Douche olie en douche routine
zaterdag 10 december 2016 om 20:54
Nu het wat kouder is gebruik ik al een tijdje douche olie i.p.v. gewone douche gel maar ik vind het wel onhandig qua mijn gebruikelijke douche routine. Normaal begin ik met haar wassen en terwijl de conditioner of masker intrekt was ik mijn lichaam en spoel daarna mijn haar uit. Maar nu met die douche olie spoel ik dus eerst de conditioner/masker uit, doe het in een knotje en doe dan de rest omdat ik bang ben dat anders mijn haar weer vet wordt door de douche olie.
Hoe doen anderen dat bij het gebruik van douche olie? Of wordt je haar er niet vet van in vergelijking met badolie.
Hoe doen anderen dat bij het gebruik van douche olie? Of wordt je haar er niet vet van in vergelijking met badolie.
zaterdag 10 december 2016 om 21:08
zaterdag 10 december 2016 om 21:17
quote:closednote schreef op 10 december 2016 @ 21:13:
Heb inderdaad lang haar dus dan denk dat dat gedeelte vet wordt of dat het vet wordt als ik het gewoon als laatste uitspoel omdat er nog wat olie op mijn handen zit.Je kan toch eerst je handen afspoelen? (Desnoods met een beetje douchegel of shampoo?) Maar ik denk niet dat er zoveel olie aan je handen blijft plakken dat je haar er weer helemaal vet van wordt.
Heb inderdaad lang haar dus dan denk dat dat gedeelte vet wordt of dat het vet wordt als ik het gewoon als laatste uitspoel omdat er nog wat olie op mijn handen zit.Je kan toch eerst je handen afspoelen? (Desnoods met een beetje douchegel of shampoo?) Maar ik denk niet dat er zoveel olie aan je handen blijft plakken dat je haar er weer helemaal vet van wordt.
zondag 11 december 2016 om 13:48