eehh nieuwe mode??
zaterdag 24 januari 2015 om 18:41
e Amerikaanse modeontwerper Rick Owens heeft donderdagavond vriend en vijand verbaasd door modellen de catwalk op te sturen met gaten bij hun kruis.
Hierdoor zijn op verschillende foto's geslachtsdelen te zien, zo meldt E online.
Volgens de topontwerper, die zijn nieuwe herfst/wintercollectie 2015 tijdens de Fashion Week in Parijs toonde, zijn zichtbare penissen een nieuwe trend in de mannenmode.
Op Twitter werd de show logischerwijs uitgebreid besproken. "Ik weet zeker dat er meer dan alleen normale lengtematen zijn opgenomen tijdens de casting", aldus één van de reacties.
"Ik kan gewoon niet geloven dat hij mannen in ponchos met plasgaten bij hun kruis over de catwalk heeft laten lopen. Ik weet niet of dit nou geniaal, of complete waanzin is", zo zegt een ander. Hashtag #freethepenis en #DickOwens zijn veelgemaakte grappen die het internet overgaan.
Owens staat bekend om zijn expressieve uitingen tijdens zijn modeshows. Zo hield hij onlangs een show waarvoor hij geen modellen had gecast, maar gewoon mensen van de straat had geplukt.
Door: NU.nl
Hierdoor zijn op verschillende foto's geslachtsdelen te zien, zo meldt E online.
Volgens de topontwerper, die zijn nieuwe herfst/wintercollectie 2015 tijdens de Fashion Week in Parijs toonde, zijn zichtbare penissen een nieuwe trend in de mannenmode.
Op Twitter werd de show logischerwijs uitgebreid besproken. "Ik weet zeker dat er meer dan alleen normale lengtematen zijn opgenomen tijdens de casting", aldus één van de reacties.
"Ik kan gewoon niet geloven dat hij mannen in ponchos met plasgaten bij hun kruis over de catwalk heeft laten lopen. Ik weet niet of dit nou geniaal, of complete waanzin is", zo zegt een ander. Hashtag #freethepenis en #DickOwens zijn veelgemaakte grappen die het internet overgaan.
Owens staat bekend om zijn expressieve uitingen tijdens zijn modeshows. Zo hield hij onlangs een show waarvoor hij geen modellen had gecast, maar gewoon mensen van de straat had geplukt.
Door: NU.nl
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
zondag 25 januari 2015 om 00:22
En misschien niet helemaal on-topic maar wat een verschrikkelijk onappetijtelijke mannelijke modellen en dan doel ik heus niet op hun wormvormige aanhangseltjes alleen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 25 januari 2015 om 16:56
quote:MocyMoos schreef op 25 januari 2015 @ 01:39:
Ik vind het niet draagbaar, maar de meeste wel erg mooi Pumps.Lady Gaga, Beyoncé en Kylie Minoque dragen die ontwerpen. Het zou me niet verbazen als het ook in de clip is: https://www.youtube.com/watch?v=ZomGQqZbNZ8
Ik vind het niet draagbaar, maar de meeste wel erg mooi Pumps.Lady Gaga, Beyoncé en Kylie Minoque dragen die ontwerpen. Het zou me niet verbazen als het ook in de clip is: https://www.youtube.com/watch?v=ZomGQqZbNZ8
zondag 25 januari 2015 om 17:09
zondag 25 januari 2015 om 18:10
Reclame, de ontwerper wil gewoon dat zijn of haar naam onthouden word. De meeste dingen op de catwalk worden ook alleen in clips of een avond op een feestje gedragen. Het is niet gemaakt voor het dagelijkse leven. Die plaatjes die Pumps plakte zijn bijvoorbeeld van een catwalk collectie. De Pugh kleding die in de winkel te koop is zoals op bijvoorbeeld Luisaviaroma is een stuk meer draagbaar.
zondag 25 januari 2015 om 18:35
Nou, het anders wel interessant waar Lady Gaga haar vleesjurk vandaan had. Zou die jurk nog leven?
Ik vraag me dan wel af in welke clip je deze zou kunnen bewonderen.
Science Fictions, Fantasy en serie zoals Game of the Thrones. Die kostuums zijn vaak prachtig.
Maar.... zouden de modellen dan gewoon vergeten zijn om hun broekje aan te doen?
Zo ziet het al beter uit: Krijgen ze misschien na deze wervelende show.
En dit heb je ook nog: Phallic delight
Ik vraag me dan wel af in welke clip je deze zou kunnen bewonderen.
Science Fictions, Fantasy en serie zoals Game of the Thrones. Die kostuums zijn vaak prachtig.
Maar.... zouden de modellen dan gewoon vergeten zijn om hun broekje aan te doen?
Zo ziet het al beter uit: Krijgen ze misschien na deze wervelende show.
En dit heb je ook nog: Phallic delight
zondag 25 januari 2015 om 18:51
quote:blije-bij schreef op 25 januari 2015 @ 18:10:
Reclame, de ontwerper wil gewoon dat zijn of haar naam onthouden word. De meeste dingen op de catwalk worden ook alleen in clips of een avond op een feestje gedragen. Het is niet gemaakt voor het dagelijkse leven. Die plaatjes die Pumps plakte zijn bijvoorbeeld van een catwalk collectie. De Pugh kleding die in de winkel te koop is zoals op bijvoorbeeld Luisaviaroma is een stuk meer draagbaar.Natuurlijk gaat het om een statement maar die ontwerper staat met deze kleding wel een beetje voor lul.
Reclame, de ontwerper wil gewoon dat zijn of haar naam onthouden word. De meeste dingen op de catwalk worden ook alleen in clips of een avond op een feestje gedragen. Het is niet gemaakt voor het dagelijkse leven. Die plaatjes die Pumps plakte zijn bijvoorbeeld van een catwalk collectie. De Pugh kleding die in de winkel te koop is zoals op bijvoorbeeld Luisaviaroma is een stuk meer draagbaar.Natuurlijk gaat het om een statement maar die ontwerper staat met deze kleding wel een beetje voor lul.
verba volant, scripta manent.