Eeltschaaf, hoe te gebruiken?
vrijdag 10 februari 2012 om 21:21
Ik heb vanmiddag een eeltschaaf (geen eeltrasp) gekocht bij Kruidvat. Voor mijn gevoel mis ik nog een onderdeel, wat ik ook doe er gebeurd niet veel. Moet er nog een mesje bij of is dat losse dingetje wat erbij zit het mesje? Lijkt me niet want het is helemaal niet scherp. Voel me zo dom, via google kon ik ook al niets vinden. Iemand die het weet en me uit mn lijden kan verlossen
vrijdag 10 februari 2012 om 21:28
Bespaar jezelf een hoop lijden .... ga naar de pedicure!
Uit zuinigheid deed ik het ook altijd met eeltschaven en raspen maar vooral met die eeltschaaf kun je jezelf flink snijden.
De laatste keer dat mij dat overkwam was een jaar geleden en die wond was toen zo naar en pijnlijk dat ik die dingen gelijk weg heb gegooid... Pedicure kost 25,- euro .
Uit zuinigheid deed ik het ook altijd met eeltschaven en raspen maar vooral met die eeltschaaf kun je jezelf flink snijden.
De laatste keer dat mij dat overkwam was een jaar geleden en die wond was toen zo naar en pijnlijk dat ik die dingen gelijk weg heb gegooid... Pedicure kost 25,- euro .
vrijdag 10 februari 2012 om 21:31
Ik heb een eeltschaafje, dat dingetje wat erbij zit is het mesje. Geloof me het is echt scherp. Je moet m wel op de juiste manier ertussen klikken of schuiven. Verder deed ik altijd eerst mijn voeten weken voordat ik met het schaafje aan de slag ging, want anders zit je zo te diep..
@ Fame, het doet geen pijn hoor, als je het goed doet en alleen je eelt verwijderd.
@ Fame, het doet geen pijn hoor, als je het goed doet en alleen je eelt verwijderd.
vrijdag 10 februari 2012 om 21:34
quote:D-Joy schreef op 10 februari 2012 @ 21:32:
Kan het zijn dat er geen mesje bij zit? Of zit deze er standaard bij? Het dingetje wat je erop kan klikken lijkt geen mesje naar mijn mening.Hmmm misschien moet ik het morgen maar weer proberen nadat ik in bad ben geweest.. dat dingetje wat erbij zit glijd er steeds af ?
Kan het zijn dat er geen mesje bij zit? Of zit deze er standaard bij? Het dingetje wat je erop kan klikken lijkt geen mesje naar mijn mening.Hmmm misschien moet ik het morgen maar weer proberen nadat ik in bad ben geweest.. dat dingetje wat erbij zit glijd er steeds af ?

vrijdag 10 februari 2012 om 21:44