Mode & Beauty alle pijlers

Deo vraagje

04-04-2013 17:34 37 berichten
Ik vroeg mij af welke deo beter is met of zonder alcohol en welke merk jullie favoriet is?

Ik gebruik altijd deo zonder alcohol omdat ik dat zelf prettiger vindt, en dan voornamelijk dove of nivea.. van die andere merken moet ik echt niets hebben, zoals Fa deo dat vind ik echt niet prettig maar douchegel ervan wel.

Maar wat gebruiken jullie altijd qua deo met of zonder alcohol? En is deo zonder alcohol echt beter?
Alle reacties Link kopieren
Moment, ga even op de verpakking kijken, geen idee of er alcohol in zit
Na werkelijk alles geprobeerd te hebben om vabn mijn stinky okselen af te komen, kwam ik uit op de deoroller van de aldi. Geen idee of er alcohol in zit, maar het houdt me fris tot in het oneindige.

Edit: Is zonder alcohol.
Mijne ook zonder alcohol

Dove

Maar ik koop gewoon het merk, waar AH er drie voor de prijs van 2 van heeft
Geen Deo hier, ik probeer zo min mogelijk rotzooi in mijn huid te krijgen. Om rare, nare ziektes te voorkomen. Wat ik dan wel gebruik is natuurlijk, zonder alcohol en geurvrij.
De deo van therme is echt heel fijn. Hoef je maar eens in de zoveel dagen op te spuiten en dan blijft ie werken. Ook geen 'frisse' luchtjes, mijn vriend vindt namelijk altijd dat ik naar zeep 'stink' als ik een dove of sanex roller gebruik.

Er zit wel alcohol in (en is nu in de aanbieding bij Etos)
Ook zonder alcohol. Van Marbert.
Ik heb van DKNY. "mystic myst" Wel duur, maar ruikt de hele dag heerlijk en zweet ik ook niet van. Verder kan ik hem ook gewoon een jaar gebruiken voor de stick op is..
quote:Ikhierhuh schreef op 04 april 2013 @ 17:50:

Geen Deo hier, ik probeer zo min mogelijk rotzooi in mijn huid te krijgen. Om rare, nare ziektes te voorkomen. Wat ik dan wel gebruik is natuurlijk, zonder alcohol en geurvrij.Waar ben jij dan zo bang voor?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:saaaaar81 schreef op 04 april 2013 @ 18:17:

[...]

Waar ben jij dan zo bang voor?

Hahahah. Tsja, ik weet het wel...

Ik las ergens paar jaar geleden dat sommige deo's kankerweken zijn (ik ga geen merken noemen) Sindsdien geen deo meer voor mij. Daarnaast heb ik een heel gevoelige huid, super droog en zweet niet echt.
Odorex extra dry, nooit meer zweten in de oksels. Is echt ideaal.
Een wijs persoon leert meer door het stellen van een domme vraag dan een dom persoon leert van een wijs antwoord.
Let vooral op of er aluminium in zit, dat is de echte troep!
Volgens mij scheelt het met alcohol wel als je eventueel deo wilt sprayen na het ontharen van de oksels.

Zelf gebruik ik Deodorant spray van Neutral.... is parfumvrij want ik ben allergisch voor parfum en krijg dan eczeem.
Ik heb 1 keer hydradenitis suprativa gehad in beide oksels (google maar op afbeeldingen) en dat was eens maar nooit meer! Sinds ik aluminium vrije deo gebruik heb ik er nooit meer last van gehad. Eerst gebruikte ik vrij dure maar sinds een poosje heeft sanex ook aluminium vrije deo, ideaal!
Ik pletter altijd maar wat onder mijn armen, desnoods de deo van mijn man. Geen idee of er alcohol in zit en ik heb nog steeds geen rare ziektes.
quote:neintje schreef op 04 april 2013 @ 17:51:

De deo van therme is echt heel fijn. Hoef je maar eens in de zoveel dagen op te spuiten en dan blijft ie werken. Ook geen 'frisse' luchtjes, mijn vriend vindt namelijk altijd dat ik naar zeep 'stink' als ik een dove of sanex roller gebruik.

Er zit wel alcohol in (en is nu in de aanbieding bij Etos)Was je dan ook maar eens in de zoveel dagen je oksels?
Of er alcohol in zit of niet boeit me niet, als het maar werkt!

Maar die eeuwige gele vlekken in witte shirts...weet niemand daar een oplossing voor?
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 04 april 2013 @ 18:53:

Of er alcohol in zit of niet boeit me niet, als het maar werkt!

Maar die eeuwige gele vlekken in witte shirts...weet niemand daar een oplossing voor?

Er is nu toch een deo op de markt die daar reclame voor heeft gemaakt. Ik weet niet meer welke, maar je witte kleding blijft wit en je zwarte kleding zwart, dat wil zeggen, dat is de belofte.

Je shirts kan je weken in de biotex of in de soda.
Zal zolang op de reclames letten Cateautje!

Gewoon weken en dan in de wasmachine? Hoe lang? Loont de moeite om het uit te proberen iig. Soda heb ik altijd wel ergens liggen.
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 04 april 2013 @ 19:06:

Zal zolang op de reclames letten Cateautje!

Gewoon weken en dan in de wasmachine? Hoe lang? Loont de moeite om het uit te proberen iig. Soda heb ik altijd wel ergens liggen.

Die reclamecampagne is al een tijdje voorbij, maar je kan het googlen misschien. Weken in de biotex zorgt er voor dat je shirtjes witter worden en blijven dan met soda. Je kan de biotex in de voorwas doen, de was 4 minuten laten draaien zodat de was helemaal doornat is en dan de machine voor een uurtje of 2a3 uitzetten, daarna zet je de machine weer aan en vervolgd deze het programma. Moet lukken.

Succes.
Dankjewel!
Huts!
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 april 2013 @ 18:48:

Ik pletter altijd maar wat onder mijn armen, desnoods de deo van mijn man. Geen idee of er alcohol in zit en ik heb nog steeds geen rare ziektes.Pletter?
Ik gebruik sinds een tijdje de Vichy deodorant mineral. Daar zitten minerale zouten in die zweetgeur heel goed tegengaat (die de bacteriën die zweetgeur veroorzaken doodt) en er zit geen aluminiumtroep waarvan gezegd wordt dat het kankerverwekkend is.

Edit: hij is ook zonder alcohol en zonder parabenen.
Ik gebruik sanex dermo sensitive roller. Zit volgens mij geen alcohol in. Is speciaal voor de gevoelige huid.

En ik ga biotex halen en mijn witte shirtjes weken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven