Mode & Beauty alle pijlers

Dragen lakkleding

12-09-2012 13:13 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik weet dat het voornamelijk vrouwen zijn die haar posten, maar ik probeer het gewoon eens. Al 2 jaar heb ik nu een relatie (niet samenwonend) en ik vind kleding van lakleer en gewoon leer erg mooi. Mijn vriendin draagt het wel eens, maar ik draag zelf ook graag dit soort kleding en dan vooral lak. Omdat ik dit met haar niet durf te bespreken draag ik nu thuis als we niet samen zijn. Geen gekke dingen, maar een broek en een jasje in zwart lak. Hoe zijn jullie gedachten hierover? Zou het voor jullie bespreekbaar zijn als je vriend dit zou willen dragen?
No way. Maar ik heb geen relatie met jou, dus daar heb je niets aan
Nee, is niet bespreekbaar. Mijn vent gaat niet in lakkleding naar buiten. Wat zeg ik, hij mag het binnen ook niet aan.
Ik vind dit meer iets voor op de sekspijler eerlijk gezegd. Lijkt me meer een fetisj. En bij mij zou een man ook exit zijn als hij in het dagelijks leven lakleer zou willen dragen.
Mijn vriend mag van mij dragen waar hij zich prettig in voelt, dat doe ik ook.

Dus wil hij in lak, vind ik dat prima, maar dat gaat nooit gebeuren want hij houdt daar niet van haha.
Waarom is het een issue als je vriendin ook een voorkeur voor lak en leer heeft?

Bij mij zou alles bespreekbaar zijn,maar dan ook mijn mening kunnen incasseren.

Maar ik ben je vriendin niet dus geen idee hoe zij het oppakt.
Mijn partner bepaalt zelf wat hij draagt. Maar ik ben wel heel erg blij dat hij daarbij geen (lak)leren kleding verkiest. Mocht dat wel het geval zijn geweest, dan betwijfel ik ten zeerste dat het ooit mijn partner was geworden!
Waarom wil jij van andere mensen weten of zij wel of niet akkoord gaan met het dragen van lakkleding door hun partner?
er was hier toch ook ooit een trol forummer die graag bont droeg, die had er zelfs een catsuit van gemaakt. Misschien een leuke combi met lak?
Wel jammer om te zien dat de meesten niet eens serieus kunnen antwoorden. Alleen maar omdat het niet alledaags is. Maar goed. Mogelijk naief geweest om te denken dat het anders zou verlopen.
Ik zie overwegend inhoudelijke reacties.
Tegen de regen is een lakjas geweldig, volledig waterdicht, net als mijn waxcoat.
verba volant, scripta manent.
En ik vind lak gewoon een enorme afknapper. Zou dus einde relatie zijn voor mij.
quote:martinh schreef op 12 september 2012 @ 13:27:

Wel jammer om te zien dat de meesten niet eens serieus kunnen antwoorden. Alleen maar omdat het niet alledaags is. Maar goed. Mogelijk naief geweest om te denken dat het anders zou verlopen.Wat zou je graag van ons willen horen dan? Dat wij of onze partners ook de hele dag in lakkleding lopen?
Ik vind het ook mooi. Zou geen afknapper zijn, waarom?
Je vraagt om onze gedachten erover, die worden hier gegeven.

Als mijn partner lak zou willen dragen dan zou ik dat verschrikkelijk vinden. Ik vind lakkleding voornamelijk ordinair en lelijk.
Wat vind je vriendin ervan? Heb je het wel eens bespreekbaar gemaakt?

Wat maakt het nou uit wat wij ervan vinden daar moet je Lak aan hebben vind ik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ach, dat ligt helemaal aan het kledingstuk en hoe je ermee wegkomt. Ik kom ermee weg, maar mijn partner niet.

Voor mij geldt denk ik "staat het, of staat het niet"

Dus als het je staat, waarom zou je dat dan niet aan je vriendin vertellen?
quote:martinh schreef op 12 september 2012 @ 13:27:

Wel jammer om te zien dat de meesten niet eens serieus kunnen antwoorden. Alleen maar omdat het niet alledaags is. Maar goed. Mogelijk naief geweest om te denken dat het anders zou verlopen.Blijkbaar vind je het zelf ook een bijzonder onderwerp, anders had je dit onderwerp allang bij een kopje koffie of glaasje wijn besproken met je partner. Als je zoiets al niet met je partner kan bespreken ...
@ Martin

Hoe kun je in Godsnaam al 2 jaar een relatie hebben en dit nog nooit hebben besproken??
Mijn man en ik lopen ook de hele dag in lak hoor. Binnen, buiten, in bed in bad, je kan het zo gek niet bedenken
Tja, toen ik mijn man leerde kennen droeg hij oa ook lakkleding. Ik leerde hem kennen in een rok en met meer make-up op, dan ik ooit opdeed.

Hij was dan ook een Goth.

Het heeft mij niet tegen gehouden. Ik denk wel, dat als hij nu (hij is pakweg 20 kilo zwaarder dan toen) een lakbroek aan zou trekken dat ik hem hartelijk uit zou lachen. Gelukkig bedenkt hij zelf ook wel, dat dat niet meer kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven