Mode & Beauty alle pijlers

Dresscode negeren aso?

17-08-2016 23:46 182 berichten
Beste forummers!

Zaterdag heb ik een bruiloft waarvoor ik een mooi jurkje dat voldeed aan de eisen van de dresscode had uitgezocht.

Helaas kan en wil ik dat jurkje op dit moment niet aan. Door een IVF-behandeling en punctie vanmorgen heb ik een buik alsof ik 4 maanden zwanger ben opeens, door het vasthouden van vocht en de grote follikels die extra ruimte innemen. Los van dat het echt niet mooi staat in mijn strakke cocktailjurkje, heb ik ook geen zin in felicitaties omdat mijn buik opeens zo dik is voor mijn doen.

Corrigerend ondergoed wil ik ook niet, want m'n eierstokken zijn gevoelig en ik krijg zaterdagochtend een embryootje teruggeplaatst dat ik niet wil platdrukken.

Ik wil dus mijn jurk niet meer aan, maar de bruiloft is al bijna en ik voel me niet lekker (pijn bij lopen) en ook helemaaaal niet mooi of fijn in mijn lijf op dit moment, dus het allerlaatste waar ik op zit te wachten is proberen in korte tijd iets geschikts te vinden.

Dus mijn vraag is: hoe aso is het om me niet aan de dresscode te houden? Is dat echt niet oké of kan dat wel in deze situatie? En moet ik dat dan van tevoren aangeven of is dat overdreven? Ik wil dan een wijde zomerjurk aan (maar eigenlijk te casual voor de dresscode en heb er geen in de juiste kleur). De bruid is mijn vriendin en ervaar ik niet als een bridezilla
vanuit hier ook heeeel veel positieve vibes toegestuurd! Dat hij of zij maar lekker blijft plakken en uit mag groeien tot een prachtige,kerngezonde baby!
Alle reacties Link kopieren
Ik duim keihard mee Lux!
668, the neighbour of the Beast

Ik hoop op het beste voor jullie tweeën Lux + Lux-man.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik had beloofd om een update te geven, dus hier is hij dan: vanochtend heeft de CB digital ons het blijde nieuws verteld dat we 1-2 weken in verwachting zijn.

En dat klopt precies wat ik ben vandaag 4+1. Ben er helemaal van in de war haha en kon de test gewoon niet geloven.
Yesssss!!!

Gefeliciteerd!!!!
quote:lux. schreef op 01 september 2016 @ 08:14:

Ik had beloofd om een update te geven, dus hier is hij dan: vanochtend heeft de CB digital ons het blijde nieuws verteld dat we 1-2 weken in verwachting zijn.

En dat klopt precies wat ik ben vandaag 4+1. Ben er helemaal van in de war haha en kon de test gewoon niet geloven.

Gefeliciteeeeeeeerd!

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je het op 2 september te weten kreeg, maar eerder is altijd beter;)

Wat een geweldig nieuws! Het is jullie zo gegund!
Ik heb gewoon kippenvel en tranen in mijn ogen. Ik heb je wel vaker gelezen en ik had het zo voor je gehoopt!
Oh wat fijn!!! Proficiat!!!

(Hier nog zo'n meelezer die af en toe je verhaal voorbij zag komen)

Het is jullie enorm gegund
Lux, geweldig nieuws! Gefeliciteerd, het is jullie ontzettend gegund!

Ik ben heel blij dat ik uit nieuwsgierigheid dit 'dresscode'-topic even openklikte en dit onwijs leuke berichtje las

Stuiter ze! (niet al te letterlijk)!
Dankjulliewel! Haha vitamined, klopt, maar man en ik waren er zo van overtuigd dat het negatief was en hij heeft morgen een belangrijk gesprek, dus we dachten: nja een dagje eerder maakt niet zoveel uit

Vervolgens stonden we allebei sprakeloos naar het woordje 'zwanger' te staren haha.
Wauw, nog een stiekeme meelezer hier. Ik heb de afgelopen maanden/jaren veel gelezen over jullie wens en de weg er naar toe, wat ontzettend fijn en gaaf dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!!
whaaaa

gefeliciteerd!!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Wat fijn voor jullie!
Oh wat goed! Gefeliciteerd hoor. Zwanger uit de eerste poging, fijn hoor. Dan is het traject nu klaar, wat een opluchting ook. En nu genieten, het is je gegund.
Lux, wat goed!!! Gefeliciteerd!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat super zeg, gefeliciteerd
Gefeliciteerd, wat ontzettend fijn!
Wauw, gefeliciteerd!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Thanks meiden! Haha! Zoveel meelevers ben zelf nog een beetje in shock haha.
Oh lux! Gefeliciteerd!!

Heb zo met je meegeleefd de laatste weken. Wat ben jij positief bij alles gebleven!

Het is je jullie ontzettend gegund!
Oh wauw Lux!! Hier een blije meelezer, heel veel geluk en gefeliciteerd!
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Gefeliciteeeeeeeerd!
Wat gaaf!, gefeliciteerd!
Thanks
Wat een ontzettend fijn nieuws voor jullie, van harte!
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven