Mode & Beauty alle pijlers

Echt goede sokken, waar vind ik die ?

30-11-2013 17:28 73 berichten
Ik koop sokken bij Hema/V&D maar na 2x dragen zitten er al gaten in !

Niet alleen bij mij maar ook bij man en kinderen.

Het scheelt wel wassen als ze iedere keer in de prullenbak verdwijnen maar ik zou ze liever vaker dragen.

We lopen al op pantoffels op de stenen vloer om ze nog enigzins te sparen.

Wie vertelt mij waar ik goede duurzame sokken kan kopen ?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je korte of lange sokken wilt, maar zelf heb ik, vooral in de winter, vaak mijn lange paardrijdsokken aan. Vooral die van PK zitten heerlijk. En ik heb wel vaak korte hardloopsokken van Falke aan, zit ook erg lekker.
Ook ik draag het liefst sokken van de Xenos.
quote:Tickel schreef op 30 november 2013 @ 18:45:

Sokken van de Action. Wel gewoon zwarte. Héél veel paar

Hier ook en die gaan al jaren mee.

Ook ideaal dat je ze na de wasbeurt zonder uitzoeken, zo twee bij twee kan doen.
quote:limelight schreef op 30 november 2013 @ 19:44:

[...]

Ook ideaal dat je ze na de wasbeurt zonder uitzoeken, zo twee bij twee kan doen.Hebben ze ook gezellige sokken?
Probeer eens Falke sokken Die zijn niet goedkoop rond de 16 euro per paar, maar ze gaan super lang mee en zitten echt heerlijk!
quote:Cateautje schreef op 30 november 2013 @ 19:56:

[...]

Hebben ze ook gezellige sokken?

Volgens mij wel.

Ik draag onder m'n donkere broeken liever de onopvallende zwarte, ik ben van mijzelf nml. al fleurig genoeg
quote:limelight schreef op 30 november 2013 @ 20:05:

[...]

Volgens mij wel.

Ik draag onder m'n donkere broeken liever de onopvallende zwarte, ik ben van mijzelf nml. al fleurig genoeg Ik ben een stiekem feestbeest. Draag keurige casual chique kleding en dan in mijn laarzen de meest bonte sokken die je maar bedenken kan.
Ik heb altijd van de Zeeman en dan met badstof aan de binnenkant, die zitten lekker warm en gaan lang mee.

Kijk daar wel uit dat je niet de goedkoopste neemt, die zijn helemaal van polyester.
Tommy Hilfiger sokken blijven mooi, Hema sokken zijn prut.
Cateautje : jij bent mij? hier dus ook altijd de meest bonte sokken. Blauwe met all over print van Paul Frank, allemaal aapjes haha! Of roze met hartjes en snoopy, blauwe met hello kitty, gekleurde streepjes, of teensokken! En dan in regenboog-kleurtjes!
Eens met Tickel. Die zwarte van de action, daar zweer ik ook bij. Andere kleuren/motiefjes ook wel trouwens. Zitten goed, gaan lang mee, zijn goedkoop. Ik heb laatst sokken van de hema gekocht (die per 3 of 5 ofso gaan, met bolletjes/streepjes), maar vind deze verbazingwekkend snel slijten. Dus in t vervolg haal ik weer mijn oude vertrouwde van de action.
If we don't get lost, we'll never find a new route
quote:Desperate_Housewive schreef op 30 november 2013 @ 20:28:

Cateautje : jij bent mij? hier dus ook altijd de meest bonte sokken. Blauwe met all over print van Paul Frank, allemaal aapjes haha! Of roze met hartjes en snoopy, blauwe met hello kitty, gekleurde streepjes, of teensokken! En dan in regenboog-kleurtjes!Yeah.
Het erge is nog, mijn collega is ook zo. We tippen elkaar dus ook als er ergens foute, bonte sokken in de aanbieding zijn! En we kijken op het werk wie de ergste sokken aan heeft
quote:limelight schreef op 30 november 2013 @ 19:44:

[...]

Ook ideaal dat je ze na de wasbeurt zonder uitzoeken, zo twee bij twee kan doen.

Precies mijn idee

En als ze over een jaar of 2 vaal zijn donder ik ze weg. Ik koop meestal 45 paar tegelijk.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:tandpasta schreef op 30 november 2013 @ 17:58:

Bij de AH zijn ze ook goed! Ik heb de naadloze en die zitten lekker en gaan lang mee.

Ik had altijd sokken van de AH daar hadden ze inderdaad hele fijne naadloze sokken van een merk waarvan ik de naam kwijt ben.

Maar volgens mij zijn die vervangen door sokken van AH eigen merk en die zijn helaas niet naadloos.

Als jij ze recent nog wel gevonden hebt dan moet ik eens bij een andere AH gaan kijken dan waar ik altijd kom. Dan bestaan ze dus blijkbaar nog wel.
Ik ben heel tevreden over de sokken van het merk Falke!
quote:Desperate_Housewive schreef op 30 november 2013 @ 20:35:

Het erge is nog, mijn collega is ook zo. We tippen elkaar dus ook als er ergens foute, bonte sokken in de aanbieding zijn! En we kijken op het werk wie de ergste sokken aan heeft Geweldig!
Het gekke is: die gewone effen sokken, die blijven vaak alleen en eenzaam achter. De bonte, gekleurde, met Paul Frank-aapjes, die blijven vaak wel gezellig samen na een wasbeurt.
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
Wauw een reacties ! TH sokken wordt een beetje duur om het hele gezin van nieuwe sokken te voorzien

Hema is dus ruk bij meer mensen lees ik, echt vorige week nieuwe sokken gekocht en daarnet weer een gat erin !

Ik ga maar eens bij de action op zoek naar katoenen sokken. Ik draag het liefst gewoon saaie donkerblauwe/zwarte of grijze sokken. In de winter ook wel kniekousen van de Hema maar ook de nieuwste zijn zo kapot.
Falkesokken (14 euro/st) blijven het langst goed hier.

Die van de markt gooi je zonder moeite weg als er een gat in valt.
quote:Cateautje schreef op 30 november 2013 @ 18:03:

Ik heb maat 39 van schoen, maar neem voor sokken altijd maat 35/38, anders krijg ik een luchtbubbel en zitten de sokken niet lekker.Slijten ze dan niet veel sneller?
Koop mijn sokken meestal bij H&M en heb er ook heel veel van Tommy Hilfiger. Ik vind die van H&M beter eerlijk gezegd.

Man heeft aantal keer Falke gehad, maar was hij zo doorheen.
zeeman, wibra, h&m, primark,
Ik had laats sokken bij de bas gekocht, lekker dikke sokken, zitten heerlijk.

Koop aub niet de organic sokken van de hema, na een tijdje krijtje ze gaten en niet veel later scheuren ze allemaal in tweeën bij het aantrekken.
Alle kleuren die je kan bedenken, van de action. Nog geen kapotte sok gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven