Mode & Beauty alle pijlers

Decleor huidverzorging

25-02-2010 18:22 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie heeft ervaring met Decleor huidverzorging?

ZIjn het echt goede produkten? Want ik heb wel gezien dat het dure produkten zijn.

Maar wat zijn aanraders voor de rijpe huid 45plus.

Wie weet waar ik proefjes kan vragen bij een webshop?

Alvast bedankt.
Ik was heel enthousiast het is heerlijk maar duur spul alleen kon mijn huid er niet tegen en ben overgestapt naar Estee Lauder. Bij Renaissance kun je proefjes betsellen voor een klein bedrag. Ik vond de lijn voor de gevoelige huid heerlijk en ook de Neroli olie die is super. En heb je littekens dan is de Prolagene gel echt een uitkomst.Alleen moet je een huid hebben die tegen olie kan. De proefsetjes waren 3,95 en ik zou er een paar verschillende aanvragen om te testen. Als je er tegen kan is het een super merk voor je huid.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Bedankt Arrasje ik ga eens op de site kijken.
Ach, onze Bibi is back.
Wat bedoel je Brown-Eyes???
Echt heel fijn spul! Ik heb me laten adviseren bij aromatherapieshop.nl en naar verzoek heb ik hier ook eerst een aantal proefjes besteld alvorens het te kopen omdat de producten toch best prijzig zijn. Daarna ben ik ook overgestapt naar decleor, hiervoor gebruikte ik een ander merk waar ik op een gegeven moment uitslag van kreeg en ben toen gaan zoeken. Ik ben er in elk geval erg tevreden mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven