Mode & Beauty alle pijlers

eehh nieuwe mode??

24-01-2015 18:41 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
e Amerikaanse modeontwerper Rick Owens heeft donderdagavond vriend en vijand verbaasd door modellen de catwalk op te sturen met gaten bij hun kruis.

Hierdoor zijn op verschillende foto's geslachtsdelen te zien, zo meldt E online.

Volgens de topontwerper, die zijn nieuwe herfst/wintercollectie 2015 tijdens de Fashion Week in Parijs toonde, zijn zichtbare penissen een nieuwe trend in de mannenmode.

Op Twitter werd de show logischerwijs uitgebreid besproken. "Ik weet zeker dat er meer dan alleen normale lengtematen zijn opgenomen tijdens de casting", aldus één van de reacties.

"Ik kan gewoon niet geloven dat hij mannen in ponchos met plasgaten bij hun kruis over de catwalk heeft laten lopen. Ik weet niet of dit nou geniaal, of complete waanzin is", zo zegt een ander. Hashtag #freethepenis en #DickOwens zijn veelgemaakte grappen die het internet overgaan.

Owens staat bekend om zijn expressieve uitingen tijdens zijn modeshows. Zo hield hij onlangs een show waarvoor hij geen modellen had gecast, maar gewoon mensen van de straat had geplukt.

Door: NU.nl
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
OMG, dit is de herfst/winter collectie? Ik ben nu al benieuwd hoe de zomercollectie er dan uit zal zien
En misschien niet helemaal on-topic maar wat een verschrikkelijk onappetijtelijke mannelijke modellen en dan doel ik heus niet op hun wormvormige aanhangseltjes alleen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik denk trouwens wel dat er dan deze winter ook een run gaat komen op piemel mutsjes.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gareth Pugh

quote:Enn schreef op 25 januari 2015 @ 00:23:

Ik denk trouwens wel dat er dan deze winter ook een run gaat komen op piemel mutsjes.

[afbeelding]Jij bent lekker bezig geweest Enn. Gat in de markt!
Ik vind het niet draagbaar, maar de meeste wel erg mooi Pumps.
quote:a_nick_is_crini schreef op 25 januari 2015 @ 00:10:

Nog een:

[afbeelding]Ik kan me wel vinden in dit modebeeld
Waarom heeft de tweede man een deel van een panty op zijn been getatoeerd?

Liever zo.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Wat mij betreft staan ze allemaal voor lul.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
quote:Star schreef op 24 januari 2015 @ 18:46:

[afbeelding]

Knap dat hij gewoon zo de catwalk op gaat. Ik geloof dat ik heel hard weg zou rennen.

Jemig, het is wel heel klein
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
quote:MocyMoos schreef op 25 januari 2015 @ 01:39:

Ik vind het niet draagbaar, maar de meeste wel erg mooi Pumps.Lady Gaga, Beyoncé en Kylie Minoque dragen die ontwerpen. Het zou me niet verbazen als het ook in de clip is: https://www.youtube.com/watch?v=ZomGQqZbNZ8
Eerlijk gezegd begrijp ik niet wat zo'n ontwerper wil met zijn ontwerpen, geen zinnig mens hult zich in die rare vodden en dan heb ik het niet over die klokkenspellen die er onderuit bungelen maar gewoon over "de kleding" an sich.
verba volant, scripta manent.
Reclame, de ontwerper wil gewoon dat zijn of haar naam onthouden word. De meeste dingen op de catwalk worden ook alleen in clips of een avond op een feestje gedragen. Het is niet gemaakt voor het dagelijkse leven. Die plaatjes die Pumps plakte zijn bijvoorbeeld van een catwalk collectie. De Pugh kleding die in de winkel te koop is zoals op bijvoorbeeld Luisaviaroma is een stuk meer draagbaar.
goh .. tsja .. nou .. inderdaad .. erm (verbazing)

Dank voor de toelichting blije-bij.

Ik dacht eigenlijk dat de meeste mensen (en vrouwen) wel wisten dat cat-walk-ontwerpen niet bedoeld zijn om 'te dragen'.

Nou, het anders wel interessant waar Lady Gaga haar vleesjurk vandaan had. Zou die jurk nog leven?

Ik vraag me dan wel af in welke clip je deze zou kunnen bewonderen.

Science Fictions, Fantasy en serie zoals Game of the Thrones. Die kostuums zijn vaak prachtig.

Maar.... zouden de modellen dan gewoon vergeten zijn om hun broekje aan te doen?

Zo ziet het al beter uit: Krijgen ze misschien na deze wervelende show.

En dit heb je ook nog: Phallic delight
quote:blije-bij schreef op 25 januari 2015 @ 18:10:

Reclame, de ontwerper wil gewoon dat zijn of haar naam onthouden word. De meeste dingen op de catwalk worden ook alleen in clips of een avond op een feestje gedragen. Het is niet gemaakt voor het dagelijkse leven. Die plaatjes die Pumps plakte zijn bijvoorbeeld van een catwalk collectie. De Pugh kleding die in de winkel te koop is zoals op bijvoorbeeld Luisaviaroma is een stuk meer draagbaar.Natuurlijk gaat het om een statement maar die ontwerper staat met deze kleding wel een beetje voor lul.
verba volant, scripta manent.
De gemiddelde Carnavalsvierder die zelf zijn outfit maakt. De meesten kunnen het beter dan dit.

Hoewel je er zeker indruk mee gaat maken op een gekostumeerd bal.

Hé, dit is jatwerk....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven