Echt goede sokken, waar vind ik die ?

zaterdag 30 november 2013 om 17:28
Ik koop sokken bij Hema/V&D maar na 2x dragen zitten er al gaten in !
Niet alleen bij mij maar ook bij man en kinderen.
Het scheelt wel wassen als ze iedere keer in de prullenbak verdwijnen maar ik zou ze liever vaker dragen.
We lopen al op pantoffels op de stenen vloer om ze nog enigzins te sparen.
Wie vertelt mij waar ik goede duurzame sokken kan kopen ?
Niet alleen bij mij maar ook bij man en kinderen.
Het scheelt wel wassen als ze iedere keer in de prullenbak verdwijnen maar ik zou ze liever vaker dragen.
We lopen al op pantoffels op de stenen vloer om ze nog enigzins te sparen.
Wie vertelt mij waar ik goede duurzame sokken kan kopen ?

zaterdag 30 november 2013 om 20:09
quote:limelight schreef op 30 november 2013 @ 20:05:
[...]
Volgens mij wel.
Ik draag onder m'n donkere broeken liever de onopvallende zwarte, ik ben van mijzelf nml. al fleurig genoeg Ik ben een stiekem feestbeest. Draag keurige casual chique kleding en dan in mijn laarzen de meest bonte sokken die je maar bedenken kan.
[...]
Volgens mij wel.
Ik draag onder m'n donkere broeken liever de onopvallende zwarte, ik ben van mijzelf nml. al fleurig genoeg Ik ben een stiekem feestbeest. Draag keurige casual chique kleding en dan in mijn laarzen de meest bonte sokken die je maar bedenken kan.

zaterdag 30 november 2013 om 20:30
Eens met Tickel. Die zwarte van de action, daar zweer ik ook bij. Andere kleuren/motiefjes ook wel trouwens. Zitten goed, gaan lang mee, zijn goedkoop. Ik heb laatst sokken van de hema gekocht (die per 3 of 5 ofso gaan, met bolletjes/streepjes), maar vind deze verbazingwekkend snel slijten. Dus in t vervolg haal ik weer mijn oude vertrouwde van de action.
If we don't get lost, we'll never find a new route

zaterdag 30 november 2013 om 20:33
quote:Desperate_Housewive schreef op 30 november 2013 @ 20:28:
Cateautje : jij bent mij? hier dus ook altijd de meest bonte sokken. Blauwe met all over print van Paul Frank, allemaal aapjes haha! Of roze met hartjes en snoopy, blauwe met hello kitty, gekleurde streepjes, of teensokken! En dan in regenboog-kleurtjes!Yeah.
Cateautje : jij bent mij? hier dus ook altijd de meest bonte sokken. Blauwe met all over print van Paul Frank, allemaal aapjes haha! Of roze met hartjes en snoopy, blauwe met hello kitty, gekleurde streepjes, of teensokken! En dan in regenboog-kleurtjes!Yeah.

zaterdag 30 november 2013 om 20:40
quote:limelight schreef op 30 november 2013 @ 19:44:
[...]
Hier ook en die gaan al jaren mee.
Ook ideaal dat je ze na de wasbeurt zonder uitzoeken, zo twee bij twee kan doen.
Precies mijn idee
En als ze over een jaar of 2 vaal zijn donder ik ze weg. Ik koop meestal 45 paar tegelijk.
[...]
Hier ook en die gaan al jaren mee.
Ook ideaal dat je ze na de wasbeurt zonder uitzoeken, zo twee bij twee kan doen.
Precies mijn idee
En als ze over een jaar of 2 vaal zijn donder ik ze weg. Ik koop meestal 45 paar tegelijk.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 30 november 2013 om 21:05
quote:tandpasta schreef op 30 november 2013 @ 17:58:
Bij de AH zijn ze ook goed! Ik heb de naadloze en die zitten lekker en gaan lang mee.
Ik had altijd sokken van de AH daar hadden ze inderdaad hele fijne naadloze sokken van een merk waarvan ik de naam kwijt ben.
Maar volgens mij zijn die vervangen door sokken van AH eigen merk en die zijn helaas niet naadloos.
Als jij ze recent nog wel gevonden hebt dan moet ik eens bij een andere AH gaan kijken dan waar ik altijd kom. Dan bestaan ze dus blijkbaar nog wel.
Bij de AH zijn ze ook goed! Ik heb de naadloze en die zitten lekker en gaan lang mee.
Ik had altijd sokken van de AH daar hadden ze inderdaad hele fijne naadloze sokken van een merk waarvan ik de naam kwijt ben.
Maar volgens mij zijn die vervangen door sokken van AH eigen merk en die zijn helaas niet naadloos.
Als jij ze recent nog wel gevonden hebt dan moet ik eens bij een andere AH gaan kijken dan waar ik altijd kom. Dan bestaan ze dus blijkbaar nog wel.

zaterdag 30 november 2013 om 21:21

zaterdag 30 november 2013 om 21:25
Wauw een reacties ! TH sokken wordt een beetje duur om het hele gezin van nieuwe sokken te voorzien
Hema is dus ruk bij meer mensen lees ik, echt vorige week nieuwe sokken gekocht en daarnet weer een gat erin !
Ik ga maar eens bij de action op zoek naar katoenen sokken. Ik draag het liefst gewoon saaie donkerblauwe/zwarte of grijze sokken. In de winter ook wel kniekousen van de Hema maar ook de nieuwste zijn zo kapot.
Hema is dus ruk bij meer mensen lees ik, echt vorige week nieuwe sokken gekocht en daarnet weer een gat erin !
Ik ga maar eens bij de action op zoek naar katoenen sokken. Ik draag het liefst gewoon saaie donkerblauwe/zwarte of grijze sokken. In de winter ook wel kniekousen van de Hema maar ook de nieuwste zijn zo kapot.