Mode & Beauty alle pijlers

Dragen lakkleding

12-09-2012 13:13 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik weet dat het voornamelijk vrouwen zijn die haar posten, maar ik probeer het gewoon eens. Al 2 jaar heb ik nu een relatie (niet samenwonend) en ik vind kleding van lakleer en gewoon leer erg mooi. Mijn vriendin draagt het wel eens, maar ik draag zelf ook graag dit soort kleding en dan vooral lak. Omdat ik dit met haar niet durf te bespreken draag ik nu thuis als we niet samen zijn. Geen gekke dingen, maar een broek en een jasje in zwart lak. Hoe zijn jullie gedachten hierover? Zou het voor jullie bespreekbaar zijn als je vriend dit zou willen dragen?
quote:martinh schreef op 12 september 2012 @ 13:13:

Geen gekke dingen, maar een broek en een jasje in zwart lak.

Sorry, ik moest hier toch wel om lachen.

De combinatie van een lakjasje en een lakbroek maakt naar mijn idee juist een nog `extremere´ indruk, want het zal er vast uitzien als een zwart glimmend geheel.

Vraag dan niet om advies als je de reacties niet echt kunt waarderen.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Je ziet het Martinh meeste vrouwen vinden het niks.

Dus vooral niet doen....

Of je doet gewoon wat je zelf wilt omdat je jezelf wil zijn.
Hoi,

Mijn vrouw draagt weleens winterjacks van lak en daarmee houdt het bij haar wel op, maar ze vind het best grappig dat ik een paar lak broeken heb. Ik draag die broeken eigenlijk vrijwel nooit, maar als ik er dan heel soms binnenshuis toch een draag, dan zegt ze telkens dat het best heel leuk staat en vraagt me soms waarom ik ze niet gewoon regelmatig, en ook gerust buiten de deur, aandoe. Daar ben ik dan weer te schijterig voor, want ik heb zo'n voorgevoel dat dat best wel wat reacties uitlokt.

(Quod erat demonstrandum in dit forum trouwens.)
Ik draag wel eens leren schoenen.

Eigenlijk iedere dag wel.

Heb ook een paar van lakleer, maar die worden tuttig gevonden. Maar is ook geen zwart....

En 1 zwarte riem met lakleren details en die draag ik vooral om tuttig gevonden kleding een oppepper te geven. Die vind ik zelf gewoon erg mooi. Dan maakt het me helemaal niets uit wat anderen ervan denken.
Ik vind deze bijvoorbeeld erg leuk, maar ze passen niet.
Lak gaat trouwens erg zweten en dan krijg je het niet zo goed meer uit. (Zoek even op youtube naar Ross leren broek.)
quote:jurgenk schreef op 08 oktober 2012 @ 16:36:

Daar ben ik dan weer te schijterig voor, want ik heb zo'n voorgevoel dat dat best wel wat reacties uitlokt.

(Quod erat demonstrandum in dit forum trouwens.)

Wat maakt het uit wat een ander ervan vindt, als jij het graag draagt?

Ik heb hier ergens boven mijn mening gegeven over mannen die een lakshirt met een lakbroek en lakschoenen met laktas (en haarlak ) dragen, omdat ik de combinatie van alles bij elkaar niet erg mannelijk vind.

Echter vind ik dat je vooral moet doen wat je zelf prettig vindt.
zoiets als dit of...

http://www.google.nl/imgr ... :4,s:25,i:162&tx=38&ty=54

Kun je iets specifieker laten zien wat je bedoeld met lakleren kleding? Voor mannen dan...
Neve, ik dacht dat je een glitterplaatje geplakt had

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven