Mode & Beauty alle pijlers

Donkerblonde extensions verven

29-03-2015 14:10 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik heb vorige week nieuwe extensions laten plaatsen (doe dit al jaren), En wilde graag een keer wat nieuws, dus had bedacht om wat donkerblonde extensions tussen de lichtblonde te doen, en in mijn eigen haar lowlights. Zo gezegd zo gedaan. Maar tevreden: NEE ABSOLUUT NIET! Een paar dagen afgekeken maar ik was er toch echt niet blij mee. Toen kreeg ik het in mijn hoofd, ik denk ik ga de extensions blonderen met 6%, mijn haar is nu een stuk lichter geworden met warme plukjes er door heen. De extensions zijn ook warm gebleven maar helemaal blond gaat niet zo makkelijk.

Ik weet dat dit slecht is! En dat iedereen het af raad en dat de garantie weg is, maar ik wilde het proberen en ben al tevreden met het resultaat wat ik nu heb bereikt. Het is niet meer donker.

Alleen de ''donkere/warme'' extensions mogen van mij nog wel iets lichter, heeft iemand hier tips voor? (ookal is dit niet aan te raden) De consequenties ken ik en het is geheel op eigen risico.

Groetjes!
The most beautifull star at te sky is our little man.
Lastig! Welk haar heb je? Is het haar al eerder door de fabrikant/kapper geverfd/bewerkt?

Ik heb vorig jaar mijn lichtbruine extensions en mijn eigen haar goudblond gekregen. Met 9% en daaroverheen een asblond kleur. Ik heb toen wel ongeveer 5/10 cm van mijn haren (extensions) laten knippen omdat de punten echt te droog waren geworden.

Misschien een idee om naar de kapper te gaan om advies te vragen.

Ook misschien een idee om blondspray te gebruiken.

Succes
Misschien off-topic, maar HOE betalen jullie die extensions??? Ik heb een baan, maar zoveel geld voor je haar...of laten jullie r andere dingen voor?
Kapper (of vriendin) zou ik zeggen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik vind overigens dat je dit meteen tegen de kapper had moeten zeggen toen hij nog bezig was, want de meeste kappers willen graag tevreden klanten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
@glitter de kosten vind ik meevallen mits je een goed adresje heb.

Mijn extensions gaan 18 maanden mee dus dat kost me 180¤ per 18 maanden, inzetten kost me 60 per 3 maanden.

Dus gemiddeld 40 per maand .... Tja ik ga liever een keer niet uiteten en ik heb me haren mooi.

Er zijn kappers waar je echt 500/700 betaald . Dat zou ik ook niet willen betalen.
allereerst bedankt voor jullie reacties,

Het haar is pre-bond, ik zal van de week eens even navragen welke behandeling deze haren gehad hebben. De kleur is nu een beetje champagne achtig, ik vind het wel leuk. Het is in ieder geval lichter. Vraag mezelf alleen af of je ze dus nog lichter kunt krijgen of niet.

Qua betalen, ik kan mijn extensions +/- 6 a 7 maanden laten zitten, ooit nog iets langer en dan is het 150 euro haren en 150 euro inzetten. Totaal dus 300. En ik werk gewoon en doe er geen andere dingen voor. Ik ga ook liever een keer wat minder doen om vervolgens mijn haren goed te hebben zitten.

Het is niet zo dat ik het echt verschrikkelijk vond hoe het eruit zag, maar het is gewoon niet zoals ik altijd ben. Dus vanuit mij een verkeerde keuze geweest. Ik ben gewoon gehecht aan mijn blonde haren en weet nu ook dat ik dit nooit meer moet doen. Al doende leert men.
Hoe laten jullie het inzetten? Ik vlecht het namelijk in (weave) maar dat blijft echt niet 6 maanden zitten. Het kan wel, maar dan is het helemaal uitgezakt. Ben echt benieuwd! En wat voor haar hebben jullie en hoeveel inch en banen etc?
Ik heb microrings extensions (word bevestigd aan een klein plukje haar). Ik vind weave niet fijn.

Ik heb 28 inch met lichte slag. 140 plukjes.Ik heb human hair maar ik weet niet meer hoe het merk heet. Normaal had ik Braziliaan.Ik kan ze ook echt geen 6 maanden inhouden!
Dankje Francelina! Breekt jouw haar ervan of niet? En zie je het zitten?
Nee mijn haar breekt er niet van af. En bijna niemand in mijn omgeving weet dat het extensions zijn. Extensions die je ziet zitten zijn niet goed gezet of goed verzorgd. Ik had al een jaar mijn puntjes niet laten knippen en vorige week naar de kapper geweest, de kapper heeft echt maar 2 cm eraf gehaald omdat ze nog zo goed uitzagen. Ik heb mijn eigen haar wel tot mijn onderrrug. Extensions zijn bij mij meer volume en zijn ongeveer 10 cm langer dan mijn eigen haar.
Ik heb pre bond wax extensions. Dan word de extension door middel van een waxje om mijn haren gebrand. Het klinkt veel erger dan het is. haha.

Mijn eigen haar was 2 jaar geleden echt kort, kapper had te kort geknipt. Mijn haar is nu echt veel gegroeid en mijn haar lijd natuurlijk wel iets maar mijn kapper staat iedere keer versteld hoe snel mijn haar groeit en hoe goed het eruit ziet als de extensions eruit zijn.

De haarwinkel en mijn kapster staan ook allebei versteld dat ik ze zo lang kan inhouden maar je ziet het na die maanden ook echt gewoon niet. Iedereen denkt gewooon dat het mijn eigen haar is. Als ik zeg dat het extensions zijn willen ze het eerst zien. Ik heb er gewoon geluk mee denk ik.

Mijn eigen haar is nu tot net iets boven mijn bh sluiting en dmv de extensions zijn ze nu net boven mijn broek.

Iemand nog tips voor me :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven