Mode & Beauty alle pijlers

Echt goede sokken, waar vind ik die ?

30-11-2013 17:28 73 berichten
Ik koop sokken bij Hema/V&D maar na 2x dragen zitten er al gaten in !

Niet alleen bij mij maar ook bij man en kinderen.

Het scheelt wel wassen als ze iedere keer in de prullenbak verdwijnen maar ik zou ze liever vaker dragen.

We lopen al op pantoffels op de stenen vloer om ze nog enigzins te sparen.

Wie vertelt mij waar ik goede duurzame sokken kan kopen ?
Ik heb altijd sokken van Hema, met figuurtjes erop (snoopy ofzo) en die gaan al bijna 10 jaar mee. Nu wel kale hielen, maar nog steeds geen gaten.
Ik snap er ook niks van DH, ik heb ze pas teruggebracht naar de Hema toen ik weer eens nieuwe had gekocht. Meisje achter de kassa zei dat ze wel meer klachten over de sokken hadden ontvangen en dat de kwaliteit bedroevend slecht is momenteel.

We hebben altijd deze vloer gehad dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hele fijne van de xenos. Dikke voet en dun om de enkel.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik wist niet dat ze bij Xenos sokken verkochten, bij die hier niet in elk geval.

Ik heb ze van de Action ook geprobeerd maar wat een ellendige rotsokken zijn dat, die zijn niet van katoen maar van nylon ofzo de hele tijd glijdt mijn voet in de sok.
Apart, ik heb dus al heel lang geen sokken meer gekocht bij hema. Heb in 2003 ofzo een stapel gekocht daar (denk 14 paar), toen alles voor 1 euro per paar was. Toen was de kwaliteit dus nog goed

C en A vind ik niet fijn, te slappe elastiek dus zakken af. Heb laatst bij kruidvat nog 4 paar sokken van Paul Frank gekocht, omdat die van Hema doorgesleten waren. Die zitten ook goed en zijn van goede kwaliteit. Maar hebben ze dus maar heel soms in de actie. Mijn man heeft nu fijne sokken van de action, 7 paar voor iets van 5 euro dacht ik. Zwart met een gekleurd streepje. Blijven best mooi ook.
Ow haha! Die van mijn man zijn volgens mij wel gewoon katoen.
Bij de xenos kan je de sokken vinden in t begin bij de reisspullen enzo. (Waar ik weleens kom tenminste
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik heb fijne sokken van de Primark. Voor Primarkbegrippen waren ze aardig duur, omdat ze van biologisch bamboekatoen zijn dacht ik.
Meestal sokken van Zeeman. Meestal gaan ze lang mee en blijven mooi, maar vorig jaar was het pet met peren, dit jaar is het weer goed. 1,99 voor twee paar. Doe er meestal meerdere jaren mee.

Meestal dus.
Zeeman zal ik eens proberen, die heb ik nog niet geprobeerd.

Bij AH zie ik ze ook hangen, zou dat wat zijn ? Ze zijn vrij prijzig dus zouden ze wel goed moeten zijn
Bij de AH zijn ze ook goed! Ik heb de naadloze en die zitten lekker en gaan lang mee.
De sokken van de Hema zijn echt crap geworden. Ik haal ze af en toe bij de Bijenkorf. Duur, maar die gaan tenminste lang mee.
Ik heb sokken van hennes. Gaan jaren mee!
Ik heb maat 39 van schoen, maar neem voor sokken altijd maat 35/38, anders krijg ik een luchtbubbel en zitten de sokken niet lekker.
Ik heb laatst 'n paar paar bij de Emté gekocht. Koop altijd simpele zwarte zodat ik nooit paren bij elkaar hoef te zoeken. Denk dat ik minstens 1 keer per jaar wel 'n paar of 6 koop. UIteraard slijten sokken en zit er 'n gat in gaat die weg en als er te weinig over zijn gebleven koop ik dus weer gewoon 'n nieuw voorraadje.
Ik draag meestal sokken van de Zeeman of Wibra. Duurt eeuwen alvorens ze gaar zijn.
Ik haal ze altijd bij de H&M, vind die wel prima eigenlijk.
Zeeman, ze gaan jaren mee. Ik koop ze ook altijd in een maat kleiner, net als Cateautje.
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
De H&M-sokken gaan hier erg lang mee.
Let er wel op dat je nagels goed geknipt zijn! Mijn zoon heeft altijd hele lange teennagels en direkt gaten in zijn sokken.

Ik koop mijn sokken altijd bij de action en dat zijn goede sokken
Arthur George sokken, van Robert Kardashian.
Ik koop altijd donkerblauwe sokken van de Hema, zo'n pakket met 3 of 5 paar. Blijven prima. En bij ons op de markt hebben ze ook donkerblauwe wollen sokken waar je echt jaren mee doet.
I ben gek op happy socks Je hebt ze in allemaal in designs die zo afzichtelijk zijn dat ze weer mooi zijn. Zitten heerlijk, enige nadeel is dat ze vrij duur zijn.
Sokken van de Action. Wel gewoon zwarte. Héél veel paar
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven