Dikte van de panty
zondag 28 oktober 2012 om 11:25
zondag 28 oktober 2012 om 11:51
Met pumps draag ik vaak 20 den of een mooie glanspanty van 40 den. Als ik veel buiten ben met dit weer dan ga ik voor wat warmers en dan worden het toch laarzen met een 60den panty. Ik vind dat je bij een dikkere panty van 40 of 60 den ook mooier met kleuren kan werken, bijvoorbeeld een oranje of rode panty komt dan veel mooier over.
zondag 28 oktober 2012 om 11:57
Ik heb van alles, het hangt voor mij echt af van wat je draagt en van het weer.
Dunnere panty's vind ik mooi bij wat nettere outfits met pumps; wat dikkere panty's met bijvoorbeeld een ingeweven patroon (ik ben momenteel weg van de 90 denier panty's van M&S met een patroon van Franse lelies) staan leuker bij korte spijkerrokjes of een gebreid jurkje, vind ik.
Maillots draag ik zelden sinds ik de dikkere panty's ontdekt heb; ik vind ze vooral bij jongere meiden wel erg leuk staan.
Dunnere panty's vind ik mooi bij wat nettere outfits met pumps; wat dikkere panty's met bijvoorbeeld een ingeweven patroon (ik ben momenteel weg van de 90 denier panty's van M&S met een patroon van Franse lelies) staan leuker bij korte spijkerrokjes of een gebreid jurkje, vind ik.
Maillots draag ik zelden sinds ik de dikkere panty's ontdekt heb; ik vind ze vooral bij jongere meiden wel erg leuk staan.
zondag 28 oktober 2012 om 14:09
Ik ben afgestapt van de huismerk panty's omdat ik deze niet zo fijn vind zitten als "merk" panty's ook gaan "merk" panty's veel langer mee. Merken die ik fijn vind zijn Oroblu en Fiore, zeker Fiore vind ik heel erg fijn zitten en ze zijn goedkoper dan Oroblu. Ik draag graag Fiore raula en Fiore roza. Voor panty's met een kleurtje ga ik voor Oroblu all colors of Fiore Paula.
zondag 28 oktober 2012 om 19:33
Ik ben een koukleum en pumps zijn me nu al veel te koud. In laarzen draag ik een 100 denier legging of zelfs thermo legging (je ziet toch niet of er een voet aan zit). Leggings van de Hema bevallen me wel. Panty's vind ik lastig, ik val met een binnenbeenlengte van 92 cm buiten alle maattabellen. Meestal heb ik een belachelijk grote maat (44/46 terwijl ik broekmaat 36 draag), het broekje kan ik dan wel optrekken tot onder mijn oksels.