Mode & Beauty alle pijlers

Die meuk hiernaast...

27-02-2013 17:37 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onder het kopje Deal van de Week...

Is er nou weleens iemand die daar iets van koopt?

Gewoon nieuwsgierigheid, ik zie er namelijk nooit iets leuks bij staan. Gevalletje 'smaken verschillen', of is het echt allemaal nauwelijks verkoopbare meuk?

Die meuk hiernaast

Totaal aantal stemmen: 30

Is leuk, geen meuk! (7%)
Ziet er meestal echt niet uit! (93%)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik zie het voor het eerst, maar ik vind het allemaal niet mooi. Die schoenen spannen echt de kroon.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
OMFG, meuk is nog een understatement!
Ik ben oostindisch blind, sommige dingen zie ik gewoon niet. Zo ook de deal van de week, ik had geen idee waar je het over had
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hahaha, die schoenen!!!!
Die schoenen zijn echt heeeeeeel lelijk! Orthopedische schoenen met hakken
Vreselijk inderdaad... vooral die tas en de schoenen. En die broek kan ook echt niet. En al helemaal niet voor die prijs!
Ik heb wel eens leuke schoenen erbij zien staan, maar deze deal van de week (en vooral die schoenen) is echt heeel erg.
Ik zie niks. Lange leve de AdBlocker!
Ik val alleen over de plofkippen, en ganzen, echt verschrikkelijk.

De rest zie ik niet.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Schoenen voor lotusvoetjes..
Ik vind die schoenen echt afgrijselijk.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
PS. En de rest vind ik ook niks.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Die schoenen zien eruit alsof ze speciaal zijn ontwikkeld voor iemand met een misvormde voet. :-s
quote:Eindeloos schreef op 27 februari 2013 @ 17:57:

Ik val alleen over de plofkippen, en ganzen, echt verschrikkelijk.

De rest zie ik niet.Ja die worden je letterlijk (en zeer toepasselijk) door de strot geduwd en dat terwijl ik helemaal geen vlees eet.
Ik ben zo gewend dat die troep lelijk is, dat ik het niet eens merk als er met iets leuks geadverteerd zou worden!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Highbrow hier bij de klompvoet-schoenen..... wie draagt dat nou vrijwillig??
Ik let er eigenlijk niet eens op. Behalve als het af en toe irritant in mijn beeld springt.

Die plofkippen komen bij mij niet door de Adblocker heen, de meuk van de week wel.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nee, het is altijd geldig tot vorige week.
Ik vind het model van het shirt nog wel leuk, maar dat kan ik zelf beter maken. En in een mooie kleur ook nog.
quote:iris1969 schreef op 27 februari 2013 @ 18:06:

[...]

Ja die worden je letterlijk (en zeer toepasselijk) door de strot geduwd en dat terwijl ik helemaal geen vlees eet.Same here. Heb al eens geklaagd op Twitter, maar ze 'kunnen er niks aan doen'. Mijn sympathie voor die organisatie is weg. Plak dat op de kipfileetjes in de supermarkt ofzo.
quote:pompedom schreef op 27 februari 2013 @ 18:19:

Ik vind het model van het shirt nog wel leuk, maar dat kan ik zelf beter maken. En in een mooie kleur ook nog.Shirt? Ik zie geen shirt maar een foeilelijke 'fake fur bodywarmer'.
lquote:iris1969 schreef op 27 februari 2013 @ 18:06:

[...]

Ja die worden je letterlijk (en zeer toepasselijk) door de strot geduwd en dat terwijl ik helemaal geen vlees eet.

Op het modtopic is er al genoeg over geklaagd.

Misschien zijn/worden er maatregelen genomen.

Fijn dat je er weer bent Iris,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven