Echt goede sokken, waar vind ik die ?

zaterdag 30 november 2013 om 17:28
Ik koop sokken bij Hema/V&D maar na 2x dragen zitten er al gaten in !
Niet alleen bij mij maar ook bij man en kinderen.
Het scheelt wel wassen als ze iedere keer in de prullenbak verdwijnen maar ik zou ze liever vaker dragen.
We lopen al op pantoffels op de stenen vloer om ze nog enigzins te sparen.
Wie vertelt mij waar ik goede duurzame sokken kan kopen ?
Niet alleen bij mij maar ook bij man en kinderen.
Het scheelt wel wassen als ze iedere keer in de prullenbak verdwijnen maar ik zou ze liever vaker dragen.
We lopen al op pantoffels op de stenen vloer om ze nog enigzins te sparen.
Wie vertelt mij waar ik goede duurzame sokken kan kopen ?

zaterdag 30 november 2013 om 17:33
Ik snap er ook niks van DH, ik heb ze pas teruggebracht naar de Hema toen ik weer eens nieuwe had gekocht. Meisje achter de kassa zei dat ze wel meer klachten over de sokken hadden ontvangen en dat de kwaliteit bedroevend slecht is momenteel.
We hebben altijd deze vloer gehad dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij.
We hebben altijd deze vloer gehad dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij.

zaterdag 30 november 2013 om 17:41
Apart, ik heb dus al heel lang geen sokken meer gekocht bij hema. Heb in 2003 ofzo een stapel gekocht daar (denk 14 paar), toen alles voor 1 euro per paar was. Toen was de kwaliteit dus nog goed
C en A vind ik niet fijn, te slappe elastiek dus zakken af. Heb laatst bij kruidvat nog 4 paar sokken van Paul Frank gekocht, omdat die van Hema doorgesleten waren. Die zitten ook goed en zijn van goede kwaliteit. Maar hebben ze dus maar heel soms in de actie. Mijn man heeft nu fijne sokken van de action, 7 paar voor iets van 5 euro dacht ik. Zwart met een gekleurd streepje. Blijven best mooi ook.
C en A vind ik niet fijn, te slappe elastiek dus zakken af. Heb laatst bij kruidvat nog 4 paar sokken van Paul Frank gekocht, omdat die van Hema doorgesleten waren. Die zitten ook goed en zijn van goede kwaliteit. Maar hebben ze dus maar heel soms in de actie. Mijn man heeft nu fijne sokken van de action, 7 paar voor iets van 5 euro dacht ik. Zwart met een gekleurd streepje. Blijven best mooi ook.

zaterdag 30 november 2013 om 18:04
Ik heb laatst 'n paar paar bij de Emté gekocht. Koop altijd simpele zwarte zodat ik nooit paren bij elkaar hoef te zoeken. Denk dat ik minstens 1 keer per jaar wel 'n paar of 6 koop. UIteraard slijten sokken en zit er 'n gat in gaat die weg en als er te weinig over zijn gebleven koop ik dus weer gewoon 'n nieuw voorraadje.