Mode & Beauty alle pijlers

Eerste keer sauna

12-11-2015 12:00 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren ging ik met knikkende knieen naar de sauna, mij vrouw was er immers veel vaker geweest,en wilde al jaren dat ik mee ging,en die stelde mij gerust van ik ben bij je, bij binnenkomst kregen we alle gewenste informatie,en wij gingen ons nu omkleden in een gezamelijke ruimte dit ging prima,we kregen een rond leiding, en ja toe moesten we gaan douchen, ik dacht wat nu, ik deed mij badjas uit en liep vlug naar de douche,en keek vertwijfeld om me heen, maar ik kreeg wel een heel rustig gevoel van binnen en ging uit het niets pontificaal douchen,me vrouw keek mij aan en glimlachde en zij tegen me ik ben zo trots op je,iedereen kom me zien,en ik was gelijk door het onzekere moment heen, en zat gelijk vol zelfvertrouwen,we hebben daarna van alle faciliteiten gebruik gemaakt en een heerlijke saunadag beleefd, en ga zeker vaker nu.

Dus beste mensen jullie kunnen het ook
Uh!!!
Ik vind de sauna heerlijk, maar mijn man wil er niets van weten. Hij is wel een keer meegeweest maar voelde zich heel ongemakkelijk. Die krijg ik dus nooit van zijn levensdagen meer mee. Jammer hoor!
Ik voorspel:

"Waarvan akte" en "Kom je je daarvoor aanmelden?"
Leuk! Sauna is heerlijk.
quote:Asinum schreef op 12 november 2015 @ 12:03:

Ik vind de sauna heerlijk, maar mijn man wil er niets van weten. Hij is wel een keer meegeweest maar voelde zich heel ongemakkelijk. Die krijg ik dus nooit van zijn levensdagen meer mee. Jammer hoor!Neem de mijne maar mee, ik vind er ook geen barst aan, ga alleen voor hem.
Wat kan ik ook?
Ik heb het 1x geprobeerd maar nóóit meer. Vreselijk vind ik het.

Maar fijn dat jij er wel samen met je vrouw van kan genieten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nou bedankt hoor.

Ik denk dat dit slechte stuk mijn man vast over de streep zal trekken.
Ik doe dat al jaren, dus bedankt voor je aanmoediging maar niet nodig
Ik ga niet meer. Ik vind het sowieso niet lekker en mijn vriendin en ik werden gevolgd door 2 mannen die ons van top tot teen ongegeneerd zaten te bekijken. Toen ze eindelijk weg waren begon er een andere man constant naar me te gapen. Mijn vriendin wilde een klacht indienen maar ik had er mijn buik zo van vol en wilde daar alleen maar weg.Mocht ik ooit nog gaan dan alleen op vrouwendagen.
Ik vind het juist heerlijk om alleen te gaan, even helemaal niks en geen rekening houden met, boek mee en in chillstand.
Ten eerste: wat belabberd geschreven.

Ten tweede: wat heeft dit met mode en beauty te maken?

Ten derde: waarom maak je hiervoor een account aan?
Eens met vivapimpelmees.

Wat ik me wel afvraag trouwens, krijgen die mannen niet spontaan een stijve tampeloerus bij het zien van al die blote dames (en misschien wel heren ) lijkt me behoorlijk awkward
Dan kunnen ze een handdoek om doen of een badjas aan doen. Ik werk in een sportkantine en een poos geleden hadden we het ook over sauna bezoek en er waren verschillende mannen die toe gaven dat ze daar naar toe gingen om naar vrouwen te kijken.
quote:Blondiie90 schreef op 12 november 2015 @ 13:13:

Eens met vivapimpelmees.

Wat ik me wel afvraag trouwens, krijgen die mannen niet spontaan een stijve tampeloerus bij het zien van al die blote dames (en misschien wel heren ) lijkt me behoorlijk awkward

Geen enkele man krijgt "spontaan" een erectie in de sauna. Daar is de sfeer niet naar. Al zijn de vrouwen nog zo mooi en nog zo bloot.

Elke man die daar wel rond loopt met een stijf geval heeft dit op enigerlei wijze gestimuleerd.....

Verder een flut-topic....
jouw leven is een keuze
quote:vivapimpelmees schreef op 12 november 2015 @ 13:08:

Ten eerste: wat belabberd geschreven.

Ten tweede: wat heeft dit met mode en beauty te maken?

Ten derde: waarom maak je hiervoor een account aan?Dit.
quote:2east schreef op 12 november 2015 @ 15:29:

[...]

Geen enkele man krijgt "spontaan" een erectie in de sauna. Daar is de sfeer niet naar. Al zijn de vrouwen nog zo mooi en nog zo bloot.

Elke man die daar wel rond loopt met een stijf geval heeft dit op enigerlei wijze gestimuleerd.....

Verder een flut-topic....

De sfeer? Mannen krijgen heel vaak een stijve zonder dat daar een bepaalde sfeer voor nodig is.

Verder eens, flut topic.
quote:vivapimpelmees schreef op 12 november 2015 @ 13:08:

waarom maak je hiervoor een account aan?Joepie, 1 voorspelling goed.
quote:febag schreef op 12 november 2015 @ 15:33:

[...]

Joepie, 1 voorspelling goed.Ja duh is ook een logische vraag.
Waarvan akte.
Mannen kunnen echt wel spontaan een stijve krijgen in de sauna. Dat gebeurd op een gewoon strand toch ook en die vrouwen zijn niet eens naakt. Dan gaan ze maar snel op hun buik liggen.
quote:2east schreef op 12 november 2015 @ 15:29:

[...]

Verder een flut-topic....Mannen kunnen zeker wel een spontane erectie krijgen. Wat raar dat jij denkt van niet.
En idd een flut topic. De spontane erecties maken het nog een beetje leuk
quote:pearle schreef op 12 november 2015 @ 12:08:

Wat kan ik ook?Pontificaal douchen, denk ik
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven