Echt goede sokken, waar vind ik die ?

zaterdag 30 november 2013 om 17:28
Ik koop sokken bij Hema/V&D maar na 2x dragen zitten er al gaten in !
Niet alleen bij mij maar ook bij man en kinderen.
Het scheelt wel wassen als ze iedere keer in de prullenbak verdwijnen maar ik zou ze liever vaker dragen.
We lopen al op pantoffels op de stenen vloer om ze nog enigzins te sparen.
Wie vertelt mij waar ik goede duurzame sokken kan kopen ?
Niet alleen bij mij maar ook bij man en kinderen.
Het scheelt wel wassen als ze iedere keer in de prullenbak verdwijnen maar ik zou ze liever vaker dragen.
We lopen al op pantoffels op de stenen vloer om ze nog enigzins te sparen.
Wie vertelt mij waar ik goede duurzame sokken kan kopen ?

zondag 1 december 2013 om 01:08
Hier probeer ik wel vaak verschillende soorten sokken te kopen, teveel net verschillende maten en teveel personen. Mijn dochter en ik hebben vaak gewone katoenen, met een net verschillende print of kleur. De heren (3, met dezelfde maat) willen toch graag zwarte badstof, en dan zorg ik voor een 'eigen' merkje, anders wordt ik horendol van het uitzoeken. Meestal haal ik ze action en dan niet de allergoedkoopste, maar de middenmoot. Bij de katoenen goedkoopste gaat vaak snel de rek eruit.

zondag 1 december 2013 om 08:15

zondag 1 december 2013 om 20:54
Pas nog een hele lading kniekousen bij hema gekocht en geen enkel probleem. Ook niet met de korte ecologische sokken. Die draag ik in de lente en zomer altijd. Ik koop altijd maat 39-42 terwijl ik krap maat 39 heb, de sokken zitten dan goed, niet te strak. Zeker na het wassen worden ze wat kleiner. Misschien scheelt het dat ik geen droger heb dus de sokken altijd aan de lijn droog. Kan me voorstellen dat stof dan veel minder slijt. Wassen doe ik ze vaak op 60 graden en soms ook wel op 40.Mijn dochter dragen ook altijd mailots en sokken van hema maar doen er ook ellenlang mee. H&m heeft ook goede kwaliteit sokken en ondergoed. Ik let erop dat ze voor zeker 80% van katoen zijn tegen het transpireren.

zondag 1 december 2013 om 21:42

dinsdag 17 december 2013 om 14:51
Haha dat klopt DH ! Wat een slechte sokken zeg ! Niet alleen bij mij maar ook had zoon in een middag een ineens slobkousen, heel zijn voet erdoor na een middagje buitenspelen !
Ik weet het niet meer, mijn voeten zijn helemaal glad, keurig geknipte teennagels
Ik heb mijn schoenen ook al gecheckt of daar wat scherps ergens inzit ofzo maar noppes.
Ik weet het niet meer, mijn voeten zijn helemaal glad, keurig geknipte teennagels
Ik heb mijn schoenen ook al gecheckt of daar wat scherps ergens inzit ofzo maar noppes.