Mode & Beauty alle pijlers

echt warme handschoenen

26-11-2010 21:51 50 berichten
Hoi

De kou komt weer behoorlijk binnen. Op zich niet erg, maar ik heb erg snel last van koude handen/vingers. Heeft iemand nog tips voor goede warme handschoenen (liever geen skihandschoenen) of tips om de handen een beetje warm te houden?

Vast bedankt voor het meedenken
Alle reacties Link kopieren
ja de wanten van barts heb ik pas gekocht, ik heb zwarte met een soort nep bontrandje eronder, ziet het er ook nog een beetje leuk uit, ook niet onbelangrijk Tot nu toe vind ik ze heerlijk. Dacht dit jaar echt, nu moet ik goede wanten, want altijd die winterhanden verschrikkelijk (en had suede en ook van thinsulate). De ¤40,- waren ze me daarom wel waard
ik heb een paar jaar geleden op wintersport ook wanten van Reusch gekocht. ik bevroor die dag zo ongeveer (sneeuwstorm) en ben daar zo van de piste een winkel ingelopen en heb gevraagd om de warmste handschoenen die ze hadden. Reusch dus, heerlijk zacht en nog steeds warm. Maar wanten zijn wel onhandig ja.
Ik heb ook altijd koude handen in de winter. Heb geen advies voor handschoenen maar wat ik wel merk is dat ik handschoenen aan moet doen als ik nog warme handen heb. Als ik ze pas aan doe als ik al koude handen heb of begin te krijgen, worden ze niet meer warm.
Ik heb deze van ugg australia :

Enig nadeel is de prijs....*kuch*130 euro*kuch*
quote:groentje1983 schreef op 27 november 2010 @ 16:33:

ja de wanten van barts heb ik pas gekocht, ik heb zwarte met een soort nep bontrandje eronder, ziet het er ook nog een beetje leuk uit, ook niet onbelangrijk Tot nu toe vind ik ze heerlijk. Dacht dit jaar echt, nu moet ik goede wanten, want altijd die winterhanden verschrikkelijk (en had suede en ook van thinsulate). De ¤40,- waren ze me daarom wel waardGroentje, waar heb jij die Barts-wanten vandaan? Het plaatje wat hier eerder werd geplakt vind ik hartstikke leuk en ik wil ze ook. Maar als ik er op google kom ik alleen maar kindermaten tegen...
Nothing happens for a reason
-
Ik wil ze ook!!
Ik heb een paar handschoenen van EMU (soort UGGS), dezelfde materiaal als de laarzen en ze zijn hemels (en dat zegt iemand die altijd koude handen en voeten heeft!).
Ik draag leren handschoenen die gevoerd zijn met een vlieslaagje, tis dat ze van 21 naar 12 euro zijn afgeprijst anders had ik ze niet gekocht. nu draag ik veel leer jas, laarzen dus die handschoenen matchen wel alleen na afloop van de lange kou rit, zijn mijn handjes toch koud
P.S. Nu ben ik wel een extreem gevalletje koukleum hoor
Ik heb een tip voor warme handen. Ik draag zelf altijd van die dunne handschoentjes van The North Face. Daarover heen draag ik dan wanten die je op Texel kunt kopen, dat zijn leren wanten met heerlijke schapenwol aan de binnenkant. Echt, ik fiets in de winter altijd door weer en wind en heb met deze combinatie nooit koude handen!
Ik rijdt scooter en dan zijn wanten niet handig haha! Heb ze idd wel en ze zjjn warmer dan handschoenen. Maar ik kan niet goed remmen met die dingen aan, dus vandaar die ugg handschoenen. Ook leer met schaapje
quote:girlxxx schreef op 29 november 2010 @ 17:12:

