Mode & Beauty alle pijlers

Dikke billen

21-10-2014 18:39 303 berichten
Hoe belangrijk zijn billen voor een blanke Nederlandse vrouw? Heb het idee dat het allemaal niet zo belangrijk is, als je plat bent vind men het vaak geen probleem, borsten zijn belangrijker.

Ben benieuwd
quote:Mitsig schreef op 21 oktober 2014 @ 18:50:

[...]

Niet belangrijk, maar wel belangrijk genoeg om dames met een ander type kont te dissen?

Ik ben zelf hollandse met een Surinaamse bil en ik vind het wel best. Zit heerlijk.Go girl
quote:kenza_b schreef op 21 oktober 2014 @ 18:50:

[...]

Eens!

Ik hou van mooie volle ronde billen. Thank god dat ik ze ook heb.Ben je Marokkaanse?
Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 21 oktober 2014 @ 18:47:

[...]

We hebben het ook niet over hele dikke billen. Gewoon rond en mooi. Dik is lelijk.

Heel veel donkere vrouwen " dragen " hun dikke billen anders met trots.

Waar veel blanke vrouwen iets zouden dragen om ze te bedekken benadrukken zij ze door iets straks en/ of korts te dragen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb een flinke ronde kont, had iets minder gemogen en dan iets meer tiet, maar ik vul mijn broeken altijd wel op.
quote:shaniqa schreef op 21 oktober 2014 @ 18:51:

[...]

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Is mijn persoonlijke mening nogal logischAha, het is logisch dat jij een mening als een feit brengt. Nee, goed dat ik het weet.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:Mitsig schreef op 21 oktober 2014 @ 18:50:

[...]

Niet belangrijk, maar wel belangrijk genoeg om dames met een ander type kont te dissen?

Ik ben zelf hollandse met een Surinaamse bil en ik vind het wel best. Zit heerlijk.Als het heerlijk zit noemt men dat zitvlees, ik zit niet zo veel.
verba volant, scripta manent.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2014 @ 18:52:

[...]

Heel veel donkere vrouwen " dragen " hun dikke billen anders met trots.

Waar veel blanke vrouwen iets zouden dragen om ze te bedekken benadrukken zij ze door iets straks en/ of korts te dragen.Dat klopt idd, goed toch was iedereen maar zo blij met zichzelf
shaniqa wat voor afkomst ben je ?
Wetenschap verklaart waarom mannen vallen op dikke konten

http://www.welingelichtek ... -dikke-konten-vallen.html
Je weet wel veel hè. Heb jij onderzoek gedaan onder miljarden mensen omdat je weet wat ze allemaal vinden. Dan ben je de Nederlanders dus vergeten in je onderzoek mee te nemen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 21 oktober 2014 @ 18:56:

Je weet wel veel hè. Heb jij onderzoek gedaan onder miljarden mensen omdat je weet wat ze allemaal vinden. Dan ben je de Nederlanders dus vergeten in je onderzoek mee te nemen.Ik heb geen questionnaire ontvangen.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:shaniqa schreef op 21 oktober 2014 @ 18:53:

[...]

Dat klopt idd, goed toch was iedereen maar zo blij met zichzelf Blij zijn met overgewicht is nou ook weer niet zo enorm gezond, vind je wel? Want laten we wel zijn; echt dikke billen is geen enorme spier, dat is gewoon vet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Om op te zitten en om de spieren erin om me te helpen hard te lopen...zeer belangrijk. Voor de rest kan het me geen reet roesten.
quote:mousson schreef op 21 oktober 2014 @ 18:55:

http://www.welingelichtek ... -dikke-konten-vallen.htmlBoeit me niks.
Interessant artikel: vrouwen met een dikke kont krijgen ook slimmere kinderen (hahahahaha.......)

Ik heb heel smalle heupen en slanke billen en toch superslimme kinderen. (Gelukkig maar)
quote:catacarax schreef op 21 oktober 2014 @ 18:58:

[...]

Boeit me niks.oei pijnlijk snaar geraakt?
Ik weet wel dat bij marokkanen dikke billen best belangrijk zijn, meeste marokkaanse vrouwen hebben ook dikkere billen.

quote:catacarax schreef op 21 oktober 2014 @ 18:58:

[...]

Boeit me niks.
quote:mousson schreef op 21 oktober 2014 @ 19:01:

[...]

oei pijnlijk snaar geraakt?Huh? Nee. Of vind je dat prettig om te denken? Mij best hoor!

Tnx voor de link. Weer wat geleerd.

weet ik ook waarom ik wel op een gevulde broek val en een gevulde blouse me weinig doet.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Moet zeggen, ik train flink (squat 110-120 kg) en mijn iets platte billen (door te laag gewicht) zijn veranderd in ronde billen. Mensen om me heen benoemen dat ook , er is wel iets aan te doen maar er is geen wondermiddel.
Gezegend met volle, ronde,bolle en stevige billen.. En ik ben er trots op..

En ja, 100% Nederlandse
Mijn ex, die valt voor een mooie kont, heeft mij wel eens verteld dat ik de mooiste kont had van al zijn vriendinnetjes. En dat terwijl hij toch vele vriendinnen heeft gehad van allerlei afkomsten, en ik een echte Hollandse ben.

Het is wel jammer dat hij me dat pas 20 jaar na dato vertelde, want het was denk ik best goed voor me geweest als ik dat eind tienerjaren al had vernomen. Ik vond mijn kont zelf namelijk altijd te groot.

Kortom TO, ook Hollandse billen kun mooi zijn. En zelfs mooier dan oa Surinaamse/Antilliaanse/Braziliaanse en zelfs Venezuelaanse billen!
Turken hebben pas platte konten. Echt ik kon er niet over uit laatst op het strand in Cesme (geen buitenlandse toeristen alleen Turken). Zelf heb ik een behoorlijke bilpartij, wel een hoge bil zoals ik dat zelf noem. Dus geen brede lage bil zeg maar en ik ben zo Nederlands als wat.
if we all light up, we can scare away the dark...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven