Mode & Beauty alle pijlers

Echt goede sokken, waar vind ik die ?

30-11-2013 17:28 73 berichten
Ik koop sokken bij Hema/V&D maar na 2x dragen zitten er al gaten in !

Niet alleen bij mij maar ook bij man en kinderen.

Het scheelt wel wassen als ze iedere keer in de prullenbak verdwijnen maar ik zou ze liever vaker dragen.

We lopen al op pantoffels op de stenen vloer om ze nog enigzins te sparen.

Wie vertelt mij waar ik goede duurzame sokken kan kopen ?
Falke sokken! Ik doe al 22 jaar met een paar walkies. Zelfs de kleur is goed gebleven.
Die vd Hema gingen bij mij ook snel kapot. Nu heb ik laatst een aantal sokken bij V&D en de H&M gekocht. Deze zijn prima en hebben nog geen slijtage
quote:ReinRoef schreef op 30 november 2013 @ 18:02:

Ik heb sokken van hennes. Gaan jaren mee!Ik ook en ze gaan idd heel lang mee.
Alle reacties Link kopieren
Hier probeer ik wel vaak verschillende soorten sokken te kopen, teveel net verschillende maten en teveel personen. Mijn dochter en ik hebben vaak gewone katoenen, met een net verschillende print of kleur. De heren (3, met dezelfde maat) willen toch graag zwarte badstof, en dan zorg ik voor een 'eigen' merkje, anders wordt ik horendol van het uitzoeken. Meestal haal ik ze action en dan niet de allergoedkoopste, maar de middenmoot. Bij de katoenen goedkoopste gaat vaak snel de rek eruit.
Happy Socks en Falke. De eerste gezellig, de tweede duurzaam.
Ik vind de sokken van AH ook goed. Falke sokken en Manfield herensokken zijn ook prima.

Weet niet wat de hema mankeert maar de sokken en pyama's zijn erg slecht van kwaliteit vergeleken met een paar jaar geleden.
Die happy socks zijn leuk! Maar wat een rare maatvoering ze gaan van 36-40 of 41-46. Ik heb 41/42 van schoenmaat, maar tot 46 is dan echt veel te groot. En de kleine maat zal te klein zijn gok ik zo. Jammer!
Bonnie Doon bevalt me goed. Leuke kleuren en blijft lang goed. Koop ze vaak in de aanbieding bij Jambelle.