mening .kan bij iemand anders heel mooi staan.
Heb wel vaker gehad. dat anderen iets heel mooi staat .en mij voor geen meter.
Zo vind ik korte jasjes zo mooi. Kort blazer jasje staat mij wel .of n lange blazer.
Maar zo.n soort van bomberjack staat mij niet.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik ben ook niet van de ruches enzo. Ik heb zelf een wat klassieke stijl denk ik. Boezem is al ruim genoeg aanwezig dus accentueren lijkt me geen goed idee :biggrin:
Die trui van guess lijkt me mooi. Ik zou hem alleen veel ruimer dragen dan hij hier op de paspop zit.
Ga vooral door met plakken ;)
Ter inspiratie. :)

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
O ik vind de ruches juist wel leuk 😉 Niet altijd maar dit vind ik bv wel erg leuk..

Afbeelding

Afbeelding
Leuk Cateautje. Ik vind die stipjes op de panty leuk. Kunnen wij eind vijftigers ook nog sneakers onder het rokje? Ben ik altijd een beetje onzeker over. Wil ook niet als een oud meisje overkomen :biggrin:
herfstappeltaart schreef:
11-08-2017 18:51
Leuk Cateautje. Ik vind die stipjes op de panty leuk. Kunnen wij eind vijftigers ook nog sneakers onder het rokje? Ben ik altijd een beetje onzeker over. Wil ook niet als een oud meisje overkomen :biggrin:
Ja hoor kan gewoon. Je loopt meer voor aap met een paar stilettohakken.
Cateautje schreef:
11-08-2017 18:58
Ja hoor kan gewoon. Je loopt meer voor aap met een paar stilettohakken.
Daar kan ik uitsluitend mee zitten, dus die bezit ik niet hahaha.
Only.

Afbeelding
Lutha.

Afbeelding
Geisha. Helaas erg kort.

Afbeelding
People tree.

Afbeelding
Cateautje schreef:
11-08-2017 19:11
Lutha.

Afbeelding
Zooets wil ik nog zoeken deze winter. Knalrood is niet zo mijn kleur, maar het model vind ik heerlijk voor bos/strandwandelingen en boodschappen doen op de fiets.
Ik wil het liefst blauw of groen.
herfstappeltaart schreef:
11-08-2017 19:32
Zooets wil ik nog zoeken deze winter. Knalrood is niet zo mijn kleur, maar het model vind ik heerlijk voor bos/strandwandelingen en boodschappen doen op de fiets.
Ik wil het liefst blauw of groen.
Dit is een tussenjas, dus daar heb je van de winter niets aan, veel te koud. Het is een softshelljas.
Ik vind hem ook erg leuk, maar ik koop nooit tussenjassen, het is of voor de winter of een spijkerjack voor als het een graad of 14 is.
Cateautje schreef:
11-08-2017 19:42
Dit is een tussenjas, dus daar heb je van de winter niets aan, veel te koud. Het is een softshelljas.
Ik vind hem ook erg leuk, maar ik koop nooit tussenjassen, het is of voor de winter of een spijkerjack voor als het een graad of 14 is.
Ow ik dacht dat het een lekkere, winddichte gevoerde jas was.
Miss Etam.

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Misschien is dit iets voor je Herfst.
Object.

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven