Mode & Beauty alle pijlers

Dikke billen

21-10-2014 18:39 303 berichten
Hoe belangrijk zijn billen voor een blanke Nederlandse vrouw? Heb het idee dat het allemaal niet zo belangrijk is, als je plat bent vind men het vaak geen probleem, borsten zijn belangrijker.

Ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Hee. Jij ging toch weg?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ik vind persoonlijk dat over het algemeen nederlandse vrouw lelijke billen heeft, rare platte vorm, vooral als je wat dikker bent, wordt het zn brede bil... als je kijkt naar buitenlanders hebben ze ( dik of dun) mooie stevige ronde billen..
Dat dacht ik ook Fame.
En waarom wil je dat van nl vrouwen weten? Waarom sluit je de rest uit? Dat is discriminatie.
quote:Fame schreef op 21 oktober 2014 @ 18:40:

Hee. Jij ging toch weg?

44

Van mening veranderd, vind het hier ondanks alles toch heel leuk
Tja je kunt er ook maar voor een deel iets aan doen hoe je billen zijn.
quote:matroesjka_ schreef op 21 oktober 2014 @ 18:42:

Tja je kunt er ook maar voor een deel iets aan doen hoe je billen zijn.helaas wel ja.
quote:mousson schreef op 21 oktober 2014 @ 18:41:

ik vind persoonlijk dat de nederlandse vrouw lelijke billen heeft, rare platte vorm, als je kijkt naar buitenlanders hebben ze een mooie stevige ronde billen..Buitenlanders hebben mooie billen? Wie zijn buitenlanders volgens jou? Ben het ook niet eens met dat alle nederlandse vrouwen lelijke billen hebben.
quote:Fame schreef op 21 oktober 2014 @ 18:41:

En waarom wil je dat van nl vrouwen weten? Waarom sluit je de rest uit? Dat is discriminatie.Omdat we in nl zijn? Ik weet hoe het in de surinaamse/antilliaanse cultuur is. Billen zijn belangrijk, heel belangrijk.
quote:shaniqa schreef op 21 oktober 2014 @ 18:43:

[...]

Buitenlanders hebben mooie billen? Wie zijn buitenlanders volgens jou? Ben het ook niet eens met dat alle nederlandse vrouwen lelijke billen hebben.ik zeg ook niet alle, ik zeg over het algemeen............................. ja als je kijkt naar bijv zuid amerikaanse vrouwen, donker getint, Marokkaanse etc etc etc mn mening overigens, en nee voor de duidelijkheid NIET ALLE NEDERLANDSE VROUWEN dus
Alle buitenlanders hebben prachtige billen, dat vind ik best wel discriminerend. Je bedoelt vast geen Duitse billen of wel?
Blanke Nederlandse vrouwen willen over het algemeen geen héle dikke billen.

Een strak, ietwat bol kontje vinden ze mooi, zolang ze onder en boven dezelfde kledingmaat hebben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:shaniqa schreef op dinsdag 21 oktober 2014 18:44 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fame in "Dikke billen"" class="messagelink">Fame schreef op 21 oktober 2014 @ 18:41</a>:</b>

En waarom wil je dat van nl vrouwen weten? Waarom sluit je de rest uit? Dat is discriminatie.</div></blockquote>Omdat we in nl zijn? Ik weet hoe het in de surinaamse/antilliaanse cultuur is. Billen zijn belangrijk, heel belangrijk. Maar jij haat Nederlanders. En er zijn ook niet Nederlanders hier. Je discrimineert.
quote:mousson schreef op 21 oktober 2014 @ 18:44:

[...]

ik zeg ook niet alle, ik zeg over het algemeen............................. ja als je kijkt naar bijv zuid amerikaanse vrouwen, donker getint, Marokkaanse etc etc etc mn mening overigens, en nee voor de duidelijkheid NIET ALLE NEDERLANDSE VROUWEN dusBuitenlanders kan van alles zijn, chinezen hebben meestal platte billen, ook buitenlanders vandaar de voorbeelden die je noemt hebben idd vaak ronde billen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2014 @ 18:45:

Nederlandse vrouwen willen over het algemeen geen héle dikke billen.We hebben het ook niet over hele dikke billen. Gewoon rond en mooi. Dik is lelijk.
quote:Fame schreef op 21 oktober 2014 @ 18:46:

[...]

Maar jij haat Nederlanders. En er zijn ook niet Nederlanders hier. Je discrimineert.Ik haat Nederlanders niet dat maak jij er van. Ik weet hoe de meeste andere culturen er over denken.
Niet belangrijk. Ik ben blij met mijn smalle heupen en normaal achterwerk maatje 40 bij 1.76 m. Ik kan alles dragen, in tegenstelling tot al die dames met een p... kont.
verba volant, scripta manent.
Ik kan er niet mee zitten, platte kont, platte borst, dikke kont, ronde kont, grote borsten etc.

Waarom vraag je dit?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Mijn billen zijn wat voller en daar ben ik heel blij mee (mijn man ook). Staat toch mooier in je skinny jeans dan plat...
quote:shaniqa schreef op 21 oktober 2014 @ 18:47:

[...]

We hebben het ook niet over hele dikke billen. Gewoon rond en mooi. Dik is lelijk.

Oh jij beslist dat dik lelijk is?

Jij denkt wel veel te weten he?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Oke eens, maar je snapt wat ik bedoel... vooral de zuid amerikaanse vrouw hebben ( dik of dun ) echt mooie stevige ronde billen.... en sorry maar dat zie je bij de NL vrouw toch zelden.. klinkt heel lullig.

Maar vaak uitgezakt, breed niet rond of stevig... genetisch bepaald ben ik bang, maar goed Nederlanders hebben andere schoonheidsidealen dan in bijv zuid amerika,

in zuid amerika zijn de vrouwen op oudere leeftijd nog steeds speels en sensueel..lopen op hakken achter de kinderwagen, dansen etc.. terwijl in Nederland de vrouw op oudere leeftijd vaak voor makkelijk, kort kapsel en huispak kiest...
quote:mousson schreef op 21 oktober 2014 @ 18:41:

ik vind persoonlijk dat over het algemeen nederlandse vrouw lelijke billen heeft, rare platte vorm, vooral als je wat dikker bent, wordt het zn brede bil... als je kijkt naar buitenlanders hebben ze ( dik of dun) mooie stevige ronde billen..

Eens!

Ik hou van mooie volle ronde billen. Thank god dat ik ze ook heb.
quote:MarianneDavids schreef op 21 oktober 2014 @ 18:48:

Niet belangrijk. Ik ben blij met mijn smalle heupen en normaal achterwerk maatje 40 bij 1.76 m. Ik kan alles dragen, in tegenstelling tot al die dames met een p... kont.

Niet belangrijk, maar wel belangrijk genoeg om dames met een ander type kont te dissen?

Ik ben zelf hollandse met een Surinaamse bil en ik vind het wel best. Zit heerlijk.
quote:O.L.L.A schreef op 21 oktober 2014 @ 18:49:

[...]

Oh jij beslist dat dik lelijk is?

Jij denkt wel veel te weten he?

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Is mijn persoonlijke mening nogal logisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven