Mode & Beauty alle pijlers

eehh nieuwe mode??

24-01-2015 18:41 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
e Amerikaanse modeontwerper Rick Owens heeft donderdagavond vriend en vijand verbaasd door modellen de catwalk op te sturen met gaten bij hun kruis.

Hierdoor zijn op verschillende foto's geslachtsdelen te zien, zo meldt E online.

Volgens de topontwerper, die zijn nieuwe herfst/wintercollectie 2015 tijdens de Fashion Week in Parijs toonde, zijn zichtbare penissen een nieuwe trend in de mannenmode.

Op Twitter werd de show logischerwijs uitgebreid besproken. "Ik weet zeker dat er meer dan alleen normale lengtematen zijn opgenomen tijdens de casting", aldus één van de reacties.

"Ik kan gewoon niet geloven dat hij mannen in ponchos met plasgaten bij hun kruis over de catwalk heeft laten lopen. Ik weet niet of dit nou geniaal, of complete waanzin is", zo zegt een ander. Hashtag #freethepenis en #DickOwens zijn veelgemaakte grappen die het internet overgaan.

Owens staat bekend om zijn expressieve uitingen tijdens zijn modeshows. Zo hield hij onlangs een show waarvoor hij geen modellen had gecast, maar gewoon mensen van de straat had geplukt.

Door: NU.nl
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gut je zou er tegenover in de trein zitten. Nee bedankt.
Zeg maar Spijker.
quote:Star schreef op 24 januari 2015 @ 18:46:

[afbeelding]Wat een lelijke knieën.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Best handig; een zeikgat, een schijtgat, en seks gaat ook vlug.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Vorig jaar of het jaar daarvoor was er toch ook zo'n gek idee, iets met een peniskoker in rare stoffen en kleurtjes dacht ik. Allemaal aandachttrekkerij.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
één foto maar?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 januari 2015 @ 20:15:

[...]

Wat een lelijke knieën.Ik vind het verder ook geen plaatje, deze man. Afgezien nog van de knieën.
....
OMG
Handig voor Swaffelaars.

Met zakken aan beide kanten zou de man misschien wel vrolijker kijken.

Een variant op een peephole.
quote:whopper schreef op 24 januari 2015 @ 20:55:

[...]

Ik vind het verder ook geen plaatje, deze man. Afgezien nog van de knieën.

+1

(Ik lag na het zien van het plaatje even onder de tafel van het lachen, maar dat was vast niet de bedoeling ).
De perfecte outfit voor inbrekers en ander gespuis. Ik zie het helemaal voor me. Oom agent: Kunt u de dader beschrijven? Dame in kwestie: uhm... nou... hij was erg klein, rood, veel rimpels... niet echt een lekker ding, oom agent".
Wat een armoe.
Dan liever zoiets:
quote:NummerZoveel schreef op 24 januari 2015 @ 22:24:

De perfecte outfit voor inbrekers en ander gespuis. Ik zie het helemaal voor me. Oom agent: Kunt u de dader beschrijven? Dame in kwestie: uhm... nou... hij was erg klein, rood, veel rimpels... niet echt een lekker ding, oom agent".Dat was ook mijn eerste gedachte
Je zou toch als moeder/vader/oma/opa supergrote zijn op je uiterlijk geslaagde exemplaar. "Ja, niet om op te scheppen hoor, maar hij is FOTOMODEL blablablabla" en dan de straat op moeten nadat de hele wereld zijn ieniemienie pielemuis met knokkelknietjes heeft 'bewonderd'

Karma...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik kom niet meer bij, zie je daar zo'n ventje lopen met een zielig hangertje. Nou ja, je moet toch iets doen om op te vallen als ontwerper.
verba volant, scripta manent.
Nog een:

Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
en deze:

kiekeboe
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Kiekeboe
GMTA Nick
quote:Star schreef op 24 januari 2015 @ 18:46:

[afbeelding]

Dat lijkt me leuk zo in het straatbeeld.

Ik ben voor!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 25 januari 2015 @ 00:13:

[...]

Dat lijkt me leuk zo in het straatbeeld.

Ik ben voor! Zo lang ze niet druppelen ik ook.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat deze vertoning ervoor zorgt dat de potloodventer geen faire kans meer heeft om wel indruk te maken. Ik voorzie een potloodventer-staking voor gelijke rechten op het binnenhof.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het is wel functioneel maar er staat een flinke boete op wildplassen.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven