Mode & Beauty alle pijlers

Dikte van de panty

28-10-2012 11:19 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds korte tijd ben ik meer rokjes gaan dragen en vroeg me af welke panty's het mooist onder een rok staan. Zijn de panty's boven de 50 den echt een must? Welke panty's en dikte dragen jullie het liefst?
Ik draag 15 dernier.
Zolang het nog niet ijskoud is vind ik 40 en 50 dernier mooi. Is het echt koud dan 70 dernier.

15 dernier vind ik nu veel te dun.....brrrrrr
Hangt er helemaal vanaf. Ik heb van 12, 20, 60 en 100 den.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ligt aan het seizoen. Meestal 40 den, maar 60 of zelfs 100 draag ik ook als het wat kouder is. Ik doe niet aan leggings maar ik wil in de winter wel rokjes aan, dus dan is wat dikker wel prettig.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
afhankelijk van het rokje/jurkje en de gelegenheid trek ik een 15/30/40/60/100 denier aan.
Vandaag draag ik een zwarte 20 den met pumps, dat vind ik het mooiste staan. Met laarzen kan de panty wat dikker, wat vinden jullie?
Ik draag 15 denier. Moet gezegd dat ik gisteren liep te vernikkelen en heb besloten over te stappen op maillots. Te dikke panty's vind ik persoonlijk niet mooi.
Met laarzen vind ik dikker ook mooi, met pumps niet.
Panty's vind ik persoonlijk wel mooier staan dan maillots.
Met pumps draag ik vaak 20 den of een mooie glanspanty van 40 den. Als ik veel buiten ben met dit weer dan ga ik voor wat warmers en dan worden het toch laarzen met een 60den panty. Ik vind dat je bij een dikkere panty van 40 of 60 den ook mooier met kleuren kan werken, bijvoorbeeld een oranje of rode panty komt dan veel mooier over.
Hoe korter het jurkje, hoe dikker de maillot bij mij, haha. Ik draag ook alleen maillots in laarzen, niet in pumps, dat vind ik niet mooi staan.

In de kast liggen panty's van 15 denier tot maillots van 100.
Ik heb van alles, het hangt voor mij echt af van wat je draagt en van het weer.

Dunnere panty's vind ik mooi bij wat nettere outfits met pumps; wat dikkere panty's met bijvoorbeeld een ingeweven patroon (ik ben momenteel weg van de 90 denier panty's van M&S met een patroon van Franse lelies) staan leuker bij korte spijkerrokjes of een gebreid jurkje, vind ik.

Maillots draag ik zelden sinds ik de dikkere panty's ontdekt heb; ik vind ze vooral bij jongere meiden wel erg leuk staan.
En welke vinden jullie dan het 'fijnst' zitten?
Als ik panty's draag overleven ze het niet langer dan een half uur. Dus ik draag 100 den of echte leggings.
Ik ben afgestapt van de huismerk panty's omdat ik deze niet zo fijn vind zitten als "merk" panty's ook gaan "merk" panty's veel langer mee. Merken die ik fijn vind zijn Oroblu en Fiore, zeker Fiore vind ik heel erg fijn zitten en ze zijn goedkoper dan Oroblu. Ik draag graag Fiore raula en Fiore roza. Voor panty's met een kleurtje ga ik voor Oroblu all colors of Fiore Paula.
Onder rokjes/jurkjes in combinatie met laarzen: dan draag ik stiekem een legging. Dan heb ik niet het gevoel dat ik steeds de boel moet 'ophijsen'.

Rokje/jurkje in combinatie met pumps: meestal 40 den, soms 60 den.
Emma, waar koop jij de Fiore panties? En dan met name die met kleurtjes? En hoe vallen ze?
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-10-2012 19:50
Reden: Verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Dank je wel Emma, deze kende ik nog niet. Ziet er goed uit!
Iemand ervaring met die site/pantymaten die langer is dan 1.76 m?
@Nikkie79 hoe lang ben je? ik ben (helaas) 1.81 en ik heb daar panty's besteld in maat 4 en zitten perfect
Ik ben 1.80 Jolanda. Hoe zwaar ben jij, als ik vragen mag? Of zal ik gewoon maat 4 nemen bij mijn lengte?
quote:Cateautje schreef op 28 oktober 2012 @ 11:31:

Ik draag 15 denier. Moet gezegd dat ik gisteren liep te vernikkelen en heb besloten over te stappen op maillots. Te dikke panty's vind ik persoonlijk niet mooi.Hier idem.
Ik ben een koukleum en pumps zijn me nu al veel te koud. In laarzen draag ik een 100 denier legging of zelfs thermo legging (je ziet toch niet of er een voet aan zit). Leggings van de Hema bevallen me wel. Panty's vind ik lastig, ik val met een binnenbeenlengte van 92 cm buiten alle maattabellen. Meestal heb ik een belachelijk grote maat (44/46 terwijl ik broekmaat 36 draag), het broekje kan ik dan wel optrekken tot onder mijn oksels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven