Die meuk hiernaast...
woensdag 27 februari 2013 om 17:37
Onder het kopje Deal van de Week...
Is er nou weleens iemand die daar iets van koopt?
Gewoon nieuwsgierigheid, ik zie er namelijk nooit iets leuks bij staan. Gevalletje 'smaken verschillen', of is het echt allemaal nauwelijks verkoopbare meuk?
Is er nou weleens iemand die daar iets van koopt?
Gewoon nieuwsgierigheid, ik zie er namelijk nooit iets leuks bij staan. Gevalletje 'smaken verschillen', of is het echt allemaal nauwelijks verkoopbare meuk?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 27 februari 2013 om 18:20
quote:iris1969 schreef op 27 februari 2013 @ 18:06:
[...]
Ja die worden je letterlijk (en zeer toepasselijk) door de strot geduwd en dat terwijl ik helemaal geen vlees eet.Same here. Heb al eens geklaagd op Twitter, maar ze 'kunnen er niks aan doen'. Mijn sympathie voor die organisatie is weg. Plak dat op de kipfileetjes in de supermarkt ofzo.
[...]
Ja die worden je letterlijk (en zeer toepasselijk) door de strot geduwd en dat terwijl ik helemaal geen vlees eet.Same here. Heb al eens geklaagd op Twitter, maar ze 'kunnen er niks aan doen'. Mijn sympathie voor die organisatie is weg. Plak dat op de kipfileetjes in de supermarkt ofzo.
woensdag 27 februari 2013 om 18:22
quote:pompedom schreef op 27 februari 2013 @ 18:19:
Ik vind het model van het shirt nog wel leuk, maar dat kan ik zelf beter maken. En in een mooie kleur ook nog.Shirt? Ik zie geen shirt maar een foeilelijke 'fake fur bodywarmer'.
Ik vind het model van het shirt nog wel leuk, maar dat kan ik zelf beter maken. En in een mooie kleur ook nog.Shirt? Ik zie geen shirt maar een foeilelijke 'fake fur bodywarmer'.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 27 februari 2013 om 18:26
lquote:iris1969 schreef op 27 februari 2013 @ 18:06:
[...]
Ja die worden je letterlijk (en zeer toepasselijk) door de strot geduwd en dat terwijl ik helemaal geen vlees eet.
Op het modtopic is er al genoeg over geklaagd.
Misschien zijn/worden er maatregelen genomen.
Fijn dat je er weer bent Iris,
[...]
Ja die worden je letterlijk (en zeer toepasselijk) door de strot geduwd en dat terwijl ik helemaal geen vlees eet.
Op het modtopic is er al genoeg over geklaagd.
Misschien zijn/worden er maatregelen genomen.
Fijn dat je er weer bent Iris,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé