droog en stug haar
zondag 28 november 2010 om 16:32
Ik heb altijd heel zacht dun glanzend haar gehad.
Nu is mijn haar gewoon langzaam veranderd.
In het voorjaar was er nog niets aan de hand en toen ik in juni op vakantie geweest ben was het daarna wel wat droger door ws zon en zee.
Eind van de zomer zei mn kapper dat er een heel stuk was afgebroken, en adviseerde mij vitamine b te gaan slikken.
Omdat mn haar erg breekbaar was en droog.
Dit ben ik gaan doen maar nu een paar maanden later is het nog steeds erg droog.
Nu was ik ook begin van de zomer veranderd van shampo,(van kerastase naar John Frieda) en ben alweer ruim maand terug bij mn oude shampo.
Ook gebruikte ik altijd cremespoeling waar ik ook mee was gestopt maar ook weer mee begonnen.
Wat zou het nou toch kunnen zijn?
Zou het de verf van de kapper kunnen zijn (verf het toch al weer een jaar of 6)
Zou ik misschien moeten proberen het niet meer elke dag te wassen?
Wie heeft er ook zoiets meegemaakt en heeft misschien nog tips?
Wil mn oude (slappe) glanzende haren terug!
Nu is mijn haar gewoon langzaam veranderd.
In het voorjaar was er nog niets aan de hand en toen ik in juni op vakantie geweest ben was het daarna wel wat droger door ws zon en zee.
Eind van de zomer zei mn kapper dat er een heel stuk was afgebroken, en adviseerde mij vitamine b te gaan slikken.
Omdat mn haar erg breekbaar was en droog.
Dit ben ik gaan doen maar nu een paar maanden later is het nog steeds erg droog.
Nu was ik ook begin van de zomer veranderd van shampo,(van kerastase naar John Frieda) en ben alweer ruim maand terug bij mn oude shampo.
Ook gebruikte ik altijd cremespoeling waar ik ook mee was gestopt maar ook weer mee begonnen.
Wat zou het nou toch kunnen zijn?
Zou het de verf van de kapper kunnen zijn (verf het toch al weer een jaar of 6)
Zou ik misschien moeten proberen het niet meer elke dag te wassen?
Wie heeft er ook zoiets meegemaakt en heeft misschien nog tips?
Wil mn oude (slappe) glanzende haren terug!
zondag 28 november 2010 om 16:50
Zowiezo, je haar elke dag wassen??
Snap dat niet....
Ik was mijn haar hooguit 2 keer per week,heb prachtig haar,flinke bos krullen.
Was ik mijn haar vaker(bijv in de zomer met veel zweten) word het een grote bos stro..
Ik gebruik Fructis,een shampoo en creme spoeling op olie-basis,advies van mijn kapper.....
Of als ik niet zo veel geld heb,andrélon shampoo voor krullen...
Snap dat niet....
Ik was mijn haar hooguit 2 keer per week,heb prachtig haar,flinke bos krullen.
Was ik mijn haar vaker(bijv in de zomer met veel zweten) word het een grote bos stro..
Ik gebruik Fructis,een shampoo en creme spoeling op olie-basis,advies van mijn kapper.....
Of als ik niet zo veel geld heb,andrélon shampoo voor krullen...
zondag 28 november 2010 om 20:12
dinsdag 30 november 2010 om 22:02
woensdag 1 december 2010 om 12:24
Ik had vorig jaar hetzelfde aan de hand. Heb toen producten van Joico gekocht. Niet goedkoop, maar via internet valt het wel mee. Had een probeerverpakking gekocht van de lijn k-pak: 1 shampoo, 1 conditioner en 2 treatments (dacht dat de flesjes 100ml waren) en dan ook nog een shampoo en conditioner van de lijn moisture recovery. Ik waste mijn haar toen ook om de andere dag. Door de week gebruikte ik moisture recovery en in het weekend k-pak. Heeft echt goed geholpen.