Ik draag leren handschoenen die gevoerd zijn met een vlieslaagje, tis dat ze van 21 naar 12 euro zijn afgeprijst anders had ik ze niet gekocht. nu draag ik veel leer jas, laarzen dus die handschoenen matchen wel alleen na afloop van de lange kou rit, zijn mijn handjes toch koud Zoals ik al eerder zei: Motorhandschoenen halen bij een goede motorzaak! Duur, maar ik heb geen koude vingers. Remmen op de motor is ook redelijk belangrijk
Huts!
quote:Brabo85 schreef op 29 november 2010 @ 11:39:

Ik heb een paar handschoenen van EMU (soort UGGS), dezelfde materiaal als de laarzen en ze zijn hemels (en dat zegt iemand die altijd koude handen en voeten heeft!).Welke heb je, die met of zonder vingers?
Ik zal eens kijken voor motor handschoenen thank you !

Met wanten kan ik al helemaal niet overweg, dan moet ik toch aan heel vroeger denken wantjes met een touwtje eraan die dingen hebben alleen maar een duim hahahahhahaa.
Bij de outdoorsportwinkel in Batavia verkopen ze (tenminste een maand terug) Barts Wanten voor volwassenen. Heb ermee in handen gestaan. Heb toen de gewone skihandschoenen gekocht. Zijn ook lekker warm. Maar die wanten......die achtervolgen me nog. Vind ze zo lekker zitten.
Leren handschoenen (bv. van de Hema).
quote:muis80 schreef op 04 december 2010 @ 09:27:

Leren handschoenen (bv. van de Hema).Die heb ik dus, maar kou tegen houden ho maar !
quote:Ivetje schreef op 29 november 2010 @ 10:58:

Enig nadeel is de prijs....*kuch*130 euro*kuch*

130 euro voor een paar handschoenen??

Voor die prijs mag er voor mij een inbouw-verwarming in....
Gevonden: niet zo mooi, maar wel echt warm.
Ergernis nummer 1: handschoenen kopen en gewoon nog steeds ijskoude vingers krijgen. Grrrrrr! Had nooit goedkope krengen van 15 euro moeten kopen.

Ik wil warme handen!!!
Die Barts wanten verkopen ze oa bij Snowworld in Zoetermeer. Ik ben daar vandaag gaan kijken en ben thuis gekomen met die wanten met een laagje nepbont, waar iemand het eerder al over had. De andere soorten hebben ze daar ook, maar die leken me met die weer niet warm genoeg. Ik ben echt een koukleum en twijfel of de wanten die ik nu heb gekocht wel warm genoeg zijn...
quote:boebele schreef op 22 december 2010 @ 19:45:

Ergernis nummer 1: handschoenen kopen

Ergernis nummer 7: voor de 7e keer handschoenen moeten kopen omdat zoonlief het elke keer presteert om er 1 of 2 tegelijk kwijt te raken, grrrrr

Hij is ver voorbij de leeftijd dat touwtjes nog acceptabel zijn maar nog 1 keer en dan komen er touwtjes.
Hoi

Ik heb zelf waarschijnlijk de ziekte of fenomeen van raynaud (of hoe je het ook wil schrijven :P)

Wat ik vaak doe is dubbele handschoenen aan en gewoon niet te lang naar buiten. Doordat ik arme student ben heb ik geen dure handschoenen maar gewoon simpele maar warme handschoenen (Op dit moment Thinsuline en gewone H&M warme handschoenen.) Voor het skiien had ik speciale ski handschoenen die warm genoeg waren. Toch waren mijn handen nog altijd vaak na 2 uur wit/blauw.

Helaas weinig aan te doen.

Voeten doe ik hetzelfde. 2 paar warme sokken aan. Daarbij nog goede warme schoenen en je kunt het best een uurtje uithouden.

Dubbele handschoenen werken wel heel fijn vind ik.
Ik ga die Barts die ik gekocht heb terugbrengen. Ik ben er net mee naar de supermarkt gefietst, en ja hoor: nog steeds koude vingers. Daar betaal ik geen 40 euro voor.

Volgens mij ben ik een hopeloos geval en moet ik écht dure wanten hebben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven