Mode & Beauty alle pijlers

Douche olie en douche routine

10-12-2016 20:54 18 berichten
Nu het wat kouder is gebruik ik al een tijdje douche olie i.p.v. gewone douche gel maar ik vind het wel onhandig qua mijn gebruikelijke douche routine. Normaal begin ik met haar wassen en terwijl de conditioner of masker intrekt was ik mijn lichaam en spoel daarna mijn haar uit. Maar nu met die douche olie spoel ik dus eerst de conditioner/masker uit, doe het in een knotje en doe dan de rest omdat ik bang ben dat anders mijn haar weer vet wordt door de douche olie.

Hoe doen anderen dat bij het gebruik van douche olie? Of wordt je haar er niet vet van in vergelijking met badolie.
Alle reacties Link kopieren
kweenie ik smeer gewoon sop op mijn harses.
very metal
quote:-KING- schreef op 10 december 2016 @ 20:58:

kweenie ik smeer gewoon sop op mijn harses.Dit
ik volg het ook niet meer allemaal,tijd om van dit forum af te gaan denk ik
Ik snap het probleem niet denk ik. Je smeert je haar toch niet in met de douche olie? Of is je haar zo lang dat je haar op je lichaam hangt? Waarom doe je het dan niet gewoon in een knotje terwijl die conditioner intrekt en jij je lichaam wast?
Denk dat ze bedoelt dat ze eerst haar haar wast en uitspoelt en dan pas met de douche olie aan de gang gaat
Heb inderdaad lang haar dus dan denk dat dat gedeelte vet wordt of dat het vet wordt als ik het gewoon als laatste uitspoel omdat er nog wat olie op mijn handen zit.
Doe eens gek, probeer t eens. In het ergste geval was je nog een keer je haar.
quote:closednote schreef op 10 december 2016 @ 21:13:

Heb inderdaad lang haar dus dan denk dat dat gedeelte vet wordt of dat het vet wordt als ik het gewoon als laatste uitspoel omdat er nog wat olie op mijn handen zit.Je kan toch eerst je handen afspoelen? (Desnoods met een beetje douchegel of shampoo?) Maar ik denk niet dat er zoveel olie aan je handen blijft plakken dat je haar er weer helemaal vet van wordt.
waarom hebben jullie, s en d dezelfde avatar?
very metal
Haren wassen, conditioner erin, losse vlecht en opsteken met zo'n stokje. Dan wassen met douche olie, afspoelen met handdouche, stokje uit haar, haren uitspoelen, klaar.

Maar 9 van de 10 keer ga ik in bad (badolie), vind ik makkelijker.
quote:-KING- schreef op 10 december 2016 @ 21:20:

waarom hebben jullie, s en d dezelfde avatar?Twinsies
ik heb jullie allebei gestaft.
very metal
Haar vastmaken met een clip, dan douchegel, daarna alles afspoelen.
quote:shala91 schreef op 10 december 2016 @ 21:36:

[...]

Twinsies

Er was mij al eens gezegd dat er nog iemand met deze ava was maar had je nog niet in een topic getroffen! Long-lost-twinsies hahahaha. Leuk!
Doe eerst olie, spoel af en was daarna je haar. Hoe simpel kan het zijn.
Ik was mijn haar soms met douche olie , ik heb wel krullen maar het blijft bij mij helemaal niet vet.

De douche olie die ik gebruik komt van de Duitse Aldi.

Gewoon een keer in het weekend proberen , is het wel vet weet je dat je de dag erna het anders moet doen.
Heb 2x topic gelezen en ik snap niet waarom de routine anders is met douche olie ipv douche gel. Ik heb iets gemist geloof ik. TO als het probleem verholpen wordt door weer douche gel te gaan gebruiken dan zou ik daar voor gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven