Mode & Beauty alle pijlers

de Zeeman trouwjurk

10-02-2016 08:50 182 berichten
Een trouwjurk voor 30 euro. Zou jij hem kopen? Ik vind hem er nog best leuk uitzien!

[url=http://www.zeeman.com/trouwjurk/index.html]
Alle reacties Link kopieren
Het is dat ik al getrouwd ben, anders zou ik hem kopen, mooie jurk hoor
Binnen een paar uur uitverkocht. Volgende week komt er een nieuwe voorraad.

En al op Marktplaats gesignaleerd!
Zo op de foto vind ik hem wel mooi, maar ik zou hem in het echt moeten zien en voelen of het echt wat is.
Ik vind het een enorm goede marketing stunt van ze
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ik vind het een geweldig idee van de Zeeman. Er zijn genoeg bruidjes die echt geen budget hebben voor peperdure jurken en ik vind deze er heel leuk uit zien. Zo heb je toch een nieuwe jurk!
If you can dream it you can do it
Het is ook een modern model. En Wanneer zie je nu of een stof echt matige kwaliteit heeft....Pasvorm is idd een dingetje. Denk wel dat het lange, slanke vrouwen het mooiste staat. Maar je haar mooi, mooie make-up, gave schoenen eronder. Ik zou het doen. Ik ben ook al getrouwd en vond dat ik voor 500 euro al een kooooopje had ( nieuw)
quote:KimberleySTH schreef op 10 februari 2016 @ 09:04:

Ik vind het een geweldig idee van de Zeeman. Er zijn genoeg bruidjes die echt geen budget hebben voor peperdure jurken en ik vind deze er heel leuk uit zien. Zo heb je toch een nieuwe jurk!+1
quote:Beter.Laat schreef op 10 februari 2016 @ 08:58:

En al op Marktplaats gesignaleerd!

Ik zie het, en veel ook!

Vanaf ¤125 tot ¤200, belachelijk zeg. Schaamteloos, echt.
Jeetje waar ze wel niet voor verkocht worden op marktplaats.

Onderstaande advertentie even geplukt.

k heb vandaag alle maten trouwjurken bij Zeeman besteld.

Overmorgen komen ze alle 60 binnen.

U kunt ze uiteraard komen afhalen/bezichtigen.

Zijn van een gelimiteerde oplage en dus zeer exclusief !

Prijs per stuk ¤ 175,- (dat is een koopje voor zo'n prachtig exemplaar)

Deze opkoopactie is om mensen die het niet breed hebben toch een mooie jurk te bezorgen.

word voor 6x zoveel verkocht en dan ook nog zeggen opkoopactie voor mensen die het niet breed hebben.
Oww leuk!!!
OMG
Ongelofelijk, dat je dat op Marktplaats durft te zetten. Als ze niet 60 hadden ingekocht, hadden 60 vrouwen het écht voor een klein prijsje kunnen kopen.
quote:83angel schreef op 10 februari 2016 @ 09:14:

Deze opkoopactie is om mensen die het niet breed hebben toch een mooie jurk te bezorgen.

word voor 6x zoveel verkocht en dan ook nog zeggen opkoopactie voor mensen die het niet breed hebben.Nou ja. Wat een sekreet zeg. En ook nog doen alsof ze een weldoener is. Je mag bijna hopen dat ze de 60 jurken niet kwijtraakt....
Ik vind dat echt schaamteloos zeg! Ik hoop dat ze met alle 60 blijven zitten.

word voor 6x zoveel verkocht en dan ook nog zeggen opkoopactie voor mensen die het niet breed hebben.

mag vast niet, wat ik nu zeg.

Maar kunnen we die advertenties niet weg irriteren? door met zijn allen gruwelijk hoog te bieden en te blijven bieden?
Ik heb helemaal niets met trouwen maar vind dit echt een geweldige stunt! Een kennis van me gaat trouwen en ik verbaas me erover hoe duur alles is. Je weet nooit hoe een jurk staat tot je 'm past, maar het is een leuk statement dat een huwelijk uiteindelijk niet om dure dingen draait maar om liefde.

Wel weer stuitend dat sommige mensen die dingen opkopen... Ik wens die mensen een heel nare vechtscheiding toe.
quote:lilalinda schreef op 10 februari 2016 @ 09:24:

[...]

Maar kunnen we die advertenties niet weg irriteren? door met zijn allen gruwelijk hoog te bieden en te blijven bieden?

Jeetje wat een *##* dat je zoveel jurken opkoopt om ze vervolgens zo duur weer te verkopen! Echt een hekel aan dit soort mensen.

Ik doe mee! wil deze personen met alle liefde weg irriteren! Wat een rotstreek zeg.
Ik ga trouwens eerst snel Zeeman mailen met een link naar de advertentie met de vraag dat dit de bedoeling toch niet kan zijn?! Ik hoop dat ze de order dan snel annuleren..
quote:tvandattum schreef op 10 februari 2016 @ 09:22:

[...]

Nou ja. Wat een sekreet zeg. En ook nog doen alsof ze een weldoener is. Je mag bijna hopen dat ze de 60 jurken niet kwijtraakt....

Ik hoop met je mee.

Ik vraag me ook af hoe het kan dat Zeeman geen maximum heeft gesteld aan het aantal jurken dat je kunt bestellen. Of heeft 'Danielle' de hele familie ingeschakeld om aan 60 jurken te komen?

Of ze heeft helemaal geen 60 jurken, dat kan ook nog.

word voor 6x zoveel verkocht en dan ook nog zeggen opkoopactie voor mensen die het niet breed hebben.Walgelijk zeg! Schaamteloos om je ook nog voor te doen als weldoener, een koopje terwijl ze in de winkel 20 euro gekost hebben. Misschien heek fout, maar ik wens dit soort mensen veel slechts toe.
quote:KimberleySTH schreef op 10 februari 2016 @ 09:04:

Ik vind het een geweldig idee van de Zeeman. Er zijn genoeg bruidjes die echt geen budget hebben voor peperdure jurken en ik vind deze er heel leuk uit zien. Zo heb je toch een nieuwe jurk!

Of er geen geld voor óver hebben.

Vind het een prima idee (en reclamestunt) van Zeeman.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:KimberleySTH schreef op 10 februari 2016 @ 09:29:

Ik ga trouwens eerst snel Zeeman mailen met een link naar de advertentie met de vraag dat dit de bedoeling toch niet kan zijn?! Ik hoop dat ze de order dan snel annuleren..Ik hoop dat ze hem kunnen annuleren. Ik snap nu wel waarom ze zo snel weg zijn.....
Ik vind het trouwens een leuke jurk. Heb geen trouwplannen, maar zou hem zo kopen als ie op voorraad was. Just in case :-)
quote:lilalinda schreef op 10 februari 2016 @ 09:24:

[...]

Of de belastingdienst een link sturen

Over zoveel geld moet vast belasting worden betaald.
Bij de H&M acties gebeurde dat natuurlijk ook, met het opkopen en doorverkopen.

Maar dit voelt voor mij toch anders.

Bij H&M gaat het om designeritems, die ook al een redelijk hoge reguliere prijs hebben. Die prijs wordt dan verdubbeld. Mensen willen graag een designernaam er op, dus ze betalen dat.

In dit geval gaat zo'n jurk ook niet 1 of 2 keer over de kop, maar er wordt gewoon bijna 6x keer zoveel voor gevraagd! En het is geen eens een designeritem.

Ik denk ook niet dat iemand er 175,- voor gaat betalen. Dan gaan mensen denk ik toch sneller bestellen bij Aliexpress oid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